Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 22:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Hvis skitse er flottest/sejest/føler du mest for??
Afstemning sluttede 18 mar 2007 04:04
MaroK 60%  60%  [ 26 ]
Dextrose 40%  40%  [ 17 ]
Afgivne stemmer : 43
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beebob - Bob-bob-bob-bee
Tager jeg som en kompliment. Mange tak

Jo det hedder skam en pipette (jeg anbefaler Gyldendals røde fremmedordbog) og linjerne er lavet i hånden (jeg anbefaler en lineal).

Er jeg for flabet? :P

Edit: damn you Girk, du er bare hurtigere! øv

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nørrebronx
@marok
jeg har ikke det store kendskab til LSD, og da jeg ikke har prøvet det endnu så gættede jeg også på det var en lommelygte. jeg synes der er en stor forskel på jeres skitser din, marok, forekommer mig som en skitse hvor fokuset er lagt på figurer, og dextroses som en skitse hvor fokus er lagt på bogstavernes former og indbyggede figurer. derfor forekommer det mig mere som en helhed det dex har lavet da han har en konkret ting han fokuserer på, ordet LSD og bogstavernes former. derimod har du marok har valgt både at indrage LSD pipetten, dens holder,(disse to har for mig en logisk forbindelse så det er ikke her jeg synes det bliver "for meget")diverse små tags og et øje, hvilket bliver for mange ting i den tegning til mig. jeg er som sagt tidligere ikke den store graf ekspert, så jeg ved ikke om det er "moderne" eller noget i den stil, jeg har bare gjort mine egne tanker om billederne klare. når alt dette er sagt så er det ikke fordi jeg ikke kan lide dit billede marok, det har bestemt nogle meget fine detaljer, jeg kan bare bedre lide dextroses :wink:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beebob - Bob-bob-bob-bee
Helt klart, det er skam også ganske acceptabelt - OG tak fordi du gad at uddybe lidt mere! Det er jeg glad for, men når det er sagt så er der nu ikke noget øje med :S Jeg tror du tænker på den der "sol", som ikke rigtigt giver nogen mening udover at være der for at give en kontrast. Men et øje må du skal gerne synes det ligner. Det skal nemlig ikke forestille noget konkret - spiller mere på det med Graffiti/LSD. At LSD er maling, der farver dine omgivelser. Og ja du har forresten ganske ret i at et øje ville være for meget oven i af forskellige ting. Helt enig.

Og hell yeah mit er langt mere moderne ;) Ej det ved jeg faktisk ikke om jeg er. Jeg går ikke op i stilrammer, men tegner det der falder mig ind. Men det kan da godt være at jeg er banebrydende og derfor moderne :wink:

Tak for kritikken!

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nørrebronx
det var så lidt marok :)

i og med jeg aldrig har været på et LSD trip, mangler jeg jo også den vinkling på billedet.

og ja nu du siger det, det er jo en sol!

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Hmm, jeg tror helt sikkert at Dexs tegning ville blive væsentligt federe, hvis der kom lidt farve på (Hint: Dex, få fat i dine tusser!), og Maroks tegning er for ren og uinteressant til at give mig LSD-associationer. Jeg troede jo også det var en lommelygte??

Anyways, jeg venter med at afgive min stemme til der er kommet farve på Dexs tegning, og til Marok giver sin tegning noget mere psykedelisk indhold.
Hmm, ved nærmere eftertanke, så falder min stemme først når I har fået tegnet det op i fuld skala på en væg :twisted:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Synes, at de begge er ret flotte. Jeg kan i sær godt lide dit valg af farver, MaroK, og så dybden med "trappen" i bogstaverne, det synes jeg er ret flot udført.

Dex, der mangler jo nogle farver, og manglen af farver gør det sværere at virkelig "se" figurerne, så jeg ser frem til, at du får fingrene i dine tusser, så tror jeg, at jeg virkelig vil kunne få øjnene op :)

Meget flotte!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Ved første øjekast tænker man det første billede, fordi det ser så lækkert og indbydende ud, men der er slet ikke samme tankespind i det billede som i Dex' tegning. Den kan man godt stene over et par minutter og mærke, at der er lagt noget sjæl i det.

Hvis I er skæve, vil I give mig ret. :D

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg vil næsten opfordre folk til at indtage 100-200 mkg. LSD (eller mere, hvis i føler for det), før i bedømmer begge tegninger... :twisted:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]