Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 11:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Norway
Her er noen psykedeliske bilder jeg har laget:

http://home.no.net/veggis/psychedelic.htm

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Rigtig lækkert! Jeg er især vild med følgende:

The Egg
LSD - Vision
World of Salvia Divinorum
1200 µG
600 µG
Mystic Forest

Keep 'em coming :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Some where in Dk
Ja det er da nogen flotte billeder, men fanme fesent at du tager penge for dem, hvis man vil have dem i en ordentlig opløsning... :evil:
Der er altså ikke særlig mange der kører med en opløsning på 800*600 og det ved du også godt.. Fy skam dig.. :evil:

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Østjylland
zachyon skrev:
Ja det er da nogen flotte billeder, men fanme fesent at du tager penge for dem, hvis man vil have dem i en ordentlig opløsning... :evil:
Der er altså ikke særlig mange der kører med en opløsning på 800*600 og det ved du også godt.. Fy skam dig.. :evil:

$ 1.00, stop whining.

De er gratis at kigge på, og koster et symbolsk beløb hvis man vil bruge billederne til noget.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
SÅ flotte er de billeder heller ikke... Han må fandme være på røven, eftersom han kræver penge for de billeder.

Jeg kunne forstå han tog penge for det, hvis billederne skulle bruges til kommercielt brug.

Gepshen > Jeg håber virkeligt at du har betalt din 3DSMAX og Photoshop-licenser, så du ikke kræver penge for noget du har lavet med piratkopieret software !!!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Dextrose Skrev:
Citat:
SÅ flotte er de billeder heller ikke... Han må fandme være på røven, eftersom han kræver penge for de billeder.

Om du kan lide dem eller ej er vel dybt irrellevant...
hvis han føler han har lavet et stykke arbejde som han gerne vil ha betaling for er det vel fair nok... du kan jo bare lade være med at købe dem...det er jo bare en smagssag.

Jeg syntes også at mange af dem er rigtigt fede og vil da klart gerne se mere af den slags...
hvis man har arbejdet en lille smule med Photoshop kan man jo godt genkende nogle af de filtre der er benyttet, men det gør ikke værkerne mindre beundringsværdige... :D
jeg syntes at "Den 8. Himmel" er den fedeste... den ligner lidt en gammel betonvæg...

BOOM

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Absolut, men det er dybt umoralsk at forlange penge for arbejde man har lavet med piratkopieret software, medmindre man har tænkt sig at bruge pengene på at købe licenserne!

Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
Disse kan jeg lide:
- DXM
- 600ug
- Land of Salvia Divinorum
- Trancewave

Resten er ukritisk brug af photoshop filtre, IMO. Der skal være en balance.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Jeg synes billederne, hvor du eksperimenterer med frie former er bedst, og mest spændende at kigge på... Jeg er ikke så vild med fotografierne, som du har lagt filtre på - det er ligesom for letkøbt.
Har ingen favoritter af de abstrakte, men dem med få farver er dem, der tiltaler mig mest.

Jeg kan ikke få ondt i røven over, at du tager penge for noget, du har lavet på piratkopieret software, mit råd er blot at skjule det lidt bedre, for det er helt tydeligt Photoshop-filtre, du har brugt på fotografierne og til at lave simulerede 'lens flares'. Lens flares er i øvrigt et filter, som de fleste grafikere hader, eller har et lidt 'kitschet' forhold til. Jeg hælder nok selv til det kitschede. Det var et filter, som blev skambrugt i 90'erne i reklamer og fotomanipulation i professionelt øjemed.

Som man siger: Alt er godt med måde - så tag og hold lidt igen med dét filter.

Håber du kan bruge disse fifs !

D.

¤

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Citat:
Absolut, men det er dybt umoralsk at forlange penge for arbejde man har lavet med piratkopieret software, medmindre man har tænkt sig at bruge pengene på at købe licenserne!

ja... men nu ved vi jo ikke om manden rent faktisk har købt sit software...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]