Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 01:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej

Jeg har en masse Salvia Divinorum liggende.. ryger ikke normalt, så jeg bryder mig egentlig ikke om at indtage det på den måde. Jeg har læst at man kan tygge skidtet - men er der nogen der har prøvet at lave te af det?

Hvis nogen har en levende coca-plante de vil af med, så vil jeg gerne bytte :D

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Det er nok bedst at tygge skidtet. Hold det i munden i 30-40 minutter, og helst ude i siderne ved kinderne. Så vidt jeg ved, bliver det optaget der, og det bliver et problem hvis du bare sluger det med det samme.

Det smager ikke så forfærdelig skidt, men det er ret ubehageligt at have i munden i så lang tid (især pga mundvandet). Effekten vil komme snigende, og vare omkring en times tid.

Jeg ville foretrække at ryge Salvia på bong med en stormlighter. Det giver en ganske anderledes og mere intens oplevelse, som er kortvarig (ca 15 minutter).

Den følelse man får i kroppen af Salvia bliver ofte betragtet som meget irriterende og ubehagelig, og mange synes det er for meget i en time. Men det er mildt, og mange finder også effekterne af røget salvia direkte skræmmende og ubehageligt. Men det er en smagssag.

Jeg kan godt li det kort, intenst og godt. Så er jeg helt ude af trippet efter 10-15 minutter.

Titel:
Junior medlem

et lille spørgsmål.
Jeg har lige skaffet noget Salvia...
Men er lidt i tvivl om en ting.. Her i forummet har jeg læst at man skal ryge af en bong uden vand, da Salvinorin A sætter sig i vand. Men på Sagewisdom.org anbefaler de om en bong med isvand? Hvad er at foretrække? og hvorfor.....?
Håber på hjælp..
Peace

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Jeg har kun gjort det i en glasbong uden vand, med en stormlighter. Det har været en succes hver gang.

Titel:
Junior medlem

Har kun en hjemmelavet flaske bong. Men prøver i den, uden vand...
Har desvære ikke nogen stormlighter. Ved godt alle anbefaler dette.
Men hvad vis man måske tænder med to lightere? eller er det helt i hampen? Eller er det essentielt med en stormlighter?

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Så risikerer du nok at få nul effekt. Salvinorin skal varmes meget op, og det kan en normal lighter ikke gøre.

Jeg ville anbefale dig at gå ned og købe en stormlighter. Du kan få en god en til 20-50kr. Det er bedre end at spilde god narko :)

Husk evt. at have en sitter i nærheden første gang, selvom du føler du kan klare dig uden. Jeg har efterhånden ret meget erfaring med psykedeliske stoffer, og alligevel tog Salvia røven på mig godt og grundigt.

Husk at sætte/lægge dig til rette inden du ryger, og hav et sted du hurtigt kan lægge bongen fra dig, uden at den vælter. Og gerne et lille stykke væk fra dig, da du aldrig ved hvordan du bevæger din krop når du har røget salvia. Hvis en sitter er klar til at tage bongen fra dig lige efter du har røget, ville det være optimalt. Så kan han/hun samtidig holde øje med at du ikke står op og begynder at gå, mens du er påvirket... det kan nemlig gå rigtig galt, selvom du føler du er påvirket nok til at kunne bevæge dig.

Jo mere erfaring du får med Salvia, jo lettere har du ved at tæmme din krop og vide hvordan du skal opføre dig. Men første gang kræver en sitter.

Senest rettet af syreperlen 03 jun 2005 12:06, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Junior medlem

Min erfaring er, at det ikke rigtig virker med almindelig lighter - fordi tempereaturen ikke bliver høj nok.

Titel:
Medlem

Man kan sagtens bruge en almindelig lighter, temperaturen Salvinorin A fordamper ved, er ca. 277°C. En normal lighter kommer fint op på denne temperatur, det betyder bare at bladende brænder langsommere, og at du skal holde flammen på hele tiden, mens du inhalerer. Det kan godt blive lidt ubehageligt for nogen, da en stormlighter jo koncentrerer røgen, og mindsker tiden du skal inhalere i.
Jeg har haft nogle af mine kraftigste trips med en hjemmelavet bong der var rigtigt godt gennemtræk i, og en normal lighter. Hvis bare man sørger for at tømme hovedet helt, og er hurtig med at få nogen til at fylde et nyt, så er effekten helt fin :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Diskussionen vand vs. uden vand går på at salvinorinen skulle være vandopløselig og at man derfor mister noget af stofmængden til vandet. På den anden side gør en nedkøling af røgen at voluminet mindskes og derved kan du have mere i lungerne. Personligt bruger jeg altid isvand.

/karma!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Salvinorin A er (praktisk talt) ikke vandopløseligt...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Jeg må indrømme at jeg ikke har slået det op. Jeg menes bare at kunne huske det som argument fra tidligere diskussioner.

Titel:
Junior medlem

Røg igår af en hjemmelavet flaske bong med isvand.. selvom det ikke var ekstrakt var virkningen overvældende... Så det virker ikke som om vand skulle mindske virkningen ..
Skriver nok en rapport senere når jeg lige har tid...
Sweet Sally 8)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]