Andreas/Saiko-Pod skrev:
Jeg kan godt forstå at et garvet medlem som Halifax, der i mere end fire år har kæmpet for at højne niveauet herinde, bliver provokeret af en tosse der spørger om et substitut for noget der minder om cannabis og CRACK! En fuldstændig whack sammenligning!
Jeg forstod det som om at Hansen spurgte om lovlige urter som minder om hash
eller crack osv.. Det er vel ikke ensbetydende med at han sammenligner hash og crack.?..
Andreas/Saiko-Pod skrev:
Hvis nu den herre havde valgt at løbe nogle forskellige tråde igennem havde han sikkert kunne finde noget brugbart - eller måske et lille svip forbi Ethnoplanet og læse beskrivelser af forskellige urter ville gavne... kort sagt: Arbejd lidt selv i stedet for at spørge om alt mellem himmel og jord! - Man lærer ikke at spille klaver hvis man ikke gider at øve sig!
Jeg er enig i at man godt kan lave noget research selv, men jeg har da af og til prøvet at søge på et emne hvor jeg ikke fandt noget jeg kunne bruge og derefter poste en post, og fået at vide at jeg selv skulle søge.
Hvis man ved der er et andet topic omkring et bestemt emne skal man selvfølgelig ikke poste en ny om det emne, men jeg kan virkelig ikke se det store problem i at der bliver stillet spørgsmål som har været stillet før. Hvis man ikke gider læse dem så spring dem dog over. Jeg selv har ikke noget problem med at skrive et svar i en post, eller smide et link, selvom jeg ved det har været diskuteret før.
Jeg kan heller ikke se nogen grund til at folk skal ind på forskellige hjemmeside eller bruge lang tid på at søge efter ting og læse en masse som ikke vedrører deres spørgsmål, hvis de bare kan stille det specifikke spørgsmål herinde. Jeg bruger gladeligt 2 minutter af min tid på at svare på et spørgsmål, hvis det kan spare ham der har lavet emnet for måske 1 times arbejde... og dem der ikke er lige så venligt anlagt som mig kan da bare springe emnet over..