Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 02:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg kunne godt tænke mig snart at tage et trip på DMT igen... men jeg vil først høre, om der er nogen, som har erfaringer med EP's urter... Det drejer sig om P. Viridis og B. Caapi. Jeg har nemlig købt derfra én gang tidligere, hvor alle deltagere bare blev sløve i betrækket, men ved ikke med sikkerhed, om det var pga. dårlige urter eller et kiks et eller andet sted under kogningen, eller fordi bladene skal hakkes ud først etc... De virkede utrolig godt fra SomaShop (bladene var også hakket fint derfra), men de holder lukket indtil godt inde i 2005... Ayahuasca har skuffet flere gange, gider ikke have endnu en skuffelse. KnuZzer fra moI kysh kysh <3 <3 <3

Titel:
Dedikeret medlem

azarius' aya mix's virker uporklageligt link ligger i links sektionen

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Der er hundredvis af andre forhandlere, men jeg vil gerne holde mig inden for landets grænser. Jeg mener også, at Azarius er meget dyrere end EP.

Har lige været inde og kigge, det er jo de vilde overpriser... Mere end dobbelt så dyrt som hos EP. Puha. :P

Titel:
Medlem

Ethnoplanets aya er fint nok, specielt B. Caapi og P. Viridis'en. Det jeg fik var noget brunt pulverlgnende noget (Caapi) og nogle grønne knastørre blade (Viridis). Det har virket fint på mig begge gange jeg rpøvede det, men min kammerat kunne ikke rigtig mærke noget. Er dog ret sikker på at det skyldes at han brækkede sig alt for tidligt...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Har haft svingende resultater med visse ting fra EP, men ikke Aya. Det virkede bedre end jeg havde regnet med så ingen klager fra min side.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Forarbejdede I bladene, eller kogte i dem hele?

Titel:
Medlem

Kogte dem som da var da de kom...

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: danmark, k.b.h Ø [nisseland]
har også prøvet EP´s aya, men vi lavde den alt for stærk så vi trippede i 30 min. men efter det fik vi blackout (ikke vælte om men bare sidde og glo ud i luften) og vi vågnede op 5 timer efter hvor jeg trippede 30 min igen og så kunde jeg mærke at jeg bare havde trippet i de 5 timer, men kan ikke huske en disse, men EP har noget udemærket aya.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]