Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 16:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej allesammen.. Har i lang tid surfet rundt herinde og fået læst en hel del... Den læsning resulterede så i at jeg her i weekenden fik kæbt mig nogle Anadenanthera colubrina (cebil frø) og nogle HBW frø.. HBW frøene har jeg tænkt mig at lave en ekstrakt af, så der er ikke de store problemer.... (glæder mig vildt til LSA rusen)

Men alligevel har jeg nok ikke fået læst helt godt nok.... Jeg havde tænkt mig at lave en Yopo snus efter at have læst blue indlæg om yopo snus, hvor han også beskrev den effekt han fik...
Men nu er jeg kommet til at læse lidt om Ayahuasca, og syntes egentligt at indtagelses metoden virker lidt mere human på trods af opkastningen. Eftersom der jo er DMT i cebil frøene ville jeg så høre om de ville være mulige at bruge i denne "drik"? Og i så fald, om der var nogen der havde en ide om doseringen...

Har brugt søgemaskinen, men syntes ikke jeg fandt noget om lige præcis det her emne..

Håber på nogle gode svar..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Har talt med personer der har benyttet sig af Maoi + cebil frø, og resultatet var et meget kraftigt trip med konstante opkastninger og mavepine. De bedste resultater opnåes vist bedst med rygning af disse frø.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Der er en enkelt rapport på Erowid at finde med brug af Anadenanthera i hoasca-øjemed... Jeg mener ikke det er den store succes.

Titel:
Junior medlem

Ok.. tak for svarerne.. Tror jeg laver mig noget yopo snus med NaOH i stedet for kalksten som blue foreslår som et godt alternativ... Så kan jeg lige skrive en lille konklusion af dette forsøg efter weekenden..
Simon

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]