Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 22:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Hej alle sammen!
Jeg undskylder mange gange hvis der har været en lignende tråd! Men hvor tit ryger i egentlig ? Det svinger meget med mig, nogle gange hver anden dag, nogle gange hver dag! Men hva med jer ?

//Hashiza\\

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus ;)
så ofte jeg kan =P

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Quote:Det svinger meget med mig, nogle gange hver anden dag, nogle gange hver dag! Quote

Shit, så svinger det så man skal holde på hat og briller :P

Titel:
Insane psychedelia user!

Jeg ryger som regel flere gange når jeg ryger, men jeg må vist have haft godt 7 hash"ocassions" i år.

Johndeer, den avatar !!!!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hvorfor ryger I alle så meget? Man bliver da stenet og fatter ikke omverdenen. Er dét fedt? Jeg ryger et par hvæs en sjælden gang imellem, meget sjældent ryger jeg mig kanonskæv.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Én gang hver til hver anden måned ca., og for at blive skæv. Sidst sammen med alkohol i sidste weekend, sidste gang igen da jeg var på vej ned på svampe for ca. en måned siden.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
somme tidder et par gange om ugen, og nogle gange kan der gå en måned, efter lyst... doeneg

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
3-4 gange om året

Titel:
Dedikeret medlem

afhænger meget af om det er ferie, og hvad min kalænder siger.. hvis jeg har meget fri kan det være hver/hveranden dag, men normalt hver/hveranden uge (og hovedsageligt i kombinationer med andet)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: My Place
Det svinger meget.. nu har jeg jo snart sommerferie, så der er ikke skolen at tænke på :)

Men i "skole-sæsonen" er det vel max 1-2 gange om måneden. Og aldrig sammen med andet, får det af helvede til af hash + alkohol.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

her naar det er skole ca en gang om ugen... I sommerferien.... meget mer!

Efter ferien: En gang om maaneden

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Jeg køber noget hash når jeg har ferie, forlænget weekend eller et eller andet i den stil... og så ryger jeg fandme indtil jeg ikke har mere! :P

Ellers kan jeg godt finde på at ryge i en hverdag når jeg skal i skole dagen efter, hvis skolen presser så hårdt på mig at jeg bliver stresset. Der kan jeg godt finde på at ryge en kvart gram og hoppe i seng. Det hjælper meget. Skole-stress er dog kun et fænomen der finder sted ca 1-3 gange om året hos mig ;)

Stressen forsvinder meget hurtigt, man sover godt og man føler sig virkelig nulstillet næste dag - som første skoledag.

Titel:
Dedikeret medlem

Det er sværere end man tror at lade være, fordi man "bilder" sig selv ind at det ikke er så slemt og fordi alle ryger konstant omkring nu (ferie). Men jeg prøver at holde det på ca. 1 gang om måneden

-DEER

PS. Havde ikke regnet med at der var så mange der røg hver dag - men hvis man kan leve et normalt liv samtidig er det vel fint!

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Greve
Jeg ryger kun hash når jeg er på andre stoffer for at for stærkke det, men ellers ryger jeg ikke

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nykøbing Mors
Det er meget forskelligt hvor meget jeg ryger. engnag har jeg røget hver evig eneste dag morgen middag aften. Men nu ryger jeg måske 2-3 gange om måneden nogen gange flere. Men nu er det jo sommerferis også skal der lægges på stranden med en god joint og nogen kolde øl og bare slappes af. Så i sopmmerferien blir der nok røget meget :D

Titel:
Admin
Brugeravatar

Jeg ryger ca. 2-3 gange om ugen, men nogle gange kan der gå en hel måned uden jeg ryger. Det kan godt være lidt forskelligt. Det er dog ret sjældent jeg ryger mig meget skæv.

Mvh. Iodjini.

-Jimmy Carter

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Det svinger meget, men jeg ryger ihvertfald hver weekend. Nogen perioder ryger jeg hver dag, andre gange er det kun i weekenderne... Det er lidt svært at svare på.

No drug, not even alcohol, causes the fundamental ills of society. If we're looking for the source of our troubles, we shouldn't test people for drugs, we should test them for stupidity, ignorance, greed and love of power.

P. J. O'Rourke

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The Republic of Huru
Uha.. Det må være Fre/Lør.. Nogen gange kan den også smutte i en hverdag :wink:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Har røget i nogle måneder fast hver dag, nogle gr. om dagen nogen gange, og det endte med at være lige lidt for meget, og så mistede jeg oss mit job (ikk på grund af det ;) ) så jeg havde ingen penge til at købe røg for. :(

Så holdt jeg en pause, og den har jeg holdt i lang tid nu. :D

Men ligeså snart jeg får løn, så skal der lammes igenem. :P

Savner at være skæv, lytte til musik, savner smagen af mad når man er fuldstændig blæst, og alt bare smager SÅ godt, savner det hele faktisk. :/

Men har oss lige fået overstået skole osv, så det er vel godt nok ik at ryge... Men savner det... :D

Titel:
Junior medlem

Har røget fast Hver dag i rimelig langtid efterhånden... har dog stadig work og er aktiv... som Xp3rt siger, så bliver musik for optur at lytte til, og mad bliver helt vildt nice :D ... dog skal man passe på med at ryge meget og så ikk være aktiv... havde et periode på ca. 1 mrd. hvor jeg bare røg - gik i skole - røg - sov - røg - gik i skole osv. det var jeg ikk særlig aktiv, havde intet work, gad ikk lave allemuligt med vennerne... så bare hver aktiv hvis man ryger hver dag... sådan har jeg ihvertfald fået det bedst og sjovt :D ... så lige nu kører alle tingene rundt... ;]... forsat god dag :].

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]