Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 22:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Har i et stykke tid eksperimenteret med at kombinere lucid dreaming ( eller hvertfald forsøg på det ) og dream herb, og jeg må indrømme resultaterne har været fantastiske. Ikke alene bliver bliver drømmene langt mere realistiske, og man kan huske dem meget bedere dagen efter, men det bliver også langt nemmere at opnå lucid dreaming.

Så jeg har tænkt mig at bruge det noget mere, men nu melder problemet sig, jeg har ledt og ledt men kan ikke finde et eneste sted på nettet der sælger denne plantes frø, har fundet en shop der solgte hele planter, men har ikke så mange penge.
Er der nogen der ved om Calea Zacatechichi overhovedet sætter frø, eller om den er en seril plante ligesom Salvia D siden man kun kan købe den i fuldvoksne eksemplare?

Mvh Bøh

Insane psychedelia user!

På hvilken måde har du indtaget det ? Og i hvilken dose ? Jeg forærede noget til en ven forleden, som lavede thé af det og han kunne ikke rigtigt mærke noget og var ikke specielt glad for smagen.

Det skulle vist også være noget allerhelvedes surt pis !

Dedikeret medlem

smagen af det er også forfærdeligt.
Men har fået anskaffet mig noget 10x som jeg har puttet i kapsler.

Din ven skal også indtage over 5 g alm. før det virker, og helst et par dage i træk.

god appetit sir jeg bare [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Bøh > 3 mg. Melatonin og en sjat GHB inden sengetid, så skal jeg fandme garantere dig intense og lange REM-stadier! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Og absolut ingen weed!

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Hehe, dextrose, der er altså noget narko-morfar-agtigt over dig - altid parat med et godt råd [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Haha, well...

Så kan han jo lære det! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

dex> ja men bliver de også lucide og ligeså livagtige og nemme at huske dagen efter?

In our memories
Brugeravatar

Jeg kan ikke garantere for "luciditeten", men jeg ved at mange lucid-drømmere bruger Melatonin... Jeg har aldrig selv haft en ægte lucid drøm, men når jeg tager Melatonin og/eller GHB, så får jeg meget intense og realistiske drømme.

Så realistiske, at de nogengange faktisk er pissekedelige... mine drømme var meget rodede og mærkelige da jeg var yngre, men nu er de nogen gange lidt for "normale", hehe... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Hvis du kombinerer Melatonin med Drømmeurt og evt. lidt GHB, så tror jeg vi har en vinder?

Dedikeret medlem

Dex jeg tror sku du har ret, den kombo må helt klart prøves [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Bøh> I den pose dreamherb jeg havde engang havde (måske stadig har liggende?) var der en del frø. Jeg prøvede at plante nogle enkelte af dem, men der var ingen af dem som spirede.
Ekstrakt lyder til at være den rigtige måde at gøre det på; det ER omtrent den grummest smagende substans jeg nogensinde har prøvet, og det siger ikke så lidt. For at få en god effekt af normale blade, mener en del også at man bør ryge halvdelen, og drikke resten i te. Begge dele smager af RØV!
Melatonin giver mig ofte flere drømme, men de er sjældent specielt interessante.

Dedikeret medlem

Prom> hvis du har nogle frø vil jeg være meget interesseret i dem [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] og kunne godt tænke mig at prøve på at dyrke dem.

Og ekstrakt af Calea er helt klart vejen frem, smagen af den plante er afskyelig. Jeg kom ved et uheld til, at smage på ekstraktet! [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img] den smager endnu grimmere end den almindelige plante. [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Hej Bøh,
Det skulle være yderst svært at dyrke Calea fra frø. Du kan finde frøene og dyrknings vejledning her:

Calea

Mvh
Ashoka

Bøh
hvor har du funde ekstrakt af Calea hende .har selv tænket på og prøve det .men hade gode hørt det med at det smager være nåde ande .........

Dedikeret medlem

Tusind tak ashoke -)
Trold: maya er begyndt at sælge ekstrakter, ellers er også andre udenlandske helse forretninger begyndt på det.

Titel:
In our memories

Er der nogen siden sidst, der har gjort erfaringer med denne mexikanske drømmeurt, Dreamgrass, Calea Zacatechichi,.. andet end at det smager som pis i the og som joint....!?

Har lige fabrikeret 33 stk. 000 kapsler á 900 mg, (ikke ekstrakt af nogen art, bare alm. krydderikværnet) og har tænkt mig at gå i gang med at eksperimentere lidt.

Er meget interesseret i at høre om jeres erfaringer, doserings forslag, gode råd samt facts.

Skriver i denne tråd, da den er den der er kommet nærmest på erfaringer og doseringer, til trods denne tråds eksistens: http://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... catechichi

dEEP

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Jeg er netop igang med en række eksperimenter med Calea og andre substanser - will follow up!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Citat:
Og ekstrakt af Calea er helt klart vejen frem, smagen af den plante er afskyelig. Jeg kom ved et uheld til, at smage på ekstraktet! den smager endnu grimmere end den almindelige plante.

Hvordan laver man et ekstrakt fra en plante af et stof som endnu ikke er kortlagt eller verificeret?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]