Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 23:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Onsdag aften valgte jeg at koge mit ayahuasca sæt bestående af 15 gr. jurema og 7 gr. syrian rue. Havde dog inden vægt så tog lidt over halvdelen af juremaen, omkring 8 gr. og 3-4 gr. syrian rue. Jeg knuste frøene grundigt og indtog dem i kapsler. Jeg kogte juremaen i ca. 3 timer med masser af frisk citronsaft. Det blev til sidst kogt ned til 2-3 cl blodrød sauce som smagte utrolig syrligt. Jeg havde kvalme 5 minutter efter indtagelse og en halv time frem. Derefter havde jeg lette tracers og svært ved at fokusere i længere tid af gangen..... og det var så det!

Nogen der ved hvad grunden kan være? Måske er jeg bare resistent overfor psykedelika :( :evil:

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Well, du må ha gjort et eller andet forkert. Axia oplevede jo fuldstændig det samme, men jeg kunne bare ikke overskue hvad der gik galt. Jeg blev ret ramt af lortet, men axia lå bare og havde kvalme og få tracers.

Det er vigtigt at indtage MAOi og så vente 45-60 minutter, og så derefter indtage DMT'en. Det er den måde jeg gør det på, og det har altid virket.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Prøv at koge frøene næste gang og drik lortet i stedet for. Jeg har prøvet præcis det samme, da jeg indtog dem i kapsler. Jeg knuste dem så overhovedet ikke, så jeg fik ikke engang "få tracers".

Titel:
Dedikeret medlem

Jeg indtog også kapslerne 1 time før mimosaen. Men det er pga. den omtalte dårlige smag af begge brygge at jeg valgte at lave det i kapsler, men har til et trip mere, så vil prøve at brygge på harmalaen også, hvis jeg kan finde en opskrift.

Men man burde ikke kunne sætte fingre på dosis, vel?

Sker der noget med Dmt'en hvis bryggen kommer til at buldrekoge indimellem? Det komfur jeg brugte var nemlig ret underlig.

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Tror ikke der sker det helt vilde med det. Mit brændte en lillesmule på engang, og det virkede stadig.

Og drop kapslerne... man skal yde for at nyde, når det er kaktus og aya der er tale om. Lav et udtræk af begge dele og tag det som en mand! :D

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jeg kan se at der er visse vanskeligheder forbundet ved fremstillingen af denne ældgamle drik, jeg har vedlagt en instruktion,

Her følger beretningen om en drøm hvor jeg lavede en succesfuld (helse-)Mimohuasca;

Efter en "længere" tids pause med de mere voldsomme hallucinogener, besluttede jeg mig aligevel i denne uge til at tage en drømme-tur ind i DMT-space for at få spirituel healing, vejledning og eventyr, med den visionære trolddoms-drik Ayahuasca

Dosis:

Peganum Harmala - 5-7 gram
Mimosa Hostilis - 17-18 gram
Pot - ca. 1-2 gram (under selve trippet)
+ ad-mixture (Cat´s claw, Ajos Sacha)

Opskrift: 20 g Mimosa sammen med ca. 150 ml. vand og saft fra 2 citroner, sat til blød i 3 dage, rystes godt.
Derefter blev det siet og resterne fra bunden blev fjernet fra væsken og fik så lov at simre i en gryde sammen med citron-vand og ad-mixture-urterne tilsættes,afkoget afkøles og blandet sammen med den forberedte Mimosa som har fået lov at stå 3 dage i koldt vand.

Peganum Harmala'en blev forberedt ved kogning i ca. 30 min. med omrøring...

Effekt:
Ord kan næppe beskrive de smukke CEV som jeg så og de energier som jeg fornemmede, jeg blev vist rundt i landskaber så smukke så jeg kunne græde, ord kan ikke beskrive hvilken skønhed denne verden indeholdt, elementet vand var en særlig speciel feature, som bar præg på de ting som jeg oplevede, dette er med til at få mig til at holde til tesen om at DMT er "conected" specielt med dette element... Jeg oplevede forskelige dyr, haven og havde noget meget personlige rensende og forløsende spirituelle energier som jeg var i kontakt med, det var en meget kraftig oplevelse hvor jeg oplevede stærke energier og stor styrke

Kærlig Hilsen

Astral

Titel:
Dedikeret medlem

Astral: Det lyder som en ret stor dosis i forhold til hvad jeg har fået anbefalet?!

Men lyder som et givtigt trip - tillykke med det!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Johndeer skrev:
Astral: Det lyder som en ret stor dosis i forhold til hvad jeg har fået anbefalet?!

Men lyder som et givtigt trip - tillykke med det!

Korrekt... Det er en ret stor dosis, det er heller ikke noget jeg vil anbefale, eftersom det var et meget stærkt trip!!

Men yderst æstetisk og forløsende... Hvis man kan holde til den intensitet...
Ayahuasca får andre psychedelia til at ligne det rene legetøj!

Mvh.

Astral

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

@Astral: Gad egentlig godt læse en triprapport om det... har du ikke lavet en? :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ringkøbing amt.
ja man! fyr lige en lille rapport ind :D
Tror at det kunne blive spændende læsestof dosisen taget i betragtning :wink:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Det er alt for personligt, en trip-rapport kan slet ikke beskrive de ting jeg så, overgår simpelthen enhver beskrivelse....

Mvh. Astral

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ringkøbing amt.
Det respekterer jeg!
Med dosisen taget i betragtning, kan man vel sige at du må have oplevet noget der rækker så dypt og er så ubeskriveligt at det ikke forklares med skrift, tale osv... Tror måske telepati er løsningen, men det overgår jo også forstanden så... Ja --- men ellers utroligt at du kunne holde til det, psykisk set. Eller det skal jeg jo ikke kunne sige.
Helt ærligt, var det ikke som at lege med ilden? Jeg mener det kunne vel let have gået galt..?

-Third

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C.
Astral, jeg forstår ikke helt; under dosis skriver du 17-18 g. Mimosa Hostilis, men i opskriften skriver du 20 g.

Det kan da godt være at 2-3 g. ikke betyder så meget når man alligevel er oppe i de mængder. Det ved jeg ikke.
Men jeg undrede mig bare, det er såmen det hele: Hvor meget var der i din trylledrik?
:?: :?:

Men lyder i øvrigt helt klart som en stor oplevelse du har haft. Glæder mig!

Pos Vibes

Titel:
Insane psychedelia user!

Slug MAOi i kapsler og brug citronsyre.

Enten så er jeg overfølsom over for DMT eller også laver folk aya. forkert! 18g mimosa ville ha' sendt mig til månen.

Min triprapport over 6,5g og opskriften på aya.:

http://www.psychedelia.dk/trips/trips.p ... iew&id=510

Titel:
In our memories
Brugeravatar

daffy duck skrev:
Slug MAOi i kapsler og brug citronsyre.

Enten så er jeg overfølsom over for DMT eller også laver folk aya. forkert! 18g mimosa ville ha' sendt mig til månen.

Min triprapport over 6,5g og opskriften på aya.:

http://www.psychedelia.dk/trips/trips.p ... iew&id=510

Så bare vent til du prøver 25 gram Mimosa!

Det er VILDT!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]