Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 22:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Ja undskyld hvis i i forvejen har et topic der forklarer det her-
og undskyld at jeg ikke brugte erowid meen-
Hvor får jeg fat i ingredienserne og hvordan brygger jeg drikken?-
på forhånd tak- Per

Titel:
Insane psychedelia user!

Hvis du ikke går efter at lave en gammel indiansk traditionel bryg, men bare vil prøve DMT så gjorde jeg følgende.

Mimosa hostilis koges i surt vand (pH >4) i ca. 2-3 timer. Søg for at tilsat vand under kogning så det ikke brænder ud. Det skal koge stille og roligt, ikke bulderer ej heller slimre. Når tiden nærmere sig stopper du med at tilsætte vand så du ca. har 100mL per person tilbage.

Imens har du ca. 45 min. før du vil tage Mimosa hostilis, taget Peganum harmala. Dette kan gøre smertefuldt eller det kan gøres nemt. Smertefuldt = kog den ligesom med mimosaen. Nemt = Køb det pulveriseret og put det i kapsler og slug dem.

Når du så har slugt alle harmala kapslerne venter du ca. 30-45min og så drikker du mimosa bryggen i en slurk.

Efter 20min skal du kaste op, hold det inde i dig så længe som muligt, men kast endelig op til sidst når det bliver for ubehageligt. Derefter, BOOM SHIVA! :)

Titel:
Junior medlem

Hvordan laver man en traditionel indiansk drik? syns det er facinerende at gøre det lidt ceremonielt! Og hvor køber jeg ingredienserne?

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
@Perspektiv: For det første er det ikke tilladt at nævne kilder til hvor man kan købe den slags ting og sager.
Og søg nu på erowid eller her på siden...
Søgfunktionen sidder oppe i højre hjørne og hvordan man laver en traditionel ayahuasca kan du med garanti finde svar på på under 5 minutter, istedet for at bede os om at gøre det for dig hvilket jeg synes er lidt slapt...

Mvh Jonas!

Titel:
Junior medlem

Undskyld jeg har læst reglerne nu! Det var ikke for at værre en nar-- :oops: - Tror jeg har fundet løsning på mit lille "problem" nu!

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
No hard feelings, jeg lød måske lidt sur før men morgentrætheden havde overtaget :wink:

Håber du finder/fandt hvad du leder efter, ellers så bare spørg løs forudsat at der ikke har været 20 emner om det!

Mvh Jonas!

Titel:
Junior medlem

super fedt at jeg har tilmeldt mig dette forum, har allerede fået svar på en masse af de spørgsmål der ligger i baghovedet. og der er masser af læsning forude! :shock: :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]