Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 07:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Pigæbler
Junior medlem

Geografisk sted: Vejle
Hejsa folkens.
Jeg er lige overkommet et skænderi med konen, og eftersom hun nu er gået i seng, og jeg begyndt at spise lidt frø, vil jeg gerne lige høre om nogen har en anbefalet dosis? Min "Forbyde hallucinogener - forbyde naturen" er desværre udlånt, så jeg vil lige høre om i ved hvor meget der er sundt. Jeg har spist 50 frø fra min sidste sommers høst... Rykker 15 mere ned om et kvarter medmindre nogen stopper mig!
De sælger iøvriigt pigæbler i bilka til 50 kr i næste uge.....

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

tjaeh... kender ikke lige dosisen men du burde nok stoppe nu for en sikkerheds skyld!
Ingen grund til at tage dumme chancer! pigæbler er trodsalt meget giftige!

Titel:
Junior medlem

hmmm.... ved sgu godt at de er farlige, men føler ikke rigtigt at der er noget at tabe ved det.jeg vil bare gerne LANGT væk fra hvor jeg er lige nu. min bror døde af en hero-od for et par år siden, så det ligger ligesom til familien!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Slap af....

Læg dig til at sove og tænk over tingene i morgen.!!!

Pigæbler hjælper ikke en skid.. Du gør kun tingene værre ved det..

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

så burde du nok ikke spise pig æbler...!
Hvis du har så mange problemer er stoffer (slet ikke så kraftigt hallucinogene) ikke ligefrem vejen... Du risikerer at ende i et bad trip som jo ikke ligefrem gør tingene bedre!

Snak evt. med en psykolog om det og få antidepresiv medicin!
Og hvis du absolut føler trang til rusmidler så drik en enkelt bajer eller ryg en enkelt pind!
Ikke bare køre på med så farlige ting!

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
Ked af at høre det ikke går for godt.

Men pigæbler er næppe vejen frem.

snup et brusebad, og evt lidt mad og prøv at få lidt søvn.

så vil du nok se at det hele går bedre i morgen

/karma

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

kom evt ind i #Psychedelia på efnet!
Vi sidder et par derinde og snakker og hvis du vil snakke om problemerne eller bare snakke med kommer du bare!

Hvis du ikke har mIRC ka du hente det på http://www.mirc.com

Hvis du ikke ka få det til at virke så skriver du bare

Titel:
Junior medlem

Hehe. i får mig il at lyde helt syg. rolig nu - jeg er helt klar i knoppen, men har bare ikke andre stofffer i huset. dermed ikke sagt at man absolut skal tage stoffer hvis ens humør ikke er i top, men idag er en god dag at eksperimentere lidt. hvis jeg havde haft selvmorderiske tanker, havde jeg vel ike spurgt om en dosis?Deesværrre er svampe alt for umulige at finde, - ellers ville det have været det fede lige nu....

Titel:
In our memories

:) godt at høre.. men skulle du få lyst til at kigge ind på chatten så er du da stadig velkommen

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nice... :)

Godt at høre du ikke sprang i alle frøene ;)

Kig i chatten! :)

Titel:
Junior medlem

chatten? Hvordan og hvorledes? er det noget med mirc?

Titel:
Junior medlem

hvis jeg havde spist alle mine frø, så havde jeg satme ikke stået op nu. der er lidt fordele ved at bo i kollektiv på landet!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ydefar skrev:
chatten? Hvordan og hvorledes? er det noget med mirc?
Jepper...

EFnet og join #psychedelia som Skyd-sven skrev i et tidligere post :)

Titel:
Junior medlem

hvis jeg nu skal gøre det igennem den indbyggede IRC klient i emule, hvad hedder efnet's adr så`?

Titel:
In our memories

prøv med 193.163.220.3 port 6667

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
@Ydefar: Hold dig fra lortet. Jeg har lige været igennem samme episode igår aftes, hvor jeg slog op med min kæreste efter otte måneder. Hallucinogener var det sidste jeg tænkte på i mit neder humør, jeg greb bare fat i 6 øl og smuttede over til en ven, så lidt tv med ham, spillede lidt vice city og drak mig halvfuld og gik i seng.

Humøret er nogenlunde oppe igen nu, takket være øllene og søvnen. Det hjælper meget.

Men pigæblerne vil næppe sende dig langt væk fra dine følelser. Desuden er de pisse farlige, og de vil højst sandsynligt fucke dig totalt op.

Pas på dig selv.

Titel:
Medlem

aliaarhus skrev:
@Ydefar: Hold dig fra lortet. Jeg har lige været igennem samme episode igår aftes, hvor jeg slog op med min kæreste efter otte måneder. Hallucinogener var det sidste jeg tænkte på i mit neder humør, jeg greb bare fat i 6 øl og smuttede over til en ven, så lidt tv med ham, spillede lidt vice city og drak mig halvfuld og gik i seng.

Humøret er nogenlunde oppe igen nu, takket være øllene og søvnen. Det hjælper meget.

Men pigæblerne vil næppe sende dig langt væk fra dine følelser. Desuden er de pisse farlige, og de vil højst sandsynligt fucke dig totalt op.

Pas på dig selv.

Hvis det var mig der lige havde slået op med kæresten og drukket mig stiv, ville jeg blive meget ubehagelig og agressiv.
jeg ville ikke mene alkohol er vejen frem hvis man er ked af det eller sur, der ville jeg nok foretrække at holde mig fra rusmidler.

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
@Schotty: hehe, ja, det skulle måske pointeres ;)

Men nu er jeg heldig nok, at jeg bliver alt andet end aggressiv når jeg har drukket. Nok mere kærlig og dæmpede følelser. Hvis man har det sådan, kan det anbefales. Det har været en stor hjælp for mig nogle gange i hvertfald ;)

Men det er absolut ikke en løsning hver gang. Det kan være dejligt nok at flygte nogle gange, men man bør ikke misbruge muligheden.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
@Schotty: Jeg tror mere det har noget at gøre med ens natur.
Hvis man er et forholdsvist fornuftigt menneske er der ingen grundt til at kridte fronterne op, lige meget hvor sur man er.

Hvad skulle det også hjælpe at slå en eller anden stakkel ned?

Mvh Jonas!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ringkøbing amt.
[quote="Schotty"][quote="aliaarhus"]@Ydefar: Hold dig fra lortet. Jeg har lige været igennem samme episode igår aftes, hvor jeg slog op med min kæreste efter otte måneder. Hallucinogener var det sidste jeg tænkte på i mit neder humør, jeg greb bare fat i 6 øl og smuttede over til en ven, så lidt tv med ham, spillede lidt vice city og drak mig halvfuld og gik i seng.

Pas på dig selv.[/quote]

Hvis det var mig der lige havde slået op med kæresten og drukket mig stiv, ville jeg blive meget ubehagelig og agressiv.
jeg ville ikke mene alkohol er vejen frem hvis man er ked af det eller sur, der ville jeg nok foretrække at holde mig fra rusmidler.[/quote]

Især pigæble :!: :!: :shock:

-Cope

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]