Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 07:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Jeg forsøgte at indtage en aya-bryg igår, men det gik sgu helt galt. Jeg indtog MAOi'en først (~7g P. Harmala, nedkogt til 2-3cl), og det var meget kvalmende.

Efter en halvtime blev jeg så skæv af det, at jeg knap nok kunne se. Jeg så ting og sager med lukkede øjne, og alt lignede krystaller ude af øjenkrogen. Og hele vejen igennem havde jeg det ad helvedes til pga kvalmen (ca 3-4 timer). Trippet var let nok at klare, selvom det kom som et chok at jeg begyndte at trippe på MAOi'en, men kvalmen var simpelthen uudholdelig. Jeg fandt senere ud af, at hermalin OGSÅ er psykoaktivt, og det stod overhovedet ikke i det stof jeg havde læst.

DMT'en nåede jeg overhovedet ikke at indtage, men vi har stadig en del MAOi tilbage. Igår kunne jeg ikke indtage det, fordi bare tanken fik mig til at løbe ud på toilettet og brække mig.

Problemet er så bare, at jeg synes der er for meget væske at drikke, selvom det rent faktisk næsten ikke er en skid. Nu er mine spørgsmål:

- Er der ikke et godt råd til hvad man kan gøre for at slippe af med smagen eller gøre kvalmen mindre?

- Kan man ikke indtage P. Harmala som knust i vand istedet for kogt? Jeg tog Harmala og svampe engang på den måde, og det gik fint. Men spørgsmålet er om det vil virke på den måde i kombination med DMT.

- Hvor lang tid må der gå, inden man indtager DMT'en? Jeg prøvede at vente i en time, men en time blev til flere timer, fordi jeg ikke kunne holde tanken om mere væske i munden på mig ud. Så der gik 3-4 timer, men tænkte at det nok var lidt forsent (selvom jeg stadig trippede).

- Jeg tror jeg ville ha været i stand til at indtage DMT'en, hvis jeg ikke havde taget al MAOi'en, og DMT'en efter 30 min. efter MAOi-indtagelsen - ville det være godt nok?

- Kan bryggene i køleskabet holde sig i en uges tid i en kop og stanniol over koppen?

Jeg har det helt fint idag, og jeg har sovet fra kl 20 til 22, og fra kl 22:30 til nu (6:15). Det var en hård omgang med al den opkastning. Vi forsøger igen engang i næste weekend.

Titel:
Insane psychedelia user!

Indtag MAOi (P. Harmala) som pulver i kapsler.

Kog Mimosaen ned til 100ml. Det kan tages i en slurk. Desuden kan du bruge citronsyre til at nedjusterer pHen under kogningen. Så kan du kun smage en stærk citronsmag når du drikker bryggen.

7g P. Harmala? Er det ikke liiige i overkanten? Personligt synes jeg det skal være så lidt så mulig MAOi og så meget som mulig DMT.

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

daffy duck skrev:
Indtag MAOi (P. Harmala) som pulver i kapsler.

Kog Mimosaen ned til 100ml. Det kan tages i en slurk. Desuden kan du bruge citronsyre til at nedjusterer pHen under kogningen. Så kan du kun smage en stærk citronsmag når du drikker bryggen.

7g P. Harmala? Er det ikke liiige i overkanten? Personligt synes jeg det skal være så lidt så mulig MAOi og så meget som mulig DMT.

Hmm, det lyder som en utrolig god løsning. Det vil jeg lege med! Jeg bestiller lige nogle kapsler hjem så - skal det være en bestemt størrelsen?

Mht 7g p. harmala, så skulle det åbenbart være standard-dosis. Det har alle folk sagt, og der hvor jeg har læst om det, stod der 5-10g ville være fint. Men på den anden side, så kan jeg vist ikke helt li maoi, så det kunne godt være jeg skulle justere mængden af maoi og DMT, som du siger. Jeg kigger lige på sagen.

Tak for hjælpen :)

/Edit: Lige en sidste ting... hvor længe kan bryggene holde sig i køleskabet?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
hehe så stiftede du også bekendtskab med den plumrådne kaffe! ;)

Ali, hvis din mave ikke tåler Harmelaen, så anskaf dig nogle gelantine-kapsler og kør harmela-frøene igennem en kaffekværn.
Dette skulle hjælpe lidt på kvalmen, men stadigvæk ikke totalt.

Jeg ser ikke noget problem i at gemme DMT'en sålænge den er i køleskabet med noget over, og så nok heller ikke længere end en uge.

Noget helt andet er, at man ikke slipper uden om kvalmen, men at den forsvinder ganske hurtigt efter at DMT-bryggen er blevet indtaget (og mange også lige har brækket den op igen)

Ingen nydelse uden ydelse ;)

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

DR-D skrev:
Noget helt andet er, at man ikke slipper uden om kvalmen, men at den forsvinder ganske hurtigt efter at DMT-bryggen er blevet indtaget (og mange også lige har brækket den op igen)

Ja, det læste jeg her i morges... lad mig citere:

http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=6520 skrev:
I told her to just face the sickness and watch it dissolve. I said, 'You'll drink this Light and then you will throw up and then it will be over.' A strange kind of calm came over her and she drank the Light and then threw it right up and then she was cured. She took on a glowing smile and couldn't believe she had spent so much time holding on to the sickness, which revealed itself to be of little substance. She smiled so beautifully.

Jeg undersøger lige hvad jeg kan gøre...

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Ali: Hvis du først skal indtage den nedkogte væske næste weekend, synes jeg du skulle smide væsken på frys - just in case :wink:

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

CannaChem skrev:
Ali: Hvis du først skal indtage den nedkogte væske næste weekend, synes jeg du skulle smide væsken på frys - just in case :wink:

Kan det godt tåle det? Jeg har selv tænkt på det nemlig, men var bange for at molekylerne ville blive ødelagte.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

aliaarhus skrev:
Kan det godt tåle det? Jeg har selv tænkt på det nemlig, men var bange for at molekylerne ville blive ødelagte.

Ja, det kan det sagtens. Kraften hvormed ispartiklerne kan påvirke molekylernes instabilitet er langt mindre end de intramolekylære kræfter der forsøger at opretholde molekylets stabilitet.

Den optimale opbevaringsmetode er dog at gøre det fuldstændig vandfrit, for derefter at lægge det på frys. Kemikalier opbevares langt oftest bedst i ren, tør tilstand.

-CC

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

CannaChem skrev:
Ja, det kan det sagtens. Kraften hvormed ispartiklerne kan påvirke molekylernes instabilitet er langt mindre end de intramolekylære kræfter der forsøger at opretholde molekylets stabilitet.

Den optimale opbevaringsmetode er dog at gøre det fuldstændig vandfrit, for derefter at lægge det på frys. Kemikalier opbevares langt oftest bedst i ren, tør tilstand.

-CC

Altså jeg nedkogte væsken yderligere her til morgen, efter en lille snak med Dr-D på MSN om mængden af bryggen. Væsken fylder nu det halve af hvad det gjorde før (måske endnu mindre), og der er ikke særlig meget vand i efter den her kogning.

Så lidt vand er der, men det er ikke det vilde. Jeg har haft bryggene i fryseren i en times tid nu. Selve bryggen er frosset, mens lidt farvet vandet stadig ligger på toppen og flyder (lidt ligesom is-krystaller). Jeg regner med at det kan holde sig, og hvis vandet kan ødelægge det, så bliver det kun overfladen af bryggen.

Så håber jeg at vi kan få en effekt her på fredag.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Det er primært vandet, der er frosset og den flydende fase der fryser tilsidst er en opkoncentrering af bl.a. alkaloider og andre salte.
Du kan se det samme fænomen i en flaske cola(ja, jeg ved godt, at du synes at cola er noget sødt, klamt stads :wink: ) der begynder at fryse til is. De første iskrystaller består næsten udelukkende af rent vand og jo mere opkoncentreret den resterende flydende fase er, des mere sirup og salte er der implementeret i den kommende iskrystalstruktur - det er en ligevægt.

Hvor vil jeg hen med dette? Jeg ved det ikke, men essensen er, at din væske, der endnu ikke er frosset til is, indeholder (temmelig)større mængder DMT+harmalin ift. isen...

Da især antibiotika- og hormonstoffer er letnedbrydelige stoffer opbevares disse på dybfrost, når de først er opløst i vand. Når de kan "overleve" frost, er jeg 110% sikker på, at også aya kan klare mosten.

-CC

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Jamen det lyder rigtig godt, CC :) Tak for hjælpen. Glæder mig til at få det overstået her i weekenden... bliver dejligt at indtage så lidt væske, evt lidt frossent, så man ikke kan smage det nær så meget ;)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ringkøbing amt.
må jeg lige spørge dig Ali:
Hvad er værst at indtage; Ayahuasca eller Kaktusen?

-Cope

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Copelandia skrev:
må jeg lige spørge dig Ali:
Hvad er værst at indtage; Ayahuasca eller Kaktusen?

-Cope

Det er faktisk et utrolig godt spørgsmål. Jeg sad selv og tænkte over det igår.

Jeg synes ikke, at man kan smage forskel på kogt harmala og kaktusen - kaktusen kan måske være lidt stærkere i smagen.

Nu har jeg ikke smagt DMT'en endnu (og det er jeg virkelig ked af idag), men man siger jo at DMT'en nedsætter kvalmen. Den dårlige smag er til at bide i sig, og min mund kan klare lidt af hvert, men det er kvalmen det handler om.

Jeg fik blackout op til flere gange af meskalin-kvalmen, mens harmalen slog mig direkte ned i gulvet og fik verden til at dreje rundt med farver og krystaller :shock: Og det var bare MAOi'en... Så jeg må nok indrømme at aya'en er en anelse bedre, på trods af at kvalmen varede i længere tid (DMT'en var jo heller ikke indtaget).

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

ok.. Tak for svaret Ali :)

-Cope

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

for at undgå al den kvalme som er yderst ubehagelig efter min mening kunne man så ikke bare sniffe lidt "Yopo+kalk"?
Såvidt jeg ved slipper man også for at faste, dog varer trippet kun en 30-45 min. :?

-Cope

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]