Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 07:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
http://www.stiften.dk/artikel:aid=154862
prøv at se hvordan folk de så hoockéd på nigotin at de i en bærndet
gøre noget så dumt,

hvorfor er alckohold lovligt når cannbis ikke er,

jeg kunne ikk forstille mig at folk blev så dumme efter at have de har røget en fed, og jeg har heller ikk oplevet noget så dumt før over hovdet,

og hey jeg har fandme mødt mange dumme mennekser
i min tid her i midtjylland

det er dælme så udselt som det over hovdet kan blive

føj mand hvad er der galt med systemet .

straffen er hårde hvis man fotocopiér en 100 bobs,
end hvis man groft overfalte en gammel dame og stjal 100 bobs fra hende,

og så er hun oveni købet mærket af det for resten af livet for det

jeg kunne brække mig

føj

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
hehe, tja...

Der var også en fuld mand der gik ind i 7-11, rimelig tæt på mig, i en brandert, og han havde en vandpistol med. Alle i butikken troede det var en rigtig pistol, og at han kunne finde på at skyde, fordi han var så fuld. Han bad om en pakke cigaretter, som han ville stjæle. Senere fandt han ud af, at han selv havde cigaretter, så han gik igen, og 10 minutter senere kom politiet og anholdte ham, mens han lå og tågede udenfor.

Endnu et eksempel :)

Medlem

Geografisk sted: Danmark
nostalgic! skrev:
straffen er hårde hvis man fotocopiér en 100 bobs,
end hvis man groft overfalte en gammel dame og stjal 100 bobs fra hende,

Lige i det tilfælde er det nødvendigt at slå hårdere ned på falskmøntneri, da det ellers ville underminere troede på kronen ude i verden, hvilket vile medføre inflation og andre slemme ting.

Men der er ingen tvivl om at den nyværende lovgivning mht cannabis er lidt underlig, i forhold til de andre tillade rusmidler.
Det kunne have noget at gøre med at cannabis gjorde en til en doven og pacifistisk indstilling, og dette var ikke godt under Napoleonskrigene - eller under hvilken krig det nu kunne være.
Endnu en teori: Det er ofte nemmere at skjule at man er halvstiv, end at man er skæv (ihvertfald for mig), dette kunne medføre at man fandt at ud af 10% af befolkningen var konstant skæve, mens de 20% der var stive kunne skjule det, så det virkede acceptabelt. (Tallene er selvfølgelig bare eksempler) ELSKER TEORIER :lol:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus ;)
klart man skal slå hårdt ned på falskmønteri, men jeg kunne ikke være mere enig i at straffen for hård vold burde være meget hårdere...

alle kan jo godt fortjæne en på snuden nu og da, men når man tramper på folk der ligger ned skal man sq spæres inde.... det kan da ikke være så svært at forstå at man ikke burde sparke folk i hovedet mens de ligger ned...

hader dumme volds paller der lige skal give en et par på skallen bare fordi de har lyst, og hvis man så vælger at blive sur, eller slå igen. Så kan man godt regne med at få sultan smadder..

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Heh... jeg har sq selv været en pade et par gange mens jeg har været meget stiv... ikke fedt dagen efter!! stakkels mennesker det vist er gået ud over.

Kan heller ikke forstå den danske lovgivning og især ikke hvad cannabis og alkohol angår... har f.eks. aldrig set en der blev megavoldelig efter at have røget et par hoveder... har tilgengæld set så mange at det ikke kan tælles der er blevet psykopater efter at have drukket en masse....

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus V.
Kan kun give jer ret. For slet ikke at tale om alle spritbilister - men ok, skæve bilister ville måske heller ikke lige være sagen. Folk gør som regel bare nogle dumme ting, når de er fulde. Jeg gør i hvert fald.

Og by the way, 1 million europæere dør hvert år af rygerrelaterede sygdomme, men cigaretter er lovlige. Men det skæpper vel godt i statskassen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]