Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 07:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: århus
Her sammen med mine kammerater eksperimenteret en del med at fremstille vores egne bonger, piper, vilde joints, claypipes osv. Den største succes endnu har været en en kæmpe claypipe med tre kamre (12 Kg. ler!)
Hvad har i hamret sammen, og hvordan har det været at ryge på??

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
den verdens berømte flaskebong med to huller :D det er vist det eneste jeg har formået at bygge op.

Ellers en 1,5 liter colaflaske med et hul. Så har jeg smidt en joint ned i hullet og bare suget på livet løs. That works!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus ;)
meget kreativt ali ^^
husker kun lige selv da vi(mig og nogle gutter) byggede en ret seriøst claypipe på et skateboard...

overvejer stærkt at prøve sådan en fætter her snart:
Billede
Billede

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Jeg har lavet chillums af store gulerødder, agurker og kartofler... Det virker ganske fint! Giver en lidt anderledes smag...

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Verden
Jeg har lavet en bong af ½ liter cola flaske med hul i og en gammel pibe.

Jeg har også lavet en mere almindelig bong af rør, slange osv. jeg kan godt prøve at skaffe billeder til jer.

Titel:
Medlem

Jeg har været med til at lave en tjubang ud af et STORT fucking plakatrør. :D

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Tæt på Roskilde
Jeg lavede en gang en tjubang på næsten 2 meter

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Jeg har, sammen med Mælkebøtten, præsteret at fremstille en isafkølet bong vha. en Nestea-flaske og to frosne gulerødder. Nok et af de lækreste indstrumenter jeg overhovedet har røget på. -Dog overgået af Hamp's berygtede "spritter!" *bøjersigdybtistøvet*

/karma!

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Jeg har også lige været ude og købe mig en spritafkølet tjuhbang i lørdags, jeg endte med at ligge i min sofa med nogen ret seriøse visuals (som jeg normalt aldrig får længere) og den vildeste varme i kroppen... Ondt rygeinstrument som man skal passe på med!

Jeg har røget på diverse usle flasker, bonger, grøntsager/frugter, køkkenruller...

Af de lidt sjovere kan nævnes:

Tag et viskelæder, en nål, et glas og et sugerør.
Sæt nålen i viskelæderet og stil dem på bordet så den anden ende af nålen peger opad.
Sæt en lille klump hash fast på nålen, varm den op til den brænder og sluk den mens du hurtigt sætter glasset over.
Stik sugerøret ind under kanten på glasset og sug røgen ud.
Vær skæv i lang tid :mrgreen:

Tag to knive og varm dem op så de bliver seriøst varme (så varme at hashen/potten/skunken brænder af imellem dem) og pres klumpen/potten sammen mellem de 2 knive og lav det samme trick med glasset og sugerøret.

Evt. kan man jo lave en vaporizer af en lyspære, det har jeg nu ikke prøvet endnu men jeg har hørt at det skulle være helvedes effektivt og give en ret intens rus.

Mvh Jonas!

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Har godt nok røget på mange skumle ting... Vi fik en gang tilpasset et bong hovede så det passede ind i enden af et LANGT snoet gelænder! Har nok været 10 m langt! :shock: Røgen blev afkølet og gav noget af en koger... Heh. En tidlig morgen efter en ordenlig druktur kom mig og to venner forbi min gamle skole hvor vi fandt en af de her store skak-brikker... en hest. Den fik vi så gjort tæt og lavede den til en bong. Med 1 udluftningshul i hvert næsebor og øjnene blev farvet røde. Griner... Har den stadig som pynt :) To 1½ l. flasker sat sammen. Katoffel piber, gulerødder osv. Kun fantasien sætter grænser :wink:

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Har en kæmpe tyre horn med sliphul og hul til bang hovede :D Det er nice

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland
FarmerJoe Aka. MuscleFy- skrev:
Tag to knive og varm dem op så de bliver seriøst varme (så varme at hashen/potten/skunken brænder af imellem dem) og pres klumpen/potten sammen mellem de 2 knive og lav det samme trick med glasset og sugerøret.

Aaaah the bud spot! Det er en klassiker, det er klart den bedste måde at ryge sin fed på, hvis man vil have max ud af den. :D

No drug, not even alcohol, causes the fundamental ills of society. If we're looking for the source of our troubles, we shouldn't test people for drugs, we should test them for stupidity, ignorance, greed and love of power.

P. J. O'Rourke

Titel:
Medlem

Geografisk sted: århus
he he, kender udemærket den med glasset :D
Har haft stor succes med en glasflaske uden bund, og så ellers det samme princip - Skal love for at jeg var baske i laaaaang tid. :wink:

Ellers er det også super at ryge spand, synes jeg.

Senest rettet af hulkamaniac 17 mar 2004 14:46, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: The Falafel Heights
Halifaxxx skrev:
Jeg har, sammen med Mælkebøtten, præsteret at fremstille en isafkølet bong vha. en Nestea-flaske og to frosne gulerødder. Nok et af de lækreste indstrumenter jeg overhovedet har røget på. -Dog overgået af Hamp's berygtede "spritter!" *bøjersigdybtistøvet*

/karma!

Faktisk hjalp jeg ikke til. Æren er Halifaxxx' alene! Men den VAR lækker! :)

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The Republic of Huru
Den bedste hjemmelavede pibe so far har nok været en 1 1/2 liter flaske (IKKE coca cola ell. lignende). Det skal bare være en af de billige, helt "glat". Skær bunden af et tilpas stykke oppe. Vend så bunden om, og pres den op i selve flasken. Hvis man gør det ordentligt sidder den helt tæt. Så mangler der bare slip hul og plastikrør på toppen...! :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: odense
Mig og en ven lavede en bong af en honningmelon, og lidt andre små dele fra en pære og tape-rør. Den slog mig næsten ud da jeg røg på den, men fuck den smagte dårligt, så den fik sparket.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Århus
Har engang lavet en Tjubang ud af en australsk "diduido"?!? Eller hvordan det nu staves... havde vi det rimelig sjovt over :)

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

LeSeiD skrev:
Har engang lavet en Tjubang ud af en australsk "diduido"?!? Eller hvordan det nu staves... havde vi det rimelig sjovt over :)

Ville bare lige sige at det hedder en Didgeridoo

og damn den må være syret at ryge på :P

Titel:
Medlem

har engang prøvet ryge på et smølfehus, men det virkede ikke.. har tilgengæld røget på cykelstyr, men det smagte lidt rustent :) ..

nogen af mine venner havde mix og hoved, men ingen bong, så de gik op i æbleplantagen (lokalt rygersted) og røg på æble :lol: ..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]