Heysan smokers!
Det har nu været ret meget oppe her på boardet i nogen tid, hvordan folk mikser og hvilke joints er flottest osv. Nu kommer der så endnu et indlæg i denne række.

Jeg sgu efterhånden lavet mange joints - det skal jo til - men jeg er sgu aldrig blevet nogen pro joint-roller. Jeg kunne godt bruge nogle tips og tricks, for at blive bedre (for det kunne jeg godt trænge til at blive), så jeg vil gerne høre:
Hvordan ruller du dine joints?- Dermed mener jeg selve udformningen af jointen, eller hvad man skal sige. Det gør bestemt ikke noget, hvis nogen gider gå lidt i detaljer.
Dette indlæg er egentlig ikke ment som en diskussion fra min side af - jeg synes bare at det ville være fedt med nogle bud på en rigtig god joint. Så hvis nogen har behov for at sige, "nej, det der er ikke nogen god måde at gøre det på, fordi min er bedre" (hvad jeg egentlig ikke regner med), så hold det i PM.

Jeg kan starte med at fortælle
min egen måde at gøre det på:
1) jeg sætter papiret (oftest blå/grøn Smoking king-size) på mit jointrør, således at hele papiret rulles om røret og klistres fast.
2) jeg hælder mikset ned i denne koniske joint, mens jeg bander over de folder der er i papiret nede i den.
3) jeg stamper den nederste ende mod bordet, hvormed der bliver plads til lidt mere.
4) jeg holder i papirets åbning, mens jeg vipper jointen lidt hårdt fra side til side, så indholdet synker yderligere og jointen bliver lidt mere kompakt.
5) jeg lukker den ved at sno enden rundt.
6) go figure!