Hej med jer, cannabinoider-in-your-face folk. [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]
Her kommer et spørgsmål, som jeg (og en af mine venner) har tænkt en hel del over, som bunder i en fælles oplevelse vi havde for ca. 2 år siden.
BAGGRUND FOR OPLEVELSEN: Vi var på Loppen, altså på staden, til en koncert hvor der var rigtig mange mennesker. Vi sad ved at bord, som nogle af de få heldige der havde nået at få et. I løbet af aftenen kom der pludselig en gut forbi, som vi overhovedet ikke kendte, og gav (uden jeg bemærkede det) en lille pose med noget meget finthakket plantemateriale til min ven. Der var ikke meget over 0,5 gram. Vi fandt det lidt spøjst, men besluttede at lave en joint med lortet. Vi regnede med at det var noget skunk-"affald", som han ikke selv gad ryge.
RYGEOPLEVELSEN / RUSEN: Vi fik røget den joint - og ret hurtigt føltes det som at blive slået med en hammer i hovedet. Så kraftigt væltede rusen ind over os. Vi blev ret stenede, selvom vi normalt godt kan ryge en hel del. Vi blev ikke noget nær bevidstløse, men vi var blæst til Jupiter begge to. Det er helt sikkert. Rusen varede i samme vedvarende styrke, i ca. 3-4 timer. Vi forlod koncerten, fordi jeg begyndte at føle en trykken på mit bryst, som om der var noget der sad og klemte og forhindrede mig i at få vejret. Det blev lidt bedre efterhånden som vi gik hjemad, men vi var stadig hammerskæve.
SPØRGSMÅLET: Hvad fanden var det vi røg??? - Ud fra hele situationen, med den fremmede der hurtigt forærede min ven posen, kunne det måske godt tænkes at det var spiked up, med noget? Hvis det var spiked - hvad tror I så det var, ud fra min beskrivelse at dømme?
Jeg kom til at tænke på dette, da nogen nævnte i en anden tråd her, at det nogen havde røget, måske havde fået et skud PCP. Kan det tænkes at det er overgået os? Kan det evt. have trukket på et eller andet skummelt?
Uanset hvad, var det egentlig en ret fed oplevelse, som jeg hidtil har betegnet som min kraftigste cannabisoplevelse - dermed antaget at det ikke var tilsat noget. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Alle bud og svar er YDERST velkomne!
|