Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 21:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Har gået og spekuleret lidt på de seneste dage, mig og et par kammerater sad og drak forleden lørdag, og doserede så lidt guarana piller til (7 stk pr mand iløbet af aftenen.. 22% ekstrakt) jeg havde så taget 6 styk dagen forinden, for at teste effekt!

Skal siges vi aldrig nåede at blive "knokkel" stive i den forstand, men sådan godt oppe at køre.. lidt friskere end det normale stener humør man er i.. Men en ting undrede mig MEGET.. Hver gang jeg blinkede, eller lukkede øjnene begyndte jeg at se mærkelige mønstre som gik over og blev figure/personer.. alt sammen var væk når jeg åbnede øjnene igen.. Fortalte det til mine kammerater, og de nikkede gendkendene til dette jeg oplevede..

Det var ikke ubehageligt på nogen måde, men bare lidt uventet end hvad vi lige havde regnet med.. Senere hvor vi gik hjem fra byen af, og det var mørkt... Begyndte der at dukke ting op uden jeg lukkede øjnene, alle stedder hvor det var mørkt og bare lige en lille bitte smule lys, kom der enten lidt underlige farver/figure ... De kan lidt sammnelignes med man har set op i en pære/solen et stykke tid, også lukker øjnene.. Borset fra de så dannede genkendelige figure og såen...

Her snart en uge efter, er der stadig de effekter, dog bare i meget mindre omfang.. Egentlig kun noget jeg ligger mærke til når jeg ligger mig til at sove i mørket, eller når man lige får blundet 2sek i timerne i skolen... Men har aldrig været så positiv anlagt, og frisk om morgenen som jeg har disse dage efter vi har taget dette stof!

Men vil gerne høre hvad disse underlige synsforstyrelse kan være skyldet? og/eller nogen der også har disse erfaringer med stoffet...

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Har taget en del Ephedra og Guarana på det sidste, men kan slet ikke genkende noget af det du siger, jo måske hvis jeg har røget en fed eller to oven i. Efter hvad jeg ved kan Guarana slet ikke påvirke dig på den måde. Kan godtr være jeg tager fejl men har sq aldrig selv oplevet noget der bare mindede den mindste smule om cev's, kun af Guarana? Men kan helt sikkert sige stort JA til at man er mere frisk og oplagt fx. i skolen.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
får du CEV's af at drikke kaffe?

Titel:
Dedikeret medlem

sjældent jeg blander kaffe og alkohold :? Men ved ikke om du har drukket, også taget guarana før, var ihvertfald sådan i min situation

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
masser af gange da jeg var yngre.... Jeg tror ikke at det er gurana'en der har gjort det! evt placebo?

Titel:
Dedikeret medlem

Kan godt være det var det.. Men kan godt være jeg er den eneste der umiddelbart har oplevet så.. :?

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Jeg sidder nu på 28. vågne time på guarana, og kan ikke genkende noget af det du snakker om! jeg tror heller ikke jeg ville have det videre godt hvis jeg begyndte at hallucinere på en stimulans!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]