Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 01:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
I går havde jeg intet at ryge og var meget langt væk fra noget sted hvor der kunne købes. Jeg havde i middler tid en hel del pot affald fra sidste års høst. Altså det ville sige godt 5-15 (er ikke helt sikker) gram frø, stilke osv, som jeg tænkte at jeg sikkert kunne få noget ud af. Det var rimelig umuligt at ryge det, da det hovedsaligt var frø, og det ville sikkert heller ikke virke da det havde været en rimelig dårlig høst. Så jeg tænkte, ahhh jeg laver sgu da bare hardcore pot chai. Det vil sige:

Tyk "pot chai" mælk for en person:

Tag en liter sødmælk, meget smør, meget honning og selvføli pot affald.

Smid det hele ned i en gryde og skrue op på 6.

Rør i det konstant i mellem 1.5 og 2 timer (alt efter hvor længe du gider, bare så længe som muligt) Ved det absolutte koge punkt.

Hæld lidt vand i hver gang det mest af væsken er fordampet.

Et godt fif er at ha en af de der kogeplade. Stil den så du kan se fjerner eller video samtidige (det bliver ret kedeligt i længden). Men husk for guds skyld at røre hele tiden.

Si alle resterne fra

Put evt. de gængse pot chai krydderier i.

Og værs'go

Resultat: Mårkebrun THC holdig substance med stærk smag af chai (jul)

Virkning: Nu havde jeg regnet med, at det kun virkede en lille smule (pga. det havde været rigtig kedeligt pot), men fuck hvor blev jeg blæst, Efter de 3 store glas og en halv time var jeg fuldtstændig rundt på gulvet. Det var virkelig dejligt, også varede virkningen godt 5-6 timer på højt blus. Jeg synes det var en lidt mere rar ramthed end f.eks bong eller jordfed også varede den længere. Jeg havde forresten drukket lidt over en halv flaske rødvin til. Så alkoholen havde sikkert også noget at skulle ha sagt.

Så lad vær med at smide jeres pot/skunk affald ud. Gem det til en nødens stund. I bliver virkelig overraskede over hvor stærkt det slå. Ha f.eks et stort syltetøjs glas hvor i altid putter alle restene ned i (en slags sparebøsse) når den så er fuld er der vel til en 5-20 personer. Det er i hvert fald lettere (og sikkert sundere) end at stå og rode med butan eller isopropyl-alkohol. Og resultatet er sikkert det samme. Du bliver blæst.

Senest rettet af snufkin 07 dec 2003 19:28, rettet i alt 10 gange.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

lyder rimelig ok... måske skulle man prøve... nu mangler jeg bare noget affald. D

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det får du nok skal du se. Det lover jeg.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Hvad er gængse krydderrier? Det skulle jo også gerne smage godt! :P

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

De gængse krydderier i chai er til en liter: 1 kanelstang knækket i stykker, kardemommefrøkapsler, der er presset med bagsiden af en bred kniv, 5 hele nelliker, 5 hele allehånde, honning, 2 spsk. Darjeeling te, og ingefær efter smag og behag. Men I behøver faktisk kun honning (de andre er luksus ting)

Men hvis det skal være lidt fint, skal I nok kun puttede lidt krydderi i, fordi blandningen er rimelig skrap i forvejen. Jeg puttede kun lidt ingefær og kanel i (havde heller ikke andet) Hvis man iforvejen kan lave en god chai, så skal man nok bare følge samme procedure, bare med lidt mindre kryd. Men den fungere fint kun med mælk, smør og honning som sagt.

God fornøjelse :wink:

Titel:
Admin
Brugeravatar

Nederen... Jeg har smidt alt mit affald ud fra dette års høst. :cry:
Men jeg skal da ihvertfald huske det til næste år. :D
Tak for tippet.

Mvh. Iodjini.

-Jimmy Carter

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
ellers hvis man er en ussel cannabis junkie :wink: så kan man også bruge alt sit bladaffald til at trække nol på.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Hehe.. jeg er fucking ussel.. 8)

Hva har du en god, nem og sikker metode til at trække nol på, vil helst undgå æter... lightegas kan jeg nok lokkes til, men vil gerne have en klar fremgangsmåde!?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Så er det meget godt, at jeg stadig har min bærepose fyldt med potaffald. Jeg vil prøve det en dag.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]