Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 08:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Haze
Junior medlem
Brugeravatar

Heya.
Har fået muligheden for at få fat i noget lemon eller silver haze. Men.. I min anden "tråd" fik jeg at vide at det oftes er dårlig kvallitet da nogen mente, at det oftest var blevet tørret alt for hurtigt, og "tæsket" gennem samtlige hænder inden salget.. Er der hold i denne udmelding, og ville det være spild af penge? :hm:

Bambi

Titel: Re: Haze
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Det er jo umuligt til at sige, højst sansynligt er det sleeet ikke så godt som det kunne ha været hvis du f.eks selv havde dyrket det, så det er jo en gamble uanset hvad.
skal du bare lige have til et par joints går den jo nok, så kunne man evt købe lidt forskelligt for at være sikker på en vinder, skal du have mere end bare til et par joints, så test det da lidt først.

De gange jeg har købt silver haze eller lemon haze mindes jeg den har været 50/50 ang kvaliteten, nogle gange er den udmærket andre gange noget lortehalm, og sådan synes jeg det er med det meste af det skunk man køber.

Junior medlem
Brugeravatar

Okay, takker for svaret :)

Cheers :cheers:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: På bunden af havet
hvis du vælger den du syntes der lugter og føles bedst kan du ikke gå helt galt i byen.
Evt kan du jo altid bare købe til en enkelt joint og smage om det er noget du kan lide.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: midtjylland
SLH og SSH er nogle af mine yndling sorter. De kan klart anbefales begge to, potente og med en dejlig sativa high.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The final frontier
Det er næsten umuligt at sige på forhånd, så jeg siger det samme som tricome; køb en lille sampler af begge og se om det duer... hellere gi de 50-100 kr. for et gram for at se om det er noget bras end at købe sig fattig i noget der ER noget bras, hvis det er noget der duer, kan du altid tage tilbage til dealer dagen efter og købe mere.

Hvis dealer er en god ven, så kan det også være at han giver en gratis sample, det er en god måde at videregive lidt word of mouth.

jeg læste igennem din anden tråd for lidt siden, og må sige at jeg er ret uenig med at skunk tit er "tæsket", jeg har mange gange oplevet skunk købt på gaden der var lige så godt som god hjemmegroet. Så længe du har en pålidelig og flink person du kan skaffe fra, så skulle du også være rimelig godt på den sikre side, men tjek altid hvad du får uanset. Lugt og kig grundigt på produktet og føl det.

Hvis lugten, synet og følingen er god, så køb en sample at starte på og kom tilbage dagen efter hvis det er godt stads ;)

Medlem

Jeg vil sige at når man bor i danmark hvor kvaliteten på grows svinger så meget som den gør, har man sjældent den luksus at kunne afprøve en masse forskellige strains... Hvorvidt det er lemon haze, white widow, blue cheese osv, betyder ingenting hvis det alligevel er noget slattent pis der smager surt af plante og ikke kan brænde

Du kan sagtens finde en rigtig lækker Lemon Haze, dyrket under perfekte forhold og tørret i lang tid til en god smag. Omvendt kan jeg købe de samme frø og smide dem i en potte som jeg stiller i vindueskarmen hvorefter jeg tørrer det i ovnen. Det er stadig Lemon Haze (af samme grund giver det absolut ingen mening at diskutere strains på internet fora)

I første omgang tror jeg mere det handler om at finde en person der sælger skunk som er ordentlig dyrket og tørret. Så det er det du skal gå efter. Hvis det dufter godt, der er godt med krystaller og det ikke er slattent/fugtigt, så er det formentlig god skunk! Herefter, når man har fundet en god dealer, kan man jo prøve sig frem

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]