Nøp, koncentrationen behøver ikke nødvendigvis være SÅ høj - Det kan sagtens lade sig gøre med en lavere koncentration.
Det tog mig ½minut at finde det her - Hjælp digselv, og søg først, før du spørger om et emne der er blevet diskuteret SÅ mange gange som dette!
Citat:
Man tager sit weed - putter det i en ½L flaske - hvor man i forvejen har skruet en gasventil i proppen af - så skruer man proppen på - tager sin dåse med lightergas - fylder en masse gas i - så at det dækker ens weed - der lader man det så stå og trække i ET PAR MINUTTER - går derefter UDENFOR og skruer proppen af flasken og lader derefter gassen sive ud - derpå frasorterer man de planterester der nu er mulige at frasortere - og så har man en god olie.
Det kan vist osse laves med Ether - men jeg er ikke helt sikker på hvordan - whatever
Jeg lavede et forsøg med husholdningssprit, og det var IKKE Vellykket - Hvis du har muligheden for det, er jeg næsten sikker på butan er den bedste måde. Jeg mener også at have læst på DCF at nol skulle være meget usundt for lungerne, så oral indtagelse kan vist anbefales - I en moderat dose, s'føli

.
Måske
http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=1607&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=hasholie har interesse? Husk at
ALT sprit/ether/methanol/ethanol/whatever SKAL være fordampet før du overhovedet tænker på at ryge det - Ellers, så sig farvel til dine øjenbryn