Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 14:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Hash olie???
Junior medlem

Geografisk sted: Fra fyn
Hej alle sammen hvordan kan man lave hash olie :?: Håber i vil hjælpe mig

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Aner det ikke, men jeg har hørt at koncentrationen ligger på ca 98% (correct me if I'm wrong), så jeg kan forestille mig at det er besværligt? Prøv at søge lidt omkring på nettet - evt google.com.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Kbh. Nv.
Nøp, koncentrationen behøver ikke nødvendigvis være SÅ høj - Det kan sagtens lade sig gøre med en lavere koncentration.

Det tog mig ½minut at finde det her - Hjælp digselv, og søg først, før du spørger om et emne der er blevet diskuteret SÅ mange gange som dette!

Citat:
Man tager sit weed - putter det i en ½L flaske - hvor man i forvejen har skruet en gasventil i proppen af - så skruer man proppen på - tager sin dåse med lightergas - fylder en masse gas i - så at det dækker ens weed - der lader man det så stå og trække i ET PAR MINUTTER - går derefter UDENFOR og skruer proppen af flasken og lader derefter gassen sive ud - derpå frasorterer man de planterester der nu er mulige at frasortere - og så har man en god olie.

Det kan vist osse laves med Ether - men jeg er ikke helt sikker på hvordan - whatever

Jeg lavede et forsøg med husholdningssprit, og det var IKKE Vellykket - Hvis du har muligheden for det, er jeg næsten sikker på butan er den bedste måde. Jeg mener også at have læst på DCF at nol skulle være meget usundt for lungerne, så oral indtagelse kan vist anbefales - I en moderat dose, s'føli :) .

Måske http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=1607&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=hasholie har interesse? Husk at ALT sprit/ether/methanol/ethanol/whatever SKAL være fordampet før du overhovedet tænker på at ryge det - Ellers, så sig farvel til dine øjenbryn :wink:

Titel:
Medlem

Selv hvis der er en lille, ufarlig mængde æter tilbage i olien så kan den, ved rygning, give dig en pokkers hovedpine. Måske er der også andre bivirkninger, men dem kender jeg ikke noget til.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Det er da åbenbart noget hårdt noget at ryge... 98%??? Slap af. Pot ligger på 1-4%

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]