Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 11:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Pot
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Jeg har røget hash i et godt stykke tid, men nu ville jeg gerne prøve skunk eller marihuana. Men jeg har ikke rigtig så meget erfaring i rygemetoder og andre ting som f.eks. dosering osv. Marihuana er jo svagere end hash, og skunk er stærkere end hash, så?

Bor ti min. fra Staden, så jeg kan nemt få fat i noget. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Århus
Hvis du vil ryge Skunk er den eneste ordenlige metode en god joint. styrken på de forskellige slags skunk variere meget, så mit bedste råd vil være en spørge den pusher du køber det af.

God fornøjelse [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

det skal lige indskydes at joint rygning er den mest uøkonomiske løsning. ca 55% af thcen ryger i luften

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hmmmm okay... Jeg havde også tænkt lidt på en joint, så det må jeg da lave. Kan bedst lide en god jay. Har prøvet tjubang, bong og vandpibe, men det var ikke lige mig. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Men virkningen ved skunk/pot er vel ikke så meget anderledes end hash? Jeg har læst lidt om det, men kan ikke rigtig finde ud af det,da der er andre der mener noget helt andet... ?

Medlem

Geografisk sted: Århus
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Xp3rt:
Men virkningen ved skunk/pot er vel ikke så meget anderledes end hash? Jeg har læst lidt om det, men kan ikke rigtig finde ud af det,da der er andre der mener noget helt andet... ?<HR></BLOCKQUOTE>

Personligt syntes jeg bedre om skunk rusen da jeg finder den mere opløftet og glad, modsat hash rusen som jeg syntes er lidt stenet.
Men der er mange forskellige slags hash og skunk og ligeså mange måder at ryge det på, så det vil være forskelligt fra person til person.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Okay det var godt at jeg fik det at vide. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Nogle siger at det er det samme da det jo kommer fra samme plante, mens andre siger at det er helt anderledes. Men OK jeg skal lige ind og besøge et par venner inde på staden. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img])

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hmmm så har jeg været inde o kigge lidt på Staden, o der så jo dejligt ud. Der var hverken razzia eller andet. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Jeg købte for 200,- Orange Haze, og det vil jeg sige er rigtig godt

Senest rettet af Xpert 22 sep 2008 23:41, rettet i alt 1 gang.

Medlem

Geografisk sted: syd for storstrømmen
ikke fordi jeg vil erklære mig uenig - jeg synes næsten altid at en blunt(el.lign.) klart er at foretrække, men det kommer helt an på det subjektive ønske og præferencer.

det uøkonomiske aspekt bliver nævnt og hvis jeg skal påpege et bestemt alternativ vil jeg foreslå noget rent white widow på en stor bong.

-Z..

ps: det skal måske lige påpeges jeg personligt ikke har rørt en bong siden roskilde.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Hva med chillum eller stor pibe... det er ihvertfald økonomisk... men ellers ville jeg sige iskølet

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Takker for svarene... Jeg vil lige tænke lidt over det. Er ikke så vild med bong...
(Dårlige erfaringer!?)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Anima:
Hva med chillum eller stor pibe... det er ihvertfald økonomisk<HR></BLOCKQUOTE>

Hvorfor er det økonomisk? Det meste thc der ryger (55% sagde eb) i luften er det ikke pga. den bla. brænder mens man ikke ryger? Det gør det jo stadig i pibe og chillum...?

I bong suger man jo det hele på en gang, så da synes jeg det gir mening, at der går mindre til spilde fordi det ikke bare står og brænder selv eller tager jeg fejl?

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af AoD:
I bong suger man jo det hele på en gang, så da synes jeg det gir mening, at der går mindre til spilde fordi det ikke bare står og brænder selv eller tager jeg fejl?<HR></BLOCKQUOTE>

Ofte ryger der noget "urøget" med ned i bongvandet. Men det kan jo genbruges. :-) Så det giver mening.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg syntes,at efter en (uøkonomisk)jay,er en sibsy(meget lille "Opiumspibe")en af de bedste måder at ryge på.

det har noget at gøre med,jeg syntes ikke om at suge de store bøv mere.Små behagelige hvæs der næsten ikke kan mærkes i lungerne er sagen for mig.. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Gonzo:
Jeg syntes,at efter en (uøkonomisk)jay,er en sibsy(meget lille "Opiumspibe")en af de bedste måder at ryge på.

det har noget at gøre med,jeg syntes ikke om at suge de store bøv mere.Små behagelige hvæs der næsten ikke kan mærkes i lungerne er sagen for mig.. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
<HR></BLOCKQUOTE>

Det "synspunkt" deler jeg. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Kan også meget bedre lide mange små, end et stort... Nå, har ikke rigtig tid til at skrive mer', skal lige ind og kigge på min Orange Haze. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]