Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 apr 2024 08:08


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 26 okt 2023 16:31 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 31 aug 2016 11:40
Indlæg: 1
Jeg har en drøm om at bestille noget Kava hjem da jeg leder efter et alternativ til alkohol. Jeg er med tiden blevet mere spirituel og går meget op i fysik og mentalt heldbred. Derfor leder jeg efter en slags ''erstatning'' som ikke giver tømmermænd og angst.
Men jeg ved ikke om jeg skal vælge ekstrakt eller powder? Er der forskellige typer arter som giver forskellige rus?

Jeg vil blive vildt glad hvis i ville dele jeres oplevelser og tanker omkring Kava helt generelt :hjerte:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 okt 2023 20:14 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 jan 2010 22:54
Indlæg: 221
Åh, kan ikke lige huske hvad han hedder herinde. Men der er en gut herfra som er stor fan af kava, han har vidst arrangeret kava-popup bar/events i kbh og arrangeret fælles indkøb.
Søg og du skal finde ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 okt 2023 00:44 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 okt 2023 23:57
Indlæg: 6
Geografisk sted: Copenhagen
Hm. Har faktisk aldrig hørt om Kava?

Jeg er fungerende alkoholiker, og har for nyligt experimenteret med høje doser af Rød Kratom til at hjælpe med drukken.

- For mig virkede det. Problemet var dog at Kratom tolerance stiger enormt hurtigt. Efter ca 10 dage var jeg oppe på 20g om dagen. Så jeg ved sgu ikke hvor sundt det er i lænden.
Har haft et par ugers pause nu, og bestiller igen.

Kan dog ikke udtale mig om Kava. - Men hvis du leder efter noget som kan hjælpe, kan jeg anbefale Rød Kratom.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 okt 2023 11:19 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Hej

Kava og kratom kan ikke rigtig sammenlignes. Kratom kan substituere diverse morfika og virker også blandt andet på opioide receptorer - jeg er meget glad for kratom som smertestillende middel og som god rolig velbehag i mindre doser. Om kratom er rød, hvid eller grøn gør ikke den helt store forskel - det kommer an på, hvor på træet bladene er plukket - oprindelsesland er mere afgørende for potens siger min erfaring mig. Kratom blev desværre ulovligt i 2006, men kan stadig bestilles hjem fra udlandet, dog med risiko for at det bliver taget i tolden og kratom et vist på liste B.

Kava er GABA-orienteret og man kan godt sammenligne virkningen en smule med alkohol, dog uden tømmermænd og ikke helt så bedøvende/slørende som alkohol - der kan også sammenlignes med en mild benzo-rus, dog er kava stadig helt sin egen. Jeg har klart drukket mest mikroniseret kava, da dette er lettest at gå til, det er ret meget plug-and-play - hvor du skal ud i en mindre omfattende proces for at lave en mere traditionel kava-drik, men det kan helt sikkert også noget! Kava er heldigvis ikke ulovligt at importere, men det kan stadig godt blive taget i tolden, men dog skal det udleveres til dig, hvis du skulle være så uheldig.

God fornøjelse! =)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 okt 2023 11:47 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
GimpSuit skrev:
Åh, kan ikke lige huske hvad han hedder herinde. Men der er en gut herfra som er stor fan af kava, han har vidst arrangeret kava-popup bar/events i kbh og arrangeret fælles indkøb.
Søg og du skal finde ;)


Psychedelia kava-guru hedder jibri (eller noget i den dur) herinde, han ved desuden en del om urter og meget andet =)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 okt 2023 12:25 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 okt 2023 23:57
Indlæg: 6
Geografisk sted: Copenhagen
HopIFjordeN skrev:
Hej

Kava og kratom kan ikke rigtig sammenlignes. Kratom kan substituere diverse morfika og virker også blandt andet på opioide receptorer - jeg er meget glad for kratom som smertestillende middel og som god rolig velbehag i mindre doser. Om kratom er rød, hvid eller grøn gør ikke den helt store forskel - det kommer an på, hvor på træet bladene er plukket - oprindelsesland er mere afgørende for potens siger min erfaring mig. Kratom blev desværre ulovligt i 2006, men kan stadig bestilles hjem fra udlandet, dog med risiko for at det bliver taget i tolden og kratom et vist på liste B.

Kava er GABA-orienteret og man kan godt sammenligne virkningen en smule med alkohol, dog uden tømmermænd og ikke helt så bedøvende/slørende som alkohol - der kan også sammenlignes med en mild benzo-rus, dog er kava stadig helt sin egen. Jeg har klart drukket mest mikroniseret kava, da dette er lettest at gå til, det er ret meget plug-and-play - hvor du skal ud i en mindre omfattende proces for at lave en mere traditionel kava-drik, men det kan helt sikkert også noget! Kava er heldigvis ikke ulovligt at importere, men det kan stadig godt blive taget i tolden, men dog skal det udleveres til dig, hvis du skulle være så uheldig.

God fornøjelse! =)


Oh. Meget interesant! Ser ud til at jeg skal researche lidt Kava. Mange tak for den gode forklaring!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 60 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team