Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 apr 2024 15:36


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 13 sep 2023 20:14 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 sep 2011 00:41
Indlæg: 190
Hey med jer! :)

Lidt forhistorie (Rul gerne ned til 1* hvis i ikke orker at læse):
Jeg er den heldige indehaver af jævnlige depressioner, manier samt psykoser(4 gange psykotisk, senest for 5 år siden).
Er dog gået i en mere spirituel retning, hvilket har gavnet mit syn på mig selv og min omverden markant.
Har været det meste af paletten rundt omkring stoffer i mine unge dage, men stoppede for 15 år siden, da jeg blev svært psykotisk.

Har været markant afholdsmand siden da, men dog brugt lidt CBD periodisk, hvilket giver den ro uden alt det andet halløj.
- Forsøgte mig med HHC, hvilket gav mig en markant spirituel oplevelse der varede 5 timer, efter 5 hvæs.
- Hele molevitten med åndenød, angstanfald, indre visuals - lad os kalde det et heftigt 'indendørs' trip, der dog ikke kom til udtryk via visuelle hallucinationer.

1*
For at koge det lidt ind stødte på Blå Lotus... Dette skal bruges til spirituel udvikling.
Er det nogo ved historik med psykoser? Føler mig ret stabil dog med lidt udsving i humøret. Er i medicinsk behandling mod psykose&bipolar.

Mange tak for jeres tid :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 sep 2023 11:59 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 jun 2022 12:34
Indlæg: 132
Da blå lotus regulerer en del på dopamin systemet så ville jeg være forsigtig med det hvis du har en fortid med psykose. Mange siger også at det er en undervældende oplevelse men har kun prøvet ekstrakt selv fra Indien og det var ikke noget at skrive hjem om.
Er selv ret glad for kanna extract og kava, det virker ret godt og er totalt uskadeligt. Tro ikke på de løgne om leverskader big pharma har spredt vedr. kava. De er blevet debunkede tusind gange nu men Google skriver stadig om det.

Breathwork er også et kanon redskab til spirituel praksis hvis gjort rigtigt. Der er mange sessioner man kan finde på YouTube man bare kan følge, og de længere sessioner er ofte ret intense og de fleste bliver overraskede over effekten når de prøver det første gang.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 sep 2023 11:38 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 jun 2008 15:07
Indlæg: 424
Jeg er blevet rimelig stor fan af at bruge blå lotus i joints. Jeg syens at det smager godt, men også at det har en svagt afslappende effekt og jeg har også venner der laver snaps på det og nævner en tydelig afslappende virkning. Jeg har ikke oplevet blå lotus være psykedelisk i sig selv, men ved at man kan forstærkke den effekt ved at indtage det sammen med en MAOI inhibitor. giv evt. denne side et kig https://sacredsmokeherbals.com/how-to-enhance-the-effects-of-blue-lotus/
Blå lotus bruges også i changa til at forstærkke virkningen af DMTen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 sep 2023 20:03 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 sep 2011 00:41
Indlæg: 190
Var naturligvis forsigtig, startede med at ryge 3 hvæs, så 5 hvæs, så en halv joint.
Har lige drukket en kop the for 30 minutter siden.

Dét en dejlig, lækker, blød rus for mig.
Trives i den og virker som en naturlig opløftet følelse uden at være for intens (Lidt alá som efter en løbetur).
Det er som om den 'pakker en lidt ind i vat' man kører lidt langsommere, men kan stadig være samlet - tænke klart, være afslappet, og så være lidt let og opløftet uden det bliver for meget.
- Synes blomsten gavner lidt på mit sind faktisk, har det godt uden eufori.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 72 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team