Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 23:44


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 22 mar 2023 13:50 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 mar 2023 13:24
Indlæg: 1
Hej

Jeg skal ligge en pisprøve for THC for at forny mit kørekort, dette skal gøres i starten af april, inden påskeferien. Hvis jeg ikke tager testen skal jeg starte forfra med kørekort og 6 måneders urinprøver samt kun godkendt kørekort i 2 år og så igen skal tage en urinprøve for at forny kørekort. Hvis jeg tager prøven og den er positiv bliver jeg frakendt mit kørekort i 3 år og skal starte forfra med kørekortet..

Jeg har ikke røget siden 4. Januar 2023 og i dag har været clean i 11 uger. MEN hver gang jeg har taget en hjemmetest kaldet, Testdig Multi THC Hashtest – MTH. Den måler fra 200 ng til 20 ng, men den viser stadig positiv hele rækken hen!..

Jeg drikker vand hele tiden! Citronsaft, appelsinjuice, annas juice, eddike, kaffe og aktivt kul piller, men intet virker..

Jeg er virkelig på skideren omkring det her [u]er der nogen som kan komme med forslag eller hjælpe med et eller andet??[/u]

Falsk pis og sæbe/citron i prøven er umuligt da jeg er en kvinde og ikke kan hive en falsk penis frem.. Plus jeg bliver overvåget under hele prøven, så ja der skal stå en og kigge på mig imens jeg tisser osv.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 mar 2023 15:19 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 jun 2022 12:34
Indlæg: 132
Tjek Urinus guide. Han bruger en ballon med et lille rør og nogle elastikker. Som man kan det indsættes rektalt og kvinder kan indsætte det vaginalt så holder det den rette temperatur også og ingen vil opdage noget.
https://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... 80&t=53874


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 mar 2023 15:24 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 jun 2022 12:34
Indlæg: 132
Du kan købe falsk urin i en headshop i København evt. ellers få en veninde til at hjælpe


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 mar 2023 16:09 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 feb 2022 02:55
Indlæg: 4
Jeg plejer at bruge dem her: https://highhouse.dk/shop/baggyman-fake-urine-25-ml-6663p.html de virker hvergang, jeg holder dem i underbukse kanten så de bliver kropsvarm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 mar 2023 17:45 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 dec 2016 18:28
Indlæg: 245
Når testes skal laves overvåget er det ikke nemt at snyde med div remedier til falsk tis
11 uger og stadig positiv, så må du have haft et meget stort forbrug i lang tid, er du sikker på dine hjemmetest virker. Når du ikke har røget i 11 uger udskilles THC sporstofferne i en konstant hastighed, så hvis du et par timer inden testen drikker store mængder vand, flere liter, så du skal tisse hvert kvarter. Så bliver urinen så fortyndet at det ikke burde kunne måles. Det kan så være et problem at de ikke vil accepterer testet når der ikke er gul farve i urinen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 mar 2023 19:41 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 apr 2022 16:21
Indlæg: 37
Husk at aktivt kul skal tages på tom mave, evt bræk dig lidt først, det virker bedst for mig før jeg går I seng. Tager 2000 mg, det er for mig toppen af hvad jeg kan tage før jeg får ondt i mavsen. :) :peace:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 mar 2023 18:30 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 dec 2016 18:28
Indlæg: 245
Når THC indtages går det over i blodet og ender i fedt vævet, over tid udskilles det fra fedtvævet over i blodet og udskilles i nyrerne til urinen.
Jeg tror ikke at aktiv kul i mavesækken kan have nogen virkning på THC udskillelsen, da det ikke går ud via mave tarmsystemet..
Det er også ligegyldigt hvad der spises eller drikkes. Hvis en test skal snydes. skal det puttes direkte i urinen.
Jeg vil mene at fortynding ved at drikke meget er eneste mulighed, hvis det ikke kan lade sig gøre at bruge fake urin

Her er hvad dem der sælger test skriver:
https://www.ferle.dk/information-om-nar ... tning/faq/


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 mar 2023 16:05 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 jun 2022 12:34
Indlæg: 132
Enten flush dig selv med massere af ascorbinsyre og vand inden så du fortynder urinen. Eller brug fake urin eller noget du har "lånt" af en clean buddy, fyld det i en ballon og så up i mis, og øv dig gerne i metoder til at punktere den / aflade vandet eksempler kunne være en lille knappenål i hånden eller lave et rør som det på billedet af gamle katerere vist nok.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 apr 2023 10:03 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 26 apr 2023 09:59
Indlæg: 3
Eventuelt prøv en alternativ https://stoftest.dk/products/hashtest-urintest, kan være der er noget galt med den der.
Hvis den også tester positiv, så kan jeg ikke se mange andre alternativer....


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team