Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 15:22


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 19 feb 2022 20:56 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jan 2022 20:12
Indlæg: 12
Det skal lige siges jeg stadig er en relativ ny ryger, bare for context. :D

Fik forleden en lille klump meget mørk hash, min ven kaldte det for slasker, og googlede det så og fandt nogle tråde her på Psychedelia hvor der var nogle stykker der snakkede om at der godt kan være Opium eller andet virkelig nasty shit blandet i Slasker og hash generelt. Ska lige høre om det rent faktisk er sandt, at man godt kan få slasker eller bare hash generelt med Opium eller andre stoffer i også? :hm:

Altså personligt ryger jeg tjald fordi jeg gerne vil være skæv af hash, og fordi hash er sikkert og ikke noget der er farligt tag. Så jeg har sgu ikk lyst til hverken at blive påvirket af Opium, Heroin eller hvad der nu ellers går af rygter om at folk propper i skidtet...

Som sagt jeg er stadig ny ryger, så kan være der sidder nogen her og griner og tænker det et dumt spørgsmål, men skal jeg være på vagt for om der kan ske og være alle mulige tilsætningsstoffer og andre stoffer i mit hash når jeg vil ryge. :|


Billeder af klumpen:
https://imgur.com/a/ABuB9ZA
https://imgur.com/a/TuELWgK

Det ska lige siges at klumpet er super sticky altså klistret, også er den rigtig blød. Det er sådan når jeg ska have den ud af posen eller det plastik der er wrappet om den, så sidder posen helt fast i klumpen, også er mine fingre helt sticky efter

Tak på forhånd for at hjælpe en usikker og ret ny ryger. :peace:

_________________
go' ryger :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 feb 2022 21:24 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 dec 2016 18:28
Indlæg: 245
Man kan ikke se noget ud fra billederne, men din bekymring er reel, der kan være alt muligt skidt i købe hash, som regel er hash hårdt og tørt fordi der er plante materiale i, ryst med meget lidt plante materiale er blødt, men ikke klistret. At blande opium i hash er nok ikke noget som øger sælgerens profit, der er større chance for at der er blandet op med et eller andet fyld og så tilsat syntetisk THC
Sikrest er det at hjemme dyrket, hvis det ikke er en mulighed så køb hele topskud, hvor man kan se at der er krystaller på de små blade.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 feb 2022 21:37 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jan 2022 20:12
Indlæg: 12
Ryhudaso skrev:
Man kan ikke se noget ud fra billederne, men din bekymring er reel, der kan være alt muligt skidt i købe hash, som regel er hash hårdt og tørt fordi der er plante materiale i, ryst med meget lidt plante materiale er blødt, men ikke klistret. At blande opium i hash er nok ikke noget som øger sælgerens profit, der er større chance for at der er blandet op med et eller andet fyld og så tilsat syntetisk THC
Sikrest er det at hjemme dyrket, hvis det ikke er en mulighed så køb hele topskud, hvor man kan se at der er krystaller på de små blade.


Hmmm det sgu en skam folk ska proppe lort i hash… Så det er altså ikk normalt at det er klistret? Det ka godt være lidt træls at nolle ud fordi det er så klistret

_________________
go' ryger :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 feb 2022 22:28 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jan 2022 20:12
Indlæg: 12
Men altså ville det være tilrådeligt at ryge nu når der er klistret eller er det noget jeg ikk ska ryge på

_________________
go' ryger :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 feb 2022 23:20 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5081
Der er næsten med sikkerhed ikke opium i, men der kan som sagt godt være alt muligt i. Kender du ikke en, der er mere erfaren, som kan vurdere det?

Der er massere af god hash, der er klistret, så det er hverken grund til at ryge det eller lade være. Hvis det er svært at nolle så smid det i fryseren lidt tid inden.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 feb 2022 00:20 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jan 2022 20:12
Indlæg: 12
Bismann skrev:
Der er næsten med sikkerhed ikke opium i, men der kan som sagt godt være alt muligt i. Kender du ikke en, der er mere erfaren, som kan vurdere det?

Der er massere af god hash, der er klistret, så det er hverken grund til at ryge det eller lade være. Hvis det er svært at nolle så smid det i fryseren lidt tid inden.


Tak for tippet med fryseren :D jo har da et par kammerater der ryger selv ku jo spørge dem, men det var nu mere nogen af de opslag jeg havde læst her med folk der skrev alt muligt der gjorde mig lidt bekymret, hashen ser og lugter nu heller ikke “usædvanligt” eller hvad man ska sige, har nok ikk evnerne til at kunne kende forskel på de forskellige slags hash udefra lugt endnu, da jeg stadig er en ny ryger. Men tænker da ellers det fint og ryge? Sorry for spørgsmålene er nok bare lidt forsigtig :D

_________________
go' ryger :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 feb 2022 06:43 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
synes du burde overveje at indtage den med røven, så du ikke risikerer at skade lungerne.

bare et super velmenende råd


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 feb 2022 11:44 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jan 2022 20:12
Indlæg: 12
Hindbaerroulade skrev:
synes du burde overveje at indtage den med røven, så du ikke risikerer at skade lungerne.

bare et super velmenende råd


Hahaha vælger at tage den ironisk…. Ik? :mrgreen: :wink:

_________________
go' ryger :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 feb 2022 16:22 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Både og rygning er skidt for lungerne det ved vi alle.
Der udover skal du nok ikke ligge det store i hindbærs kommentar.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 feb 2022 15:38 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 sep 2017 18:53
Indlæg: 29
Har du fået shady tjums af ham starutten fra staden.
Åben prutten og op i rouladen.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team