Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 10:40


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Hash edible
Indlæg: 28 sep 2019 11:50 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 aug 2019 19:18
Indlæg: 14
Hej alle folk skriver at 0,50 det meget hash at spise på en gang hvorfor er det folk går så meget op i hvor meget man spiser du dør jo ikke af at spise 1 gram og du bliver jo heller så skæv du ikke ved hvad forgår jeg har selv spist 1,5 her i forgårs og der havde jeg det fantastisk det var ikke sådan jeg så drager og alt muligt rolig nu jeg var bare afslappet så hvorfor er det så vigtigt ikke putte for meget i ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 sep 2019 12:22 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 09:49
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Wonderland
Det er sikkert fordi det hash du åd ikke var decarbet. Ellers ville du være blevet taget ud. Ingen tvivl om det. Jeg har også engang spist 2 gram. Jeg var pænt skæv dagen efter, dog.
Men når jeg har trukket nol, decarbet ved 100°C i ovnen i en time og blandet med kokusolie, så skulle det ikke mere end 30 dråber til, så var jeg helt væk. Og det er ikke noget med "overdrivelse fremmer forståelsen".

Vær forsigtig med det. Men prøv igen. Prøv at smid 0.25 i noget guldkakao og giv det et par timer til at virke.
Det er bare vigtigt at det bliver decarbet.

_________________
Jo mere man ved; jo mere ved man, man ikke ved..

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 sep 2019 13:51 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 aug 2019 19:18
Indlæg: 14
Pestilence skrev:
Det er sikkert fordi det hash du åd ikke var decarbet. Ellers ville du være blevet taget ud. Ingen tvivl om det. Jeg har også engang spist 2 gram. Jeg var pænt skæv dagen efter, dog.
Men når jeg har trukket nol, decarbet ved 100°C i ovnen i en time og blandet med kokusolie, så skulle det ikke mere end 30 dråber til, så var jeg helt væk. Og det er ikke noget med "overdrivelse fremmer forståelsen".

Vær forsigtig med det. Men prøv igen. Prøv at smid 0.25 i noget guldkakao og giv det et par timer til at virke.
Det er bare vigtigt at det bliver decarbet.




Jeg tog noget smør og smuldre hashen i små klumper og havde det på svag varme rørte rundt ind til det blev opløst i smøret nej ikke i nærheden jeg har tænkt mig æde 3 gram idag


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 sep 2019 14:40 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 18 sep 2017 17:36
Indlæg: 116
Det er nok bare skod hash du har .. Jeg har røget dagligt i 15 år og hvis jeg indtager 0.3g oralt så er jeg bankende skæv og har ikke lyst til at foretage mig noget.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 sep 2019 15:03 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 09:49
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Wonderland
Kasper2144 skrev:
Jeg tog noget smør og smuldre hashen i små klumper og havde det på svag varme rørte rundt ind til det blev opløst i smøret nej ikke i nærheden jeg har tænkt mig æde 3 gram idag


Jamen held og lykke med det. :)

_________________
Jo mere man ved; jo mere ved man, man ikke ved..

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 sep 2019 01:23 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 jun 2009 18:51
Indlæg: 543
Geografisk sted: NV
Jeg indtog 3 hashkager fra staden. fik nok det mest noia på jeg nogensinde har haft, så tog en taxa og sagde kør mig til det nærmeste bodel, da sex altid hjælper mig med det, men også skamfuldt-fool me once shame on me-fool me twice im shameless


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 sep 2019 11:57 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 aug 2019 19:18
Indlæg: 14
Pestilence skrev:
Kasper2144 skrev:
Jeg tog noget smør og smuldre hashen i små klumper og havde det på svag varme rørte rundt ind til det blev opløst i smøret nej ikke i nærheden jeg har tænkt mig æde 3 gram idag


Jamen held og lykke med det. :)



Der var pp et tidspunkt at det blev helt sort men jeg vidste 100 procent det var fra hashen så jeg bevaret roen hele tiden men kastet op 5 gange efter jeg kastet op havd ejeg det fint og lod mig til at sove


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 sep 2019 12:54 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
lol - saadan skal det vaere :rocking: :rocking: :rocking:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 sep 2019 14:38 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Kasper2144 skrev:
Pestilence skrev:
Kasper2144 skrev:
Jeg tog noget smør og smuldre hashen i små klumper og havde det på svag varme rørte rundt ind til det blev opløst i smøret nej ikke i nærheden jeg har tænkt mig æde 3 gram idag


Jamen held og lykke med det. :)



Der var pp et tidspunkt at det blev helt sort men jeg vidste 100 procent det var fra hashen så jeg bevaret roen hele tiden men kastet op 5 gange efter jeg kastet op havd ejeg det fint og lod mig til at sove


Du skal nok nå langt i livet

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 maj 2020 07:47 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 aug 2016 09:02
Indlæg: 91
Mig og en kammi lavede kaffe med 0,5gr i hver kop (opvarmet i smør først for at aktivere). Vi crashede totalt og fik det MEGA dårligt i flere timer. Personligt syntes jeg ikke effekten er federe ved at spise og syntes ikke det er vær at eksperimentere med.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 maj 2020 12:48 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Billede

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 jun 2020 18:05 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Nice graf, hvad er kilden til den? Den passer meget godt med min decarb metode 110 grader i en time. Men kan da godt være jeg skal prøve at skrue lidt op for varmen og lidt ned for tiden.

At æde 3 gram hash alene, det er godt nok spild af tjald. 0.3-0.6 g er mit eget sweetspot alt efter hvad jeg vil have ud af rusen. Plejer at sige 0.1-0.2 til nybegyndere.
Så kan man jo toppe af med en joint, hvis man ikke har fået nok i kagen.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 okt 2020 12:24 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 okt 2020 12:18
Indlæg: 6
Jeg har et spørgsmål.

Kan jeg lave et glas/krus, hvor jeg putter honning og kakao(pulver) opløselig i vand og mit hash smeltet i smør i, om dagen og stille fx i køleskabet og om aftenen koge noget vand og tilsætte,og drikke og stadigvæk opnå effekt ?

og kan man lave sit guldkakao om dagen hvor vandet er tilsat og efterfølgende drikke det koldt og stadigvæk opnå virkning.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 okt 2020 12:52 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Zup skrev:
Jeg har et spørgsmål.

Kan jeg lave et glas/krus, hvor jeg putter honning og kakao(pulver) opløselig i vand og mit hash smeltet i smør i, om dagen og stille fx i køleskabet og om aftenen koge noget vand og tilsætte,og drikke og stadigvæk opnå effekt ?

og kan man lave sit guldkakao om dagen hvor vandet er tilsat og efterfølgende drikke det koldt og stadigvæk opnå virkning.

Kan umiddelbart ikke se, hvorfor du ikke skulle kunne det. Det er jo ikke temperaturen det handler om ved indtagelse. Hvis du køber edibles fx en slikkepind er den jo heller ikke varm. Eller har jeg bare misforstået spørgsmålet?

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 okt 2020 13:24 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 okt 2020 12:18
Indlæg: 6
Buttkraken skrev:
Zup skrev:
Jeg har et spørgsmål.

Kan jeg lave et glas/krus, hvor jeg putter honning og kakao(pulver) opløselig i vand og mit hash smeltet i smør i, om dagen og stille fx i køleskabet og om aftenen koge noget vand og tilsætte,og drikke og stadigvæk opnå effekt ?

og kan man lave sit guldkakao om dagen hvor vandet er tilsat og efterfølgende drikke det koldt og stadigvæk opnå virkning.

Kan umiddelbart ikke se, hvorfor du ikke skulle kunne det. Det er jo ikke temperaturen det handler om ved indtagelse. Hvis du køber edibles fx en slikkepind er den jo heller ikke varm. Eller har jeg bare misforstået spørgsmålet?


tror ikke du har misforstået det. tanken var nemlig at lave guldkakaoen op dagen og sætte det i køleren indtil det skal drikkes om aftenen, hvis der ikke er mulighed for at stå og smelte sit hash på det tidspunkt af fx familiære årsager :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 okt 2020 14:02 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Det burde du sagtens kunne

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 okt 2020 09:12 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 okt 2020 12:18
Indlæg: 6
Lavede guldkakao igår men er faktisk skuffet over virkningen eller rettere sagt den manglende..
Havde glædet mig helt vildt, men synes ikke rigtig jeg fik noget ud af det. Er guldkakAo bare opreklameret ?? Sry kan ikke finde ud af at starte min egen tråd


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 okt 2020 09:17 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Nulrede du din hash ud i varmt smeltet smør, hvor meget brugte du?
For nej det er ikke opreklameret.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 okt 2020 09:26 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 okt 2020 12:18
Indlæg: 6
Jeg har røget i mange år. Men har været stoppet længe. Tog et glas, puttede en teske fuld honning i. Tilføjede kakao som er vandopløselig .Så tog jeg en god klat smør og smeltede i en lille gryde ude på min grill, og puttede 0,5-0,6 øjemål i. Da det var blandet sammen puttede jeg det ned i glasset til honningen og kakaoen, kogte noget vand og puttede i, rørte rundt og smed det ovre i en termokop, drak det ca 2 timer efter, ???


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 okt 2020 09:36 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 okt 2020 12:18
Indlæg: 6
[quote="Fso"]Nulrede du din hash ud i varmt smeltet smør, hvor meget brugte du?
For nej det er ikke opreklameret

.[/Jeg har røget i mange år. Men har været stoppet længe. Tog et glas, puttede en teske fuld honning i. Tilføjede kakao som er vandopløselig .Så tog jeg en god klat smør og smeltede i en lille gryde ude på min grill, og puttede 0,5-0,6 øjemål i. Da det var blandet sammen puttede jeg det ned i glasset til honningen og kakaoen, kogte noget vand og puttede i, rørte rundt og smed det ovre i en termokop, drak det ca 2 timer efter, ???


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team