Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 15:02


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 02 apr 2019 16:35 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 mar 2019 16:15
Indlæg: 4
Hej de gamle og min lillebror er ude af huset fra lørdag aften til tirsdag aften.
Så har jeg jo tænkt at holde en rygeraften om lørdagen og så lave en god rumkoger inde på mit værelse. Vi kommer til at ryge pinde med tobak og klump og så nogle Woods med skunk. Mit spørgsmål er så om der kommer til at stinke af røg når de kommer hjem tirsdag når vi ryger med lukkede vinduer men så bagefter lufter jeg selvfølgelig grundigt ud. Håber nogen kan svare på om det kommer til at stinke og eventuelt om man kan gøre ned for at det ikke lugter.

På forhånd tak og god ryger derude!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 apr 2019 17:08 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Hvis dine forældre ikke ryger, vil de næsten med sikkerhed kunne lugte det. Jeg lavede samme stunt, da jeg var 17 år og boede hjemme.
Jeg luftede ud i to dage, inden mine forældre kom hjem, men de kunne lugte det øjeblikkeligt. Hvis du er opsat på at ryge indendørs, vil jeg anbefale at stille en skål med eddike i hvert hjørne af huset og have vinduerne åbne hele tiden.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 apr 2019 17:16 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 dec 2016 18:28
Indlæg: 245
Helt enig med roladen ikke rygere kan spotte lugten af tobak, fx i tøj kan det lugtes flere dage man bare har været sammen med en som ryger. Hvis din familie kender lugten af pot vil de heller ikke være i tvivl om hvad du her haft gang i.
Det er sådan en situation man bruger en emhætte til. Jeg vil ikke turde satse på eddike og andre husråd.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 apr 2019 17:20 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 mar 2019 16:15
Indlæg: 4
Tusind tak! Tænke ikke at de ville kunne lugte det men ville lige tjekke en ekstra gang for at være sikker
Tror bare vi sætter os i havestolene og så bagefter går ind og fråder igen tak!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 apr 2019 18:53 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 mar 2019 16:15
Indlæg: 4
Bare af lige fordi vi gerne vil ryge indenfor sætter det sig mindre hvis man har gennemtræk både når man ryger og så 2 dage efter?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 apr 2019 19:31 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 27 feb 2009 19:21
Indlæg: 1379
Et hurtigt kig på DMI siger det skal blive ned til 0 grader om natten næste weekend, er det virkelig det værd? Det kan godt være de kan lugte det alligevel.

_________________
Tilgiv Tilbliv


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 apr 2019 19:56 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 mar 2019 16:15
Indlæg: 4
Ja det kan jeg godt se tak for det


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 apr 2019 01:43 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Hindbærroulade skrev:
Hvis dine forældre ikke ryger, vil de næsten med sikkerhed kunne lugte det. Jeg lavede samme stunt, da jeg var 17 år og boede hjemme.
Jeg luftede ud i to dage, inden mine forældre kom hjem, men de kunne lugte det øjeblikkeligt.

Forældre der ryger kan også lugte det med det samme. Det kan jeg skrive under på..

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 apr 2019 09:30 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Narkopolo skrev:
Hindbærroulade skrev:
Hvis dine forældre ikke ryger, vil de næsten med sikkerhed kunne lugte det. Jeg lavede samme stunt, da jeg var 17 år og boede hjemme.
Jeg luftede ud i to dage, inden mine forældre kom hjem, men de kunne lugte det øjeblikkeligt.

Forældre der ryger kan også lugte det med det samme. Det kan jeg skrive under på..

Så ryger de ikke nok, det kan jeg skrive under på :rocking:

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team