Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 11:11


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Changa / DMT
Indlæg: 02 feb 2019 06:00 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 feb 2019 05:28
Indlæg: 2
Hej svende og svendinder

Herligt forum dette her - er helt nytilmeldt

Jeg har røget hash i ro og fred næsten dagligt i 30 år og har engang også eksperimenteret en smule med den danske flora - bulmeurt og bittersød natsygge uden nogen synderlig effekt - nok for små doser da jeg var meget forsigtig med disse pseudohalluconogener. Men aldrig stærkere end det.

Så har jeg så i 2018 to gange fået smagt changa - og det var spændende oplevelser må jeg sige. Jeg nærmer mig de 50 og har ro på sjælen og mod på lidt udforskning. Men aner ikke hvordan jeg får fat på skidtet.

Og inden jeg bliver smidt ud af forummet med piber og trommer vil jeg lige sige at jeg beder ikke om links eller konkrete kontakter - bare et par råd om i hvilken retning jeg skal søge. Jeg tænkte at søge det online og har nu en særskilt pc med tor browser og fuld sølvpapirhat - men det er vist ikke så nemt.

Hvad skal jeg gøre ? - fortsætte med at lede på nettet efter nogen der sælger færdigblandet mix ? Købe frø af de relevante planter og dyrke dem selv ? Det tror jeg ikke - har ikke rigtig mod på at lege den lille kemiker med DMT-ekstraktion etc.. Eller skal jeg i stedet bare prøve at krabbe mig ind på de rigtige (til formålet) christianitter ? Eller noget helt andet ?

God bicycleday til jer alle


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 feb 2019 14:07 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Hej Agecix.

Velkommen til Psychedelia.

Hvis du har smagt changa to gange sidste år, hvorfor kan du så ikke skaffe noget mere ad de samme kanaler?

Du kan selvfølgelig købe changa og DMT på darknet, men det er ikke så let, og det kræver at du sætter dig grundigt ind i hvordan det fungerer.

Ayahuasca er også baseret på DMT, og minder om changa. Det er ikke så let at skaffe, men der bliver afholdt mange ayahuasca-ceremonier i Danmark. Søg efter det på internettet.

Held og lykke med din søgen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 feb 2019 16:04 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Dit bedste bud er nok at tage til en eller anden trance fest, be cool og spørge omkring lol.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 feb 2019 19:27 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 jul 2018 23:13
Indlæg: 28
En mulighed er at deltage i nogle Ayahuasca ceremonier. I DK vil Aya som regel være brygget på det samme plantemateriale som DMT frebase er udvundet af. Så er du så langt! Og som urteinteresseret skulle Ayahuasca nok kunne give dig noget :D
Jeg selv stod lidt i samme problematik ift. DMT da jeg begyndte med det, og jeg endte med at ekstrahere mit eget. Det er nemt, giver et enormt udbytte, og så er det tilfredsstillende at vide hvor krystallerne kommer fra.

Held og lykke med det!

_________________
He not busy being born is busy dying
Dylan
[/i]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 feb 2019 16:38 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 feb 2019 05:28
Indlæg: 2
Tak for input - kan hænde at jeg skal igang med det store kemisæt :)

God dag derude


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 apr 2019 12:27 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 apr 2019 12:16
Indlæg: 2
Jeg er også ekstremt nygerrig i forhold til Changa. Har selv forsøgt med DMT produktion, men lykkedes ikke dermed.
Jeg gik sku eller rimeligt seriøst til værks og krystjekkede forskellige opskrifter fra erowid og andre steder. Hvis nogle har tips til opskrifter eller andet, så post venligst. Vil altid være fedt med en komplet ingrediensliste - og links til hvor man selv køber ingredienser - kommer meget an på metode hvor vigtigt det er.

Kunne godt tænke mig at høre/se nogle succeshistorier og få lidt inspiration.

tak!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 apr 2019 18:48 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
Velkommen til boardet!

Ekstraktion af DMT fra M. hostilis
https://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=80&t=38153

https://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=80&t=55640&hilit=dmt+setup

Go' tur!

:peace:

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 apr 2019 21:55 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 09:49
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Wonderland
Billede

https://wiki.dmt-nexus.me/Cybs'_Hybrid_ATB_'Salt'_Tek

_________________
Jo mere man ved; jo mere ved man, man ikke ved..

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 apr 2019 09:13 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Blir næsten helt trist af den der^^Noget så smukt, gjort så grimt.. Selvom den er smart nok i virkeligheden.. =)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 apr 2019 08:43 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 apr 2019 12:16
Indlæg: 2
Takker! Jeg har også læst om en interessant ekstration uden "Lye" men med "Limonella", men har aldrig kunne fremskaffe sidsnævnte.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team