Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 11:10


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 28 jan 2019 01:49 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 nov 2018 03:42
Indlæg: 1
Det er ikke så meget et spørgsmål som det er en tråd, hvor folk kan komme med deres indspark til emnet. Jeg har set en masse bud rundt omkring i tråde, der handlede om noget helt andet. Og når man søger efter emnet, har man ligesom det problem, at "skæv" har en anden betydning, der er mere anvendt herinde :P

Anyway, mit indspark er: Hvad gør det ved en joint at have været våd?
Jeg er vinduesryger, og i går lagde jeg pinden i vindueskarmen for at skrive med begge hænder. Vinden besluttede sig for at den skulle ned i forhaven, og i dag samlede jeg den op og tørrede den (ikke desperat, bare sparsommelig). Nu ryger den bemærkelsesværdigt lige! Nogen bud på hvad det gik ud på?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 jan 2019 02:20 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5081
Store stykker tobak og lufthuller er imo. største synder ift. at brænde skævt. Ellers for store sug, hvor newbs ryger på jointen som om det var en cigaret.

Ved ikke helt hvad der gør det med den våde joint, men mit bud er at den højere fugtigthed gør at det brænder langsommere og derfor nemmere fordeler varmen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 jan 2019 15:05 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 28 okt 2018 23:57
Indlæg: 108
måden man ruller den på kan have betydning. små stykker tjald der ikke er ordenligt nulret ud og hvis man tager for mange sug for hurtigt der er vist mange ting der gør det.

vi plejer at rulle dem på en bestemt måde og hver gang de begynder at ryge skævt retter vi dem til med lighter eller puster lidt på den ene side så de altid brænder lige.

dvs jeg ryger jo ikke mere. men joints som brænder skævt er træls. det er meningen det er dig som skal være skæv og ikke din joint selvom det sker :)

åh iøvrigt hvis en joint ryger skævt til den ene side i hele tiden kan man også gøre den side lidt våd med lidt spyt så den ikke brænder så hurtigt i den side. det kan være derfor din joint der blev våd pludsligt brænder lige.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jan 2019 00:47 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Tror det er fordi man nuldrer for stort ud. Jeg laver altid mine stykker så små som muligt, og mine joints brænder aldrig skævt :)

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jan 2019 05:03 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 28 okt 2018 23:57
Indlæg: 108
mig og ven røg engang en joint som brændte vildt skævt i den ene side og så beslutted vi at skille den af og rulle den om.

det var fordi alt tjalden havde samlet sig i den ene side da vi banker den inde vi lukker den. der var ryst og tjald i den så konsistensen var ujævn hele vejen igennem så vi risted lidt mere tobak og rulled den om.

jeg ruller altid dobbeltlags fordi det har jeg nemmest ved men luifthuller kan gøre den brænder skæv. enkeltlags synes jeg ikke brænder skævt for mig når jeg ruller dem men jeg kan godt komme til at rulle dem så der er luifthuller da jeg ikke altid får slikket limen hele vejen og lukket dem ordentlig tæt så jeg fortrækker en enkelt lags cone som jeg slikker på bunden og samler uden at slikke hele vejen op af limen på den måde lukker de tæt uden at der kommer lufthuller eller ujævnheder og når man banker den lidt og lukker den er den fin tæt og ryger fint lige det mestre af tiden.

så bruger jeg at puste på gløden eller lige tænde den med en ligter hvis den begynder at ryge skævt i den ene side inden det tager overhånd og så ryger man lige så stille og små sug af gangen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jan 2019 19:43 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 24 aug 2018 20:30
Indlæg: 63
Den største dræber er ujævn nol, om det er stort eller småt er mindre ligegyldigt så længe de er samme størrelse.

En anden ting nogle folk gør er at numre tobakken til støv hvilket er en rigtig dum ting at gøre.

En tredje ting man skal passe på med er at få mixet mellem papiret.

_________________
Jeg kan ikke foredrage politisk korrekthed.
Politisk korrekthed < idiotisk racisme.

I det mindste siger de hvad de mener og er ikke bare nikkedukker.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team