Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 15:49


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 02 jan 2019 18:21 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 jan 2019 18:09
Indlæg: 4
Hejsa!

Jeg vil lige starte ud med at sige at jeg er en erfaren ryger. Jeg har i gennem min tid som ryger haft nogen små panik anfald som gik væk 2-3 minutter efter. Jeg har også oplevet kvalme, men som også var væk 30 sekunder efter.

Her nytårsaften havde jeg lavet et par joints, af nogen rigtigt fint hash som jeg også havde røget noget af før inden. Alt var fint. Jeg fik røget lidt under halvdelen og jeg fik det dårligt. Ikke helt vildt dårligt, men jeg havde kvalme som konstant kom i små bølger. Det var ikke rart og jeg fik slet ikke noget ud af min rus. Det blev bedre med tiden, ca en time efter havde jeg det godt igen. Aftenen gik på at ryge lidt mere og alt gik faktisk udemærket.

Dagen efter ville jeg lige have et par hiv, så jeg tog omkring 4-5 hiv og gik op igen.. Der gik ikke mere end et par minutter og så gik mit hjerte amok, jeg fik den der kvalme og blev nødt til at sidde i omkring en time. Jeg havde ikke engang røget ret meget..

Jeg vil igen pointere at det ikke er hashen der er noget galt med. For jeg har fint røget af den hvor der var ingen problemer og det var også en ny hash jeg fik hjem igen.. Det gør fuldstændig det samme ved mig..

Så jeg søger altså lige lidt hjælp, for det er mærkeligt at det bare lige pludselig sker.. Jeg har angst af og til, men det har aldrig været et problem og hashen har aldrig haft et stort eller lille indtryk på det.

Så ja, er der andre der har oplevet ligene? Det er altså virkelig ubehageligt og lige nu tør/gider jeg ikke fordi jeg ikke gider gå igennem det hvis det sker igen.. Men det er kun sket to gange i træk.

Skal man holde en pause eller skal jeg quitte helt? Altså hvad sker der..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jan 2019 20:37 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2745
3 mdr pause og så start stille op, hvis symptomerne kommer igen så prøv og hold pause som tælles i år eller lig røgen på hylden.
Mvh


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jan 2019 00:44 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 jan 2019 18:09
Indlæg: 4
Jeg giver det lige en uge eller to og så prøver jeg igen. Hvis samme sker, så følger jeg lige dit råd, Fso! :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jan 2019 23:28 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2745
Lyder fornuftigt prøv og lav en joint ligth - brug halvdelen af hva du plejer.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jan 2019 04:00 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 jan 2019 18:09
Indlæg: 4
Hey!

Jeg gav det lige et skud her tidligere, jeg lavede en joint med en cigarettes tobak mængde i samt 0.2g hash. Jeg blev meget lidt skæv men oplevede heldigvis ikke nogen kvalme. Jeg rystede en smule da jeg røg den, men dog kun på grund af at jeg var bange for at samme ville ske.

Jeg tog det som en god oplevelse, vil du mene at det stadig er sikkert at ryge eller bør man vente de 3 måneder?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jan 2019 10:47 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2745
Den er svær og svare på jeg ved jeg blev ved med at ryge da jeg fik det dårligt af hashen og det gjorde det til en langtrukken omgang, som utroligt nok ikke kostede mig livet.
På den anden side så hold det nede i dosis - kvalme oplevelsen tænker jeg godt kan have forbindelse med overdosering.

Men det er et valg du selv skal træffe, jeg vil ikke sige enten eller.
Mvh


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team