Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 apr 2024 11:39


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 23 nov 2018 13:25 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 nov 2018 13:16
Indlæg: 4
Hej.. Jeg er lige påbegyndt et stop med hash rygning da det havde en negativ påvirkning af min dagligdag efter 20 år som bruger og jeg har valgt at lægge det på hylden.. jeg vil høre om nogle har erfaring med CBD THC fri olie om det har en positiv virkning med de abstinenser som følger efter ophør af hashrygning såsom volsom uro i kroppen, søvnløse meget svedige nætter...jeg fik truxal af min læge men jeg vil nu hellere indtage et naturmiddel fremfor psyko medicin...

Har CBD olie en positiv virkning??
Mvh Lars[b][b][b][/b][/b][/b]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 nov 2018 17:54 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 18 sep 2017 17:36
Indlæg: 116
Ja det synes jeg bestemt det gør. Det bedste er nu et mildt svampetrip .. Jeg har røget dagligt i snart 15 år og for et års tid siden tog jeg et par helt milde svampetrips og fra det sekund røg jeg ikke i flere måneder .. Ryger igen nu men kan stoppe uden problemer fra dag til dag og det har jeg aldrig kunnet før


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 nov 2018 18:05 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 nov 2018 13:16
Indlæg: 4
Nu kan jeg jo af gode grunde ikke rende rundt og tage milde svampetrips hele tiden i den mrd det ca tager at slippe af med disse abtinenser... så det må jeg sige nej tak til.. men hvis CBD dråber kan hjælpe mod dem så skulle jeg måske købe mig en flaske dråber.. men nu tidligere idag så har jeg hørt at man få lidt energi af disse dråber hvilket jo gør man få svært ved at sove.. er det rigtigt at man bliver mere energisk?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 nov 2018 21:31 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2747
Se om ikke du kan få dig nogle indslumringspiller ved lægen, de er geniale til at få søvn når man stopper med thc. Start med en halv og se om ikke det er nok.
Brug dem 2 dage i ugen så gir det en god søvn.
Plus du slipper for st ende i osteklokken (truxal)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 nov 2018 22:00 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 nov 2018 13:16
Indlæg: 4
Truxalen er kun på 25 mg... Ikke nok til osteklokke.. men natur middel er nu at fortrække.. Truxalen virker det er der ingen tvivl om.. men det hjælper bare ikke på sved delen.. der bruger jeg paracetamol.. tænkte at CBD måske havde en virkning på det hele.. :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 nov 2018 22:22 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 18 sep 2017 17:36
Indlæg: 116
Milde svampetrips hele tiden? Jeg tror ikke at du forstår.. og af gode grunde? Ikke nogle grunde som du har gjort os bekendt med hvis jeg læser korrekt. Du har vel en lørdag eller søndag hvor du kan afsætte 5-6 timer på et mildt niveau så man ikke tripper.. Ja undskyld mig at jeg deler min erfaring.. Du må se om nogle andre kan hjælpe dig.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 nov 2018 01:10 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 maj 2014 12:59
Indlæg: 133
Ja, det syntes jeg det gør. Særligt sammen med CBG.
Skulle jeg vælge en ville jeg tage CBG.

Motion og nye hobbyer er vejen frem. Held og lykke.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 nov 2018 07:21 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 nov 2018 13:16
Indlæg: 4
Tak tak.. :) Jo bruger en helk del tid i fitness centeret men cbg har jeg ikke hørt om..det vil jeg lige google på :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team