Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 11:12


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 27 okt 2018 22:17 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 apr 2002 01:01
Indlæg: 313
Geografisk sted: 2400 Kbh NV
Jeg var egentlig af den tro at man ikke rigtigt kunne få gennembruds DMT oplevelser med changa i vaporizers. Men nu kan jeg se på reddit at det er der i hvert fald nogle der kan. Er der nogen her inde der kan konfirmere?
Jeg har en Crafty vaporizer og noget changa (50%). Er der nogen der kan skole mig lidt til hvor tæt jeg skal pakke kammeret og hvilken temperatur jeg skal indstille vaperen på hvis jeg vil igennem til den anden side (på 3 sug eller mindre, tak)?
God aften


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 jan 2019 01:52 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Har du fået prøvet det? Jeg kunne godt tænke mig at høre hvordan det gik. Hvilken temperatur er passende?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 jan 2019 13:38 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 apr 2002 01:01
Indlæg: 313
Geografisk sted: 2400 Kbh NV
Enspænderen skrev:
Har du fået prøvet det? Jeg kunne godt tænke mig at høre hvordan det gik. Hvilken temperatur er passende?


Faktisk ikke. Det er på to-do-listen for i år. Skal nok prøve at huske at vende tilbage her


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 jan 2019 14:36 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Wikipedia har DMT's boiling point på 160 celsius, så deromkring og lidt opad, så burde man være godt på vej tænker jeg. Så kan man vel gå 5 grader op ad gangen, indtil det måske begynder at smage lidt forkert, og tage hakket før dét punkt? :)

EDIT: Og HAR prøvet det på en Mighty vape før, så en crafty burde være 100% np.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Senest rettet af Limpomaden 07 jan 2019 15:47, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 jan 2019 15:23 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Tak. Jeg er overbevist om at det godt kan lade sig gøre. Du skal bare eksperimentere lidt med det, som Læbepomaden skriver.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team