Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 20:18


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 18 sep 2018 22:10 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 aug 2017 21:32
Indlæg: 28
Geografisk sted: Andeby
Her forleden havde jeg en af de mest ubehagelige oplevelser jeg nogensinde har haft.

Det startede bare med at jeg havde drukket nok alkohol ved en social sammenkomst til at jeg måtte forlade gruppen selvom vi skulle have taget videre. På dette tidspunkt føler jeg intet ubehag (havde godt nok brækket mig allerede) og en halv time senere tænder jeg en joint skjult af træerne i en park. Mens jeg ryger indser jeg godt at jeg begynder at føle lidt ubehag, men jeg tænkte bare at det var normalt (nogle gange når jeg ryger og står op føler jeg mig lidt syg). Jeg færdiggør min joint på hvilket tidspunkt jeg har det utroligt dårligt og jeg kæmper mig vej til en bænk. Jeg ved ikke hvor lang tid jeg sad der, kun at jeg virkeligt havde det skidt. Jeg føler alle alkohols dårlige effekter bare meget værre. Da jeg begynder at gå hjemad føles de første 100 meter som en prøve. Jeg når dog heldigvis i mål og sidder ned i nogle minutter inden jeg indser at jeg bør gå i seng og sove en lur og vågner nogle timer senere med en hovedpine (brækker mig også igen nogle timer senere).

Så hvad var det der skete?
Er det hvad der normalt sker når man både er fuld og høj på samme tidspunkt?
Jeg vil for alt i verden undgå det igen men jeg vil gerne vide mere.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 sep 2018 22:16 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 18 sep 2017 17:36
Indlæg: 116
Ja det lyder godt nok ubehageligt..

først

hvor lang tid har du røget og ved du generelt hvor stærke joints du laver ? .. Havde du indtaget mad og drikke(ikke alkohol) optil og hvordan har du det normalt?

Jeg har ingen problemer med at ryge og drikke. Lige nu sidder jeg og nyder en flaske vodka og et par skunk joints og noget god Anime ..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 sep 2018 22:18 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 nov 2017 20:31
Indlæg: 26
Puha, jeg har haft mange af de ture. Det er en meget hårfin balance i forhold til at få en god rus(hvilket man godt kan), men det er virkelig en dårlig kombination at blande alkohol og THC. Man bliver jo ekstremt rundtosset.

- THC får din alkoholpromille til at stige hvis du har drukket inden dit THC indtag. Man har ikke en ret god væskebalance heller. Forbered dig på at præcis det samme sker næste gang du prøver det af. Held og lykke. :-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 sep 2018 02:36 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 18 sep 2017 17:36
Indlæg: 116
Har pt indtaget 4 skunk joints og 30 shots vodka og her er det glimrende. Hyggelig tirsdag nat alene hjemme og en masse dansk rap..

Må man forresten også høre hvilken alder du har ? :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 sep 2018 09:09 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5081
Det er generelt en god ide, at undlade at drikke for meget førend man ryger, og at drikke moderat. Ellers kan det godt være en ubehagelig kombination. Især det første er vigtigt, hvis man vil drikke igennem. Jeg gjorde oftest det, da jeg brugte kombinationen ofte, at jeg sørgede for at ryge indenfor den første sixpack, så kan jeg faktisk drikke åndsvage mængder alkohol derefter uden at få det dårligt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 sep 2018 20:09 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 mar 2018 14:41
Indlæg: 12
Jeg har også oplevet at det hele bliver skide ubehagelig ved kombi at alkohol og joint.

Generelt siger min erfaring at det vil køre godt hvis du ryge jointen først og indtage alkohol, og joint efter så vil der ikke være noget problem :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 sep 2018 21:38 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 feb 2017 17:35
Indlæg: 77
Det helt normalt
Har stort set ingen positive oplevelser med den combo


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 okt 2018 16:18 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 jan 2009 04:57
Indlæg: 126
Geografisk sted: KBH/Falster/Berlin
Som de andre skriver, det er meganormalt.
Jeg har altid syntes at hvis jeg var fuld og røg en joint, så blev jeg dobbelt så fuld;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 okt 2018 16:30 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2009 19:50
Indlæg: 1002
Det minder mig om det gamle ordsprog:
"Beer Before Grass Your On Your Arse, Grass Before Beer Your In The Clear".
Har også mange dårlige erfaringer med den slags. Vent med at ryge weed til tømmermændene, eller til det meste af alkoholen er brændt af. Ellers så gør som Bismann og ryg indenfor den første håndfuld genstande. Så er du in the clear!

_________________
Ain't nothing to it, but to do it


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 okt 2018 19:33 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
^ passer godt på noget studie jeg læste på vice (jajaja der var kilder ok), hvor der stod at cannabis gør at alkohol absorberes dårligere=man kan drikke mere øl end sædvanligt OG at øl FØR cannabis øger ens sensitivitet til cannabis.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 okt 2018 20:46 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2454
Geografisk sted: Sjælland
Jeg kan klart anbefale at have en cola i rygsækken til hvis den slags sker. Og hold da op, jeg har alt for mange gange været stiv og fundet nogen der lige gav en joint, og så har jeg bare ligget på jorden, mens alt drejede rundt om mig. Fuck, jeg hader så dum jeg bliver af at være fuld. Worst drug ever.

_________________
All perverts may not be marijuana smokers, but practically all marijuana smokers are perverts.
Colonel Garland Williams, former head of U.S. Narcotics Enforcement


Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 okt 2018 00:13 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 mar 2013 19:34
Indlæg: 390
+1 på Cola. Vidunderdrikken har reddet mig ud af flere tarvelige "hashtrips". Når der er alkohol indvolveret skal man selvfølgelig bare hjem og på hovedet i seng. Drik en masse vand og undgå hovedpinen. Det er alkoholens skyld at du vågner efter et par timer.

_________________
Lov og ret er et net
med så sære masker i,
at de små hænger på
og de svære slipper fri.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 dec 2018 00:02 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 feb 2018 09:48
Indlæg: 52
Geografisk sted: Månen
MR. Gone: Speaks words of wisdom. Han har ret det er virkelig vanvittigt normalt.
Ups sorry for meget beatles og "faaarvegladefarveflaaader"

Det er nok absolut den combi, jeg har kørt flest gange, den er billig og pålidelig. Så føler jeg faktisk at jeg har erfaring og noget at sige her (det har jeg ikke rigtig andre steder, ift de andre herinde der virkelig har styr på hvad de laver, og næsten ved alt) seri imponerende :gud: . Har altid haft lidt af et, love hate relation ship med cannabis da jeg har sindsyg let til paranoia. Hvilket jeg for næsten hver eneste, fest hvor jeg sidder og hælder og putter flower power i luften sammenstidig, eller hvis jeg ryger nok til at min hashkoger ligger på grænsen til at have psykedeliske budskaber. Kig i spejlet og sig at det ikke er noget og at næste dag er det væk. Lad være med at snakke med dit paranoia, fordi det vinner altid selvom det er bullshit hvad det siger til dig.

_________________
???Falafelflødeis???


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 dec 2018 01:35 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
slidtelis skrev:
Har pt indtaget 4 skunk joints og 30 shots vodka og her er det glimrende. Hyggelig tirsdag nat alene hjemme og en masse dansk rap..

Må man forresten også høre hvilken alder du har ? :)


Sikke en stor dreng du er hva? Sandsynligvis er det blær, men hvis det er sandt er du på spanden :mrgreen:

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 dec 2018 01:36 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
Til trådstarter: Cannabis forstærker de stoffer der er i dig. Prøv at ryge på svampe f.eks. eller et andet psykedelika. Så folder det sig rigtig ud :P

Hilsen Fanny

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team