Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 13:18


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 22 aug 2018 00:26 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 aug 2018 00:15
Indlæg: 4
Hej,

Jeg har forgæves forsøgt, at finde en eksisterende tråd på forumet, men jeg kan ikke rigtig opstøve en der passer til mine kriterier, og tillader derfor at lave en ny post, selvom mængden garanteret er uendelig efterhånden..

Jeg står i en situation hvor jeg tilbage i slut 2017 blev stoppet af politiet i min bil med hash i blodet. Jeg fik et kørselsforbud i marts i år og har været til ANT-kursus og ansøgt om kørekort hos politiet. Først skulle jeg ligge en lægeerklæring, hvilket jeg har gjort. Dernæst gik der to måneder og nu har politiet bedt mig om, at ligge ren 6x rene urinprøver med en måneds interval før jeg kan starte på mit kørekort igen. En sag der har rundet Styrelsen for Patientsikkerhed, på baggrund af min fortid.. Anyway, så var jeg stoppet med at ryge hash helt 100% fra starten af maj til starten af juli, altså omkring 2 måneder hvor jeg har fået renset ud. Det gjorde jeg fordi jeg havde et oprigtigt ønske om, at kunne få mit kørekort tilbage hurtigst muligt. Men politiets lange ventetider gjorde mig utålmodig, og jeg begyndte at ryge igen. Jeg nåede at ryge i lidt over 1 måned (meste af juli måned og lidt inde i august) da jeg fik en e-boks fra politiet om, at jeg skal ligge ren pisprøve hver måned i 6 mdr (første pisprøve skal være sendt 16. september, til politiet).

Det skal siges, at ligeså snart jeg fik brevet fra politiet om pisprøve så stoppede jeg fra det ene øjeblik til det andet og har ikke røget noget som helst hash i 7 dage nu.
Jeg er "nervøs" for, om jeg kan nå at blive clean inden jeg skal ligge pisprøve den 14. september? Skal jeg få udsat pisprøven et par uge eller kan det gå? Kan jeg købe en TROVÆRDIG pis test på nettet eventuelt?
Jeg røg godt og vel 2,5-4 gram om dagen i den periode på lidt over en måned hvor jeg fik et tilbagefald.

Kan jeg nå at blive clean på en måned, efter jeg har røget tæt i en hel måned, men egentlig var clean i 2 måneder inden da?

Spørg endelig hvis der er noget der forvirrer i tråden, kan godt være jeg har misset noget vigtigt :D

PS. jeg har et fysisk arbejder og sveder en smule hver dag, men udover det motionerer jeg ikke, og spiser heller ikke specielt sundt..

MVH en lettere nervøs gut :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 aug 2018 00:29 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 aug 2018 00:15
Indlæg: 4
Hvis det har noget som helst at sige så er jeg ekstrem slank af bygning, måske det har betydning for udskilningen af THCen i min krop?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 aug 2018 09:49 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2484
Geografisk sted: Inside the animal
https://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... 85&t=51604

Ingen kan sige det med sikkerhed. Jokeren i din situation er helt klart den måned hvor du røg hver dag. Som du kan se på linket, kan cannabis detekteres i flere uger ved 'kronisk' brug. Problemet er, at ingen kan fortælle dig hvor meget der skal til for at ende i den kategori. Det afhænger af din metabolisme og en masse andre individuelle faktorer, ligesom dose og kvalitet af hashen naturligvis også har indflydelse.

Jeg tror ikke på, at du kan købe en test på nettet af rimelig kvalitet.

Kan du uden videre bare flytte prøven? For det giver dig da noget gratis tid til at få alt ud af kroppen og få en yderligere lille grad af sikkerhed for ikke at slå ud på deres grej.
Ellers ville jeg bestemt undlade at ryge cannabis frem til prøven hvis det var mig - jeg tvivler på at den slår ud om tre uger, men igen, intet er sikkert. I øvrigt kan prøven også fejlagtigt være positiv, så du bliver mistænkeliggjort selvom det egentlige svar burde have været negativt.

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 aug 2018 07:53 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Tjek Urinus guide. Selvom de kigger på dig kan du tape/lime et lille rør på undersiden af dit "phallos" så du klarer frisag. Har ikke hørt om at de beder dig hive hele sjoveren rundt i hovedet på dem for at de kan se om du skjuler noget, selvom man godt kan forvente at der er nogle som er ret "anale" med deres arbejde og beder dig smide bukserne.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 aug 2018 18:20 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 dec 2016 18:28
Indlæg: 245
Udskillelsen af THC metabolites til urinen foregår i et jævnt tempo, så hvis urinmændgen øges mindskes THC konsentrationen tilsvarrende. Når man ved hvornår prøven skal aflægges, starte man med masser af vand nogle timer før. Urinen bliver meget lys, det kan vække mistanke om at man snyder. Dette kan man gøre noget ved med B vitamin
http://www.dagens.dk/nyheder/kend-dit-t ... m-din-krop.
Med fire uger røgfri og en vand kur klare du den test.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 aug 2018 22:54 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 aug 2018 00:15
Indlæg: 4
Frugthat skrev:
https://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=85&t=51604

Ingen kan sige det med sikkerhed. Jokeren i din situation er helt klart den måned hvor du røg hver dag. Som du kan se på linket, kan cannabis detekteres i flere uger ved 'kronisk' brug. Problemet er, at ingen kan fortælle dig hvor meget der skal til for at ende i den kategori. Det afhænger af din metabolisme og en masse andre individuelle faktorer, ligesom dose og kvalitet af hashen naturligvis også har indflydelse.

Jeg tror ikke på, at du kan købe en test på nettet af rimelig kvalitet.

Kan du uden videre bare flytte prøven? For det giver dig da noget gratis tid til at få alt ud af kroppen og få en yderligere lille grad af sikkerhed for ikke at slå ud på deres grej.
Ellers ville jeg bestemt undlade at ryge cannabis frem til prøven hvis det var mig - jeg tvivler på at den slår ud om tre uger, men igen, intet er sikkert. I øvrigt kan prøven også fejlagtigt være positiv, så du bliver mistænkeliggjort selvom det egentlige svar burde have været negativt.


Jeg har ikke forhørt mig om muligheden for, at få rykket prøven. Men i og med, at vi er mennesker og lever forskellige liv, kan politiet vel ikke bare forvente, at jeg kan ligge en urinprøve indenfor en måned, bare fordi det er det de kræver(?) Hvad nu hvis jeg er ude at rejse? Ikke kan få tid hos lægen m.m. bortklaringerne er næsten uendelige. Man kan vel forklare sig ud af den, hvis man begrunder sig godt nok.
Tak for linket, det vil jeg kigge nærmere på.. :-)

Ryhudaso skrev:
Udskillelsen af THC metabolites til urinen foregår i et jævnt tempo, så hvis urinmændgen øges mindskes THC konsentrationen tilsvarrende. Når man ved hvornår prøven skal aflægges, starte man med masser af vand nogle timer før. Urinen bliver meget lys, det kan vække mistanke om at man snyder. Dette kan man gøre noget ved med B vitamin
http://www.dagens.dk/nyheder/kend-dit-t ... m-din-krop.
Med fire uger røgfri og en vand kur klare du den test.


Det vil jeg så gøre inden jeg skal op til prøven, tak.

Nafets skrev:
Tjek Urinus guide. Selvom de kigger på dig kan du tape/lime et lille rør på undersiden af dit "phallos" så du klarer frisag. Har ikke hørt om at de beder dig hive hele sjoveren rundt i hovedet på dem for at de kan se om du skjuler noget, selvom man godt kan forvente at der er nogle som er ret "anale" med deres arbejde og beder dig smide bukserne.

Jeg tænker umiddelbart heller ikke, at der er nogen læge der vil gå til sådan en ydergrænse for at passe sit arbejde. I princippet behøves lægen vel ikke engang vide hvad urintesten skal bruges til? Eller hva? :-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 aug 2018 15:27 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Glemte helt at linke her: https://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... lit=Urinus

De fleste læger vil nok ikke nærstudere dig i akten, men nogle vil bestemt holde øje. Jeg ved at der ofte er spejle sat foran de steder hvor der tages prøver jævnligt så dem som skal teste vedkommende, diskret kan kigge grundigt om man snyder.

Så mit råd er helt sikkert at du lige så godt kan være på den sikre side så du ikke bliver sat under jævnligere opsyn, mister kørekort, job osv. Man vil helst ikke tages med bukserne nede og stå med en beholder man lige troede man kunne fylde prøven op med på toilettet og så blive bedt om at lade prøven direkte foran nogle fra politiet eller kriminalforsorgen.

Nok kan man have fingersnilde men det er de færreste som kan distrahere og underholde som en tryllekunstner imens man prøver at overdøve klukkelyde fra beholderen som tømmes, selvom folk bliver forbavset over hvor mange som prøver at snyde med de mest usle anordninger. Drikke vand og forsøge at spytte i den for at fortynde den, bruge gul farve blandet med vand som de forsøger at stjæle fra vandhanen inden, div. beholdere som enten lækker ud over det hele eller laver afslørende klukke/rindende lyde når de tømmes. Listen er lang og konsekvenserne er grelle.

Man kan lige så godt forberede sig godt og undgå at blive banket i hovedet med nogle lovgivninger som favorerer nogle forældede menneskesyn og berøver folk deres arbejde, frihed, såvel som deres ret til selv at vælge. Og nu taler jeg ikke om at retfærdiggøre stof-og alkoholkørsel men på at loven desideret er uretfærdig og ødelægger folks liv uden den mindste evidens eller fornuft involveret.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jan 2019 15:50 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 05 jan 2019 15:27
Indlæg: 1
Hej.
Jeg sidder i stort set samme problem som dig lige nu.
Mit tilbagefald varede dog kun 14 dage med 0,2/0,4g om dagen.
Jeg skal ligge min første pisprøve om 4-5 uger. Men jeg er stadig pisse nervøs for udslaget!

Jeg er rat nysgerrig om hvordan din prøve endte, så du må meget gerne komme med en opdate hvis du har løst!?
Mvh en anden lettere nervøs gut.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jan 2019 03:17 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 dec 2005 14:32
Indlæg: 422
Geografisk sted: Steve Holt!..... land?
Ep3 skrev:

Jeg skal ligge min første pisprøve om 4-5 uger. Men jeg er stadig pisse nervøs for udslaget!



OP snakker om en månedlig test, så mit gæt er at grænseværdien er udmålt efter det, så hvis du haft et mindre forbrug og stoppet 4 uger før, burde
mængden i din urin ikke overstige den tilladte grænse.

Hvis du vil være på den sikre side kan du oppe processen med motion op til testen og drikke så meget vand som muligt på selve dagen til at fortynde din urin.

_________________
Nickname: Steve Holt!, Activities: Football, Quote: 'I'm out of here!'
Nickname: Steve Holt! Activities: Drama, Quote: ‘See ya, suckers!'
Nickname: Steve Holt! Activities: Food Services, Quote: ‘Study hard, guys — trust me.'


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jan 2019 20:27 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 aug 2018 00:15
Indlæg: 4
Jeg afleverede ren urinprøve 5 uger efter sidste joint :-)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team