Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 10:54


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 16 aug 2018 22:59 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 feb 2017 19:04
Indlæg: 41
Hej.

Jeg står til at skulle på staden inden længe, men eftersom jeg hverken har været der før, eller har nogen erfaringer omkring færdsel i området, så kunne jeg godt tænke mig at blive lidt klogere på det, og høre om nogen af jer rygere kan svare mig på nogle konkrete newbie/turistspørgsmål.

1. Er der mulighed for gratis (el. ok billig) bilparkering omkring Christiania?
2. Hvor sikkert er det at købe bølle ved boderne? Er der meget politi og kan man blive stoppet af random betjente evt. visiteret ved mistanke af besiddelse?
3. Hvad er den typiske pris for anstændig hash? (køber i Jylland for ca. 50/g, kan det betale sig?)
4. Er det social acceptabelt/uden fordomme muligt at ryge en pind på staden, og er det forbeholdt bestemte steder af området? Kan man blive stoppet af politiet for indtagelse, eller er de ligeglade?

Andre gode tips og tricks på staden er vel modtaget.

På forhånd tak :joint:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 aug 2018 11:10 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Jeg synes du er for optimistisk, Mr. Gone. Der er mange kunder, der er blevet taget for at købe cannabis indenfor det seneste år. Politiet er begyndt at bruge droner, så de kan udspionere folk ovenfra. Du bliver også taget hvis politiet ser dig ryge derude. I de seneste måneder har politiet oven i købet været meget mere tilstede, end de er normalt.

Hash koster omkring 75 kr. for et gram, men man får en pæn mængderabat. For eksempel 500 kr. for ti gram, eller noget i den retning.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 aug 2018 23:42 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Agurken skrev:
Hej.


1. Er der mulighed for gratis (el. ok billig) bilparkering omkring Christiania?
2. Hvor sikkert er det at købe bølle ved boderne? Er der meget politi og kan man blive stoppet af random betjente evt. visiteret ved mistanke af besiddelse?
3. Hvad er den typiske pris for anstændig hash? (køber i Jylland for ca. 50/g, kan det betale sig?)
4. Er det social acceptabelt/uden fordomme muligt at ryge en pind på staden, og er det forbeholdt bestemte steder af området? Kan man blive stoppet af politiet for indtagelse, eller er de ligeglade?

Andre gode tips og tricks på staden er vel modtaget.

På forhånd tak :joint:



1: Hvis du vil minimere risikoen for at blive knaldet, anbefaler jeg at du parkerer din bil mindst en halv km væk, gerne lidt længerer, og så går resten af vejen.
Personligt plejede jeg i gamle dage at parkere min bil på en sidevej der hedder svinget. Du skriver bare: svinget 25, københavn i din GPS. Husnummeret er ikke vigtigt. Mener at det koster lidt i parkering, men det er ikke galt. Derfra er der ca 10min gang til staden.

2: Det er relativt sikkert. Det er typisk i når man forlader Christiania at man bliver stoppet, ikke derinde.

3: Hvis du henter god hash til 50kr/g i jylland, så er der nok ikke meget for dig at vinde ved at tage ind på øen.

4: Det er helt ok at ryge en pind på staden. Primært ville man gøre det på nemoland, eller oppe på volden.

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 aug 2018 10:15 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Gå ind på Staden og lav en aftale med pusheren.
Derefter køber du en drone og klistrer en ordreseddel og penge på den.
Så flyver du den bare derind til din foretrukne medicinmand
???
Profit.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 aug 2018 13:16 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Det var ikke min mening at skræmme trådstarteren. Jeg køber selv hash og skunk på Christiania. Jeg siger bare hvad man kan risikere, hvis man er uheldig. Politiet er begyndt at gå efter kunderne.

Rent økonomisk kan det måske ikke betale sig at købe det på Christiania, men fordelen er at de har et meget stort udvalg. Der er noget at vælge imellem. Sortimentet er reduceret for tiden, på grund af de mange razziaer, men de plejer at have omkring 5 slags pot, 15 slags hash, og 40 slags skunk.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 aug 2018 18:49 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Politiet er meget tilstede for tiden. Sidst jeg var der, sad der dog massere folk at røg pinde på nemoland, på trods af af betjente der gik gennem gaden i uniform.

Mit indtryk er at betjentene ofte går igennem gaden også forlader staden igen. Men deres strategi ændrer sig vidst lidt fra dag til dag. En ting er sikkert, det er stadig rigtig nemt at købe derude og jeg synes ikke det er blevet specielt meget dyre end det altid har været. Men altså personligt ville jeg nok gå lidt væk fra de mest normale rygerspots, hvis jeg skulle ryge derude. Pointen er dog at jeg stadig tror fokus er primært på de hårde typer. Hvis du går "normalt" klædt og ikke ligner pusherne, så tror jeg alt bliver en hel del nemmere! Det kan godt være at risikoen er højest på staden, men hvis man tænker på hvor mange gæster der kommer hver dag, er der utroligt få der bliver nuppet.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 aug 2018 19:32 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Lige nogle korte..
De er der ofte om morgenen, og så skifter det hvor meget de er der i løbet af dagen, men oftest er de væk omkring 18-tiden. Det er dog ikke til at regne med.
Du kan sagtens ryge derude, men gør det lidt nemt for dig selv ved ikke at sidde fuldstændig åbent, således du også kan pakke dine ting lidt væk, hvis der kommer en penisbelurer.
Hold et lille øje vågent omkring hvor politiet er, for nogle gange kommer de uden nogen lægger mærke til det. Det er mega snigern, men hvad andet kan man forvente af en bande.
De er der hver dag for at presse både købere og sælgere, det virker fortsat ikke, men stemningen er nogenlunde den samme, som den altid har været. Nu er man bare lige en smule mere opmærksom, hvilket er sundt nok.
Prisen er det samme, udvalget er det samme osv. Totalt hjernedød kamp.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team