Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 apr 2024 12:41


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 16 jul 2018 23:41 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 dec 2016 20:37
Indlæg: 11
Hej Psychedelia.
Det er længe siden, jeg sidst skrev herinde. I mellemtiden har jeg lusket omkring og læst en masse. Her er kanon meget god info og jeg bliver imponeret over, hvor åbenhjertede og ærlige folk er om dem selv. Det er fedt at se, at folk arbejder med sig selv og ikke bare forsøger at glemme virkeligheden på trods af, at dette forum tildels handler om stoffer, der kan misbruges til at forsøge at løbe fra problemerne. Det inspirerer mig til at skrive dette indlæg.

Lidt forhistorie til mit spørgsmål først!
Min første tråd herinde gik på, at jeg netop havde fået diagnosen ADD. Jeg har senere fundet frem til, inde i mig selv, at grunden til at jeg opsøgte en diagnose mest bundede i min egen usikkerhed og følelse af at være utilstrækkelig og aldrig kunne leve op til mine egne mål. Jeg havde simpelthen brug for en undskyldning overfor mig selv, for hvorfor jeg ikke var "god nok" til mine egne urealistiske forventninger. Jeg bruger derfor heller ikke længere medicin for dette.

En anden diagnose blev samtidig stillet. Ængstelig personlighedsforstyrrelse. Den diagnose er nok nærmere virkeligheden end ADD. Jeg døjer med at være bange for at træde andre over tæerne. Jeg er altid bange for ikke at være vellidt, og det kan ødelægge hele min dag, hvis nogen bliver vred på mig. Især hvis jeg synes, at de er vrede af urimelige årsager, så jeg føler mig uretfærdigt behandlet. Det kan være utrolig svært for mig at give slip på følelsen af uretfærdighed og den bliver ved med at dukke op i mit hoved længe efter.

At forsøge at præstere konstant, på urealistisk niveau, både i mit parforhold og på mit arbejde, resulterede i, at jeg bragede ned med stress og depression sidste år. Jeg er tilbage på fuld tid, og tingene kører ok, og jeg har undgået medicinsk behandling. Jeg har været hos psykolog og stress coach en del, hvilket har hjulpet mig noget. Det sidste stykke vej, føler jeg, at jeg bliver hjulpet af et dagligt sug eller to på min vaporizer, med forskellige typer cannabis. De dage, hvor jeg kommer hjem fra arbejde, og føler mig presset og udmattet, bruger jeg en god sativa til at få humøret op og have lidt energi til resten af dagen. Som regel bruger jeg Blue Dream til det formål. Nogle dage nøjes jeg med den ene gang, og andre gange bruger jeg en tung indica til at sove på, hvis jeg føler, at jeg ikke kan finde ro. Det er nu ca. 6 mdr. jeg har brugt cannabis på denne måde dagligt. Mit forbrug og min tolerance er ikke steget ret meget, og jeg bruger kun en lille mængde, så jeg ikke bliver voldsomt skæv (undtaget til særlige lejligheder). Nogle vil nok kalde det microdosing. Jeg bruger vel ca. 2-3 gram om måneden, da det holder længe i vaporizeren.

Jeg føler, at der er visse omstændigheder i mit liv (læs: job og parforhold), som er med til at gøre, at jeg har behov for at selvmedicinere. Omstændigheder som jeg ville kunne ændre, hvis jeg ville, men som jeg ikke ønsker at lave om på, da de er vigtige for mig. Bruger jeg cannabis dagligt, i denne moderate dosering, så fungerer jeg meget bedre end jeg ellers ville, når der opstår situationer, der udløser mine ængstelige tanker. Mit parforhold kører meget bedre, da jeg ikke hænger fast i skænderier for evigt, og mit arbejde føles mindre stressende, da jeg ikke er så urolig for, om jeg nu er venner med alle eller om jeg opnår alle mine urealistiske mål. Faktisk hviler jeg bedre i mig selv, og jeg er i stand til at nyde hverdagen uden konstant at føle, at jeg skal presse mig selv. Jeg lever mere i nuet.

Jeg oplever desuden, at cannabis har fungeret bevidsthedsudvidende på mig på en måde, så jeg har kunnet drage nogle konklusioner og træffe nogle beslutninger om mit liv, som altid har ligget lige foran mig, men som jeg bare ikke har kunnet nå helt frem til uden cannabis. Som næste skridt i samme retning, overvejer jeg at prøve svampe. Det vil i så fald være mit første trip, men det bliver nok til en anden tråd, en skønne dag.


Efter den lange forklaring, er mit spørgsmål, slet og ret. Er det OK, at jeg bliver ved med at selvmedicinere sådan her, eller skyder jeg mig selv i foden? Er der nogen, der har erfaring med vedvarende, daglig brug af cannabis i mindre doser? Er der grund til bekymring for, at jeg påvirker min hjerne negativt i det lange løb? Jeg er i øvrigt i slutningen af 30-erne. Eneste bivirkning pt. er, at jeg godt kan være lidt ekstra distræt og glemme ting, jeg var på vej til at gøre, selv når jeg ikke har vapet. Det sker, hvis jeg bliver distraheret. Ellers har jeg det kanon og meget bedre end jeg har haft det de seneste år!

Jeg håber, der er nogle venlige mennesker, der vil dele deres tanker om dette! :peace:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 jul 2018 08:31 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2747
I mine øjne bruger du cannabis, du misbruger den ikke, som du selv er inde på koster det lidt på korttidshukommelsen, men vej det op imod:

"Faktisk hviler jeg bedre i mig selv, og jeg er i stand til at nyde hverdagen uden konstant at føle, at jeg skal presse mig selv. Jeg lever mere i nuet."

"Jeg oplever desuden, at cannabis har fungeret bevidsthedsudvidende på mig på en måde, så jeg har kunnet drage nogle konklusioner og træffe nogle beslutninger om mit liv, som altid har ligget lige foran mig, men som jeg bare ikke har kunnet nå helt frem til uden cannabis."

Så skidt med den korttidshukommelse.
Jeg oplever det samme mht at drage konklusioner og få indsigt som ellers ligger skjult for mig i min forvirrede hjerne :hjerte:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 jul 2018 20:32 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 dec 2016 20:37
Indlæg: 11
Tak for svarene, begge to. Fedt at det er jer, der svarer! Jeg var ikke sikker på, at nogen ville komme igennem den lange smøre, jeg fik skrevet :eyes:
I to er forresten blandt dem jeg snakker om, når jeg siger, at der er nogle åbenhjertede og ærlige mennesker herinde. Jeg har læst masser af jeres indlæg. Gode mennersker, er jeg sikker på! :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 jul 2018 00:14 
Adder Badder skrev:
I to er forresten blandt dem jeg snakker om, når jeg siger, at der er nogle åbenhjertede og ærlige mennesker herinde. Jeg har læst masser af jeres indlæg. Gode mennersker, er jeg sikker på! :)


True that! :hjerte:

Jeg synes også, det du gør er helt fint. Jeg havde selv 5 år med daglig Cannabis, for nemmere at kunne fungere med det, jeg skulle gøre. Overvej eventuelt, om det liv du lever (job, parforhold osv), er det helt rigtige for dig, hvis du har behov for Cannabis´n. Selvfølgelig kun hvis du føler for det. Det vigtigste er jo, at du gør det, som føles rigtigt for dig :)


Top
  
 
Indlæg: 18 jul 2018 09:38 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2747
Tak for de pæne ord AB <3


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 jul 2018 11:38 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 jan 2012 01:50
Indlæg: 302
Hey flot tråd..

Jeg ser på medicinsk Cannabis som på andet medicin: hvis fordelene er større end ulemperne så giver det mening at bruge det, men er det bare blevet en vane og har flere ulemper end gavn så lad være, el. begræns forbruget..

Jeg selv har haft stor gavn af både Shrooms og LSD(ægte): normalt er et trip bare en oplevelse der presser dig ud af din komfortzone, hvor det extreme tilfælde er, midlertidig egodød hvor du glemmer hvem, hvad og hvor du er.. du er ved bevidsthed men har midlertidigt mistet din dit "JEG" og efter en sådan nærdøds oplevelse bliver man aldrig helt den samme (DMT var for meget for mig, men alligevel har det være mig til stor gavn)

Jeg er blevet meget mere altruistisk med årende men føler stadig det er rart at få banket egoet på plads 2-4 gange om året (jeg foretrækker LSD, men Shrooms er på en tæt 2. plads)

en god første gangs oplevelse vil jeg mener er 2 gr. Cubensis (særlig når du er fortrolig med cannabis i forvejen, jeg nyder ikke følelsen af at side på kanten.. man bør springe i med begge ben..)

hvis du vælger at trippe ? (som fuldt og helt skal være dit valg, baseret på en masse research, trip reports og sæt dig ind i "set og setting" konceptet) så skal du vide at det hedder et trip fordi det "bare" er en oplevelse og det er først når du kommer "hjem" igen og har tid til at evaluere dine oplevelser at du vokser som person (men der er ingen regler uden undtagelser)

Mvh. Bright

_________________
If you do drugs ?
Don't let drugs do you !!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 jul 2018 16:26 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Du lyder til at være rimelig velfungerende overall, så det virker til at være okay.
Citat:
Jeg oplever desuden, at cannabis har fungeret bevidsthedsudvidende på mig på en måde, så jeg har kunnet drage nogle konklusioner og træffe nogle beslutninger om mit liv, som altid har ligget lige foran mig, men som jeg bare ikke har kunnet nå helt frem til uden cannabis. Som næste skridt i samme retning, overvejer jeg at prøve svampe. Det vil i så fald være mit første trip, men det bliver nok til en anden tråd, en skønne dag.
Det lyder fint, bare husk at få dine nye erfaringer, indsigter og åbenbaringer indarbejdet i hverdagen, så du kan opleve samme fornemmelse(r) ædru - gælder også for cannabis i og for sig. Nogle gange kan det være lige så fedt at tage en lur, hvis man er træt efter arbejde :- )

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 jul 2018 23:20 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 dec 2016 20:37
Indlæg: 11
Endnu en gang, tak for svarene. Jeg havde sgu' ikke regnet med, at der var så mange, der ville orke svare på min "tekstmur". Det er optur, at I gider engagere jer i fremmede menneskers liv. :rocking: :hjerte:

Ø Tripperen! skrev:
Jeg synes også, det du gør er helt fint. Jeg havde selv 5 år med daglig Cannabis, for nemmere at kunne fungere med det, jeg skulle gøre. Overvej eventuelt, om det liv du lever (job, parforhold osv), er det helt rigtige for dig, hvis du har behov for Cannabis´n. Selvfølgelig kun hvis du føler for det. Det vigtigste er jo, at du gør det, som føles rigtigt for dig :)


Ja, det er jo lige det. Jeg ved, at jeg kunne "fikse" store dele af mit liv ved at sige "mojn" til job og dame. Men det har jeg gjort før, og jeg ved, at det er den lette udvej. Om det er den rigtige vej at tage denne gang, er jeg i tvivl om. Specielt fordi jeg er blevet far, så der er betydeligt mere grund til, at der skal arbejdes på at løse tingene i stedet for at flygte fra dem. Samtidig kan jeg mærke, at jeg får det bedre, så jeg tør godt håbe på, at det hele kommer til at gå bedre og bedre med tiden.


BrightShadowDK skrev:
Hey flot tråd..

Jeg ser på medicinsk Cannabis som på andet medicin: hvis fordelene er større end ulemperne så giver det mening at bruge det, men er det bare blevet en vane og har flere ulemper end gavn så lad være, el. begræns forbruget..
Mvh. Bright

Præcis. Nok forsøger jeg at netop gøre det til en vane, så medicineringen foregår ensartet, men jeg vil helt sikkert tage det op til genovervejelse henad vejen. F.eks. hvis jeg får det så tilpas godt, at jeg ikke føler, at jeg har brug for det længere, eller i modsat fald, at det holder op med at fungere for mig, så vil jeg klart ændre på selvmedicineringen.

BrightShadowDK skrev:
Jeg selv har haft stor gavn af både Shrooms og LSD(ægte): normalt er et trip bare en oplevelse der presser dig ud af din komfortzone, hvor det extreme tilfælde er, midlertidig egodød hvor du glemmer hvem, hvad og hvor du er.. du er ved bevidsthed men har midlertidigt mistet din dit "JEG" og efter en sådan nærdøds oplevelse bliver man aldrig helt den samme (DMT var for meget for mig, men alligevel har det være mig til stor gavn)

Jeg er blevet meget mere altruistisk med årende men føler stadig det er rart at få banket egoet på plads 2-4 gange om året (jeg foretrækker LSD, men Shrooms er på en tæt 2. plads)

en god første gangs oplevelse vil jeg mener er 2 gr. Cubensis (særlig når du er fortrolig med cannabis i forvejen, jeg nyder ikke følelsen af at side på kanten.. man bør springe i med begge ben..)

hvis du vælger at trippe ? (som fuldt og helt skal være dit valg, baseret på en masse research, trip reports og sæt dig ind i "set og setting" konceptet) så skal du vide at det hedder et trip fordi det "bare" er en oplevelse og det er først når du kommer "hjem" igen og har tid til at evaluere dine oplevelser at du vokser som person (men der er ingen regler uden undtagelser)

Mvh. Bright

Tak for råd og forslag. Jeg vil sætte mig til at læse på set og setting, en af dagene, selvom jeg nok har en idé om, hvad det går ud på. Men det er om at ramme rigtigt, er jeg sikker på er vigtigt. Jeg har en kammerat, der har et par frimærker, jeg ved bare ligger, men LSD tør jeg nok ikke kaste mig ud i, som det første rigtig psykedeliske. Cubensis, derimod, er noget jeg stærkt overvejer. Det eller SN, når det bliver sæson igen. Men det haster ikke for mig. Jeg tager min tid og forbereder mig godt. Førhen troede jeg, at svampe var noget farligt noget at rode sig ud i, men nu har jeg indtryk af, at hvis man bare omgiver sig med de rette mennesker, og har taget sig sine forholdsregler, så man kan trippe trygt og i fred og ro, så er det noget godt at gøre for en selv. Men jeg har stor repekt for svampenes virkninger, så jeg vil starte blidt ud, når det kommer så langt. Jeg aner ikke, hvordan jeg kommer til at reagere. Jeg er ret følsom overfor cannabis, så måske tripper jeg hårdt over næsten ingen ting.

Det giver god mening, det med at vende hjem fra sit "trip" og bearbejde oplevelserne, når man er "hjemme" igen. Selvom det bliver spændende at opleve trippet, så er det lige præcis den øgede selvindsigt bagefter, jeg søger.


spaffeh skrev:
Du lyder til at være rimelig velfungerende overall, så det virker til at være okay.

Ja, det er jeg også. Der var lige den tur ned med stress og depression. Der var jeg ikke velfungerende. Men jeg har lært en masse af det, så jeg kan undgå at havne i den situation igen. Og jeg er blevet bevidst om, at det er i min magt at sørge for, at det ikke sker. Det er faktisk det punkt, hvor jeg synes, at cannabis har gjort en forskel. Det har givet mig den distance, der skulle til, for at jeg kunne se objektivt på min situation i stedet for bare at sidde midt i det og føle, at det uoverkommeligt at ændre. Bare det, at jeg nu ved, at jeg har magt over situationen, gør, at jeg føler, at jeg frivilligt lever mit liv, som jeg gør det. Det er en stor forskell sammenlignet med før, hvor jeg levede et liv, som jeg ikke ønskede at leve sådan, fordi jeg følte, at det var min sure pligt, som jeg umuligt kunne undslippe. Den ændring i livsanskuelse har været guld værd for mig, da det hele pludselig er frivilligt i stedet for "tvang".

spaffeh skrev:
Det lyder fint, bare husk at få dine nye erfaringer, indsigter og åbenbaringer indarbejdet i hverdagen, så du kan opleve samme fornemmelse(r) ædru - gælder også for cannabis i og for sig. Nogle gange kan det være lige så fedt at tage en lur, hvis man er træt efter arbejde :- )

Åh jo, den med en lur er god. Det er bare sjældent, at jeg har den mulighed. Jeg når lige at komme ind ad døren, og så står den på huslige gøremål i de næste 3-4 timer. Det er livet med et lille barn i huset. Jeg glæder mig til, at hun bliver lidt mere selvkørende, men der går lang tid endnu!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jul 2018 09:42 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2747
"Specielt fordi jeg er blevet far, så der er betydeligt mere grund til, at der skal arbejdes på at løse tingene i stedet for at flygte fra dem. Samtidig kan jeg mærke, at jeg får det bedre, så jeg tør godt håbe på, at det hele kommer til at gå bedre og bedre med tiden."

Barn og det at indgå i et forhold, hvor det drejer sig om at tilfredsstille en andens behov frem for ens eget, er sundt for os!
Meget af min egen ulykke i livet opstod pga skilsmisse plus den gamles alkoholmisbrug og jeg vil strække mig meget langt for at undgå jeg giver den del videre til min datter.
På samme måde er det med misbrugsdelen, hvor mit kompromis er at jeg indtager noget thc om aften ved at spise det, ikke mere siddende under emhætten konstant, ikke mere handlen og anden kriminel aktivitet.
Personligt er jeg der hvor jeg ser mit indtag som medicin - forbrug ikke misbrug. Det gør jeg får sovet, får reflekteret over min gøren og laden og holder mit temperament rimeligt under kontrol.
På sigt kan det godt være der kommer en dag hvor jeg beslutter mig for helt at stoppe, men der er jeg ikke endnu og det vil sikkert kræve at jeg skulle medicineres fra lægen, og så er jeg vel lige vidt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 aug 2018 12:05 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 dec 2016 20:37
Indlæg: 11
Hej FSO.
Bedre sent end aldrig, kommer her et svar!

Fso skrev:
Barn og det at indgå i et forhold, hvor det drejer sig om at tilfredsstille en andens behov frem for ens eget, er sundt for os!

Jeg er meget enig! Den slags ansvar kan være med til at give mening med livet! Jeg er meget bevidst om min rolle som far, og jeg har det 100 % som dig. Netop pga. min datter, ved jeg, at jeg ikke havner i misbrug. Jeg er nødt til at være på dupperne, så jeg kan vågne kl. lort om natten, hvis hun har en dårlig nat. Det ansvar gør, at jeg slet ikke overvejer muligheden for at lade mit forbrug, af noget som helst, stikke af. Jeg har før haft tendens til at forsvinde fra virkeligheden, ind i et computerspil med en flok bajere. Det var noget jeg startede på, når jeg følte mig stresset. Den perfekte virkelighedsflugt, hvor jeg mentalt forlod min egen verden og blev helt opslugt af en mere spændende verden. Det var mit yndlings tidsfordriv, og jeg savner stadig at kunne gøre det, men det er sundt for mig, at jeg nu sjældent har muligheden.

Fso skrev:
Meget af min egen ulykke i livet opstod pga skilsmisse plus den gamles alkoholmisbrug og jeg vil strække mig meget langt for at undgå jeg giver den del videre til min datter.

Jeg er ked af at høre om dine udfordringer under opvæksten, men det er godt at høre, at du er i stand til at vende det til et konkret og meget brugbart mål. Din egen ulykke har ikke været for ingenting, når du har lært af det og er i stand til at gøre det bedre!

Fso skrev:
På samme måde er det med misbrugsdelen, hvor mit kompromis er at jeg indtager noget thc om aften ved at spise det, ikke mere siddende under emhætten konstant, ikke mere handlen og anden kriminel aktivitet.
Personligt er jeg der hvor jeg ser mit indtag som medicin - forbrug ikke misbrug. Det gør jeg får sovet, får reflekteret over min gøren og laden og holder mit temperament rimeligt under kontrol.
På sigt kan det godt være der kommer en dag hvor jeg beslutter mig for helt at stoppe, men der er jeg ikke endnu og det vil sikkert kræve at jeg skulle medicineres fra lægen, og så er jeg vel lige vidt.



Mens jeg var væk fra tråden her i nogle uger, har jeg udforsket min egen situation lidt. Jeg var på tur med en god ven. Det gav mig lyst til at afprøve, om jeg stadig havde brug for cannabis. Vi havde en fed tur med en enkelt overnatning under åben himmel, hygge i naturen, kolde øl, fesen (men alligevel enormt lækker) mad under primitive forhold, svømmeture i havet og så god tid til at snakke om meningen med livet. Efter den tur holdt jeg 2,5 ugers pause med cannabis. Jeg havde det fantastisk og følte mig meget levende i mindst en uge efter turen. Det var mega nemt at stoppe. Nok fordi min hjerne producerede masser af gode stoffer naturligt, efter den livsbekræftende udflugt. Det var lige, hvad jeg manglede. Nu mangler jeg så at finde plads til, at den slags livsbekræftende oplevelser kan blive en mere fast del af mit liv, for jeg gør eller aldrig sådan noget. Det er ikke nok dage i ugen.

Min hjerne havde dog en plan-B, da jeg holdt op med cannabis. Jeg har haft virkelig meget lyst til at drikke. Ikke på sådan en nederen måde, men på den "fede" måde, hvor man bare har lyst til en god øl, fordi man er i godt humør og nyder livet. Men der har bare været lidt for meget af den lyst/trang, og det gik op for mig, at jeg pludselig drak 2 - 5 genstande stort set hver aften i de uger. Jeg ved godt, at det ikke er så langt fra et "normalt" alkoholforbrug, men jeg undrer mig alligevel over, at det sker. Det var samme mønster jeg havde, før jeg begyndte på cannabis, engang i slutningen af sidste år, som kom brat tilbage, da cannabis forsvandt.

Den naturlige "high" fra udflugten har lagt sig, og jeg var begyndt at gå i køleren efter øl, fordi det bare blev standard omkring kl. 20-21. Det virkede dumt. Jeg er nu begyndt at vape noget cannabis af sorten "CBD Therapy" hver aften, i stedet for. Der er meget lidt THC i, men den virker godt afslappende, og så får den humøret lidt op, hvis det er dårligt. Samtidig har jeg opdaget, at det har tryllet min længsel efter alkohol væk fuldstændig. Jeg kan godt nyde en øl, men jeg føler ikke den længsel, som jeg ellers var begyndt at føle. Det virker som et godt trade-off at vape lidt CBD-weed og til gengæld holde op med at drikke i hverdagene! Desuden bliver jeg ikke det mindste bagskæv, når det er den sort, jeg vaper, så det virker ret perfekt, faktisk.

Fso skrev:
Personligt er jeg der hvor jeg ser mit indtag som medicin - forbrug ikke misbrug. Det gør jeg får sovet, får reflekteret over min gøren og laden og holder mit temperament rimeligt under kontrol.
På sigt kan det godt være der kommer en dag hvor jeg beslutter mig for helt at stoppe, men der er jeg ikke endnu og det vil sikkert kræve at jeg skulle medicineres fra lægen, og så er jeg vel lige vidt.


Hvis du får lyst til at skære ned på dit THC-forbrug, kan jeg varmt anbefale at prøve den sort (CBD Therapy) som erstatning. Den hjælper mig til at falde godt i søvn og giver mig den ro på, som jeg har brug for, uden at mine tanker bliver så påvirkede som de gør ved højere indhold af THC. Det fede ved CBD Therapy er, at den er fremavlet fra rekreationelle sorter, så det er en rigtig skunkplante, bare med meget lavt THC-indhold (varierende fra frø til frø). Den er noget mere interessant end det industrihamp, der typisk bliver brugt til at lave CBD-produkter. Ikke at der er noget galt med produkterne, men virkningen er bare lidt en anden.

Nok tekstmur for i dag! :eyes:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 aug 2018 16:06 
Adder Badder skrev:
Endnu en gang, tak for svarene. Jeg havde sgu' ikke regnet med, at der var så mange, der ville orke svare på min "tekstmur". Det er optur, at I gider engagere jer i fremmede menneskers liv. :rocking: :hjerte:

Ø Tripperen! skrev:
Jeg synes også, det du gør er helt fint. Jeg havde selv 5 år med daglig Cannabis, for nemmere at kunne fungere med det, jeg skulle gøre. Overvej eventuelt, om det liv du lever (job, parforhold osv), er det helt rigtige for dig, hvis du har behov for Cannabis´n. Selvfølgelig kun hvis du føler for det. Det vigtigste er jo, at du gør det, som føles rigtigt for dig :)

Ja, det er jo lige det. Jeg ved, at jeg kunne "fikse" store dele af mit liv ved at sige "mojn" til job og dame. Men det har jeg gjort før, og jeg ved, at det er den lette udvej. Om det er den rigtige vej at tage denne gang, er jeg i tvivl om. Specielt fordi jeg er blevet far, så der er betydeligt mere grund til, at der skal arbejdes på at løse tingene i stedet for at flygte fra dem. Samtidig kan jeg mærke, at jeg får det bedre, så jeg tør godt håbe på, at det hele kommer til at gå bedre og bedre med tiden.


Jeg tror, du misforstod mig. Jeg mente i hvert fald ikke, at du skulle flygte fra noget eller tage den lette udvej, tværtimod. Jeg prøvede at gøre dig opmærksom på, at det kunne være en mulighed at finde ud af, hvorfor du har behov for dagligt indtag af Cannabis eller Alkohol, også fikse det problem der ligger til grunde for forbruget. Altså er alt som du vil have det til at være, hvis det er nødvendigt at ryge Cannabis eller drikke øl dagligt?
Anyway det ser ud til, at du har fundet noget som fungerer for dig, og hvis du ovenikøbet er tilfreds med det som det er, så er alt fantastisk :hjerte: :mrgreen:


Top
  
 
Indlæg: 16 aug 2018 22:13 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2747
Lyder spændende med CBD sorten nogen gange ku det være rart og kunne undvære thc i dagens ligning.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 39 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team