Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 apr 2024 09:45


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Hash
Indlæg: 09 jul 2018 22:01 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 jul 2018 21:53
Indlæg: 4
Hey alle.

Mine venner og jeg vil gerne ryge noget hash. Vi vil helst starte lidt roligt ud, med en lille joint. Vi er stadig ret unge men ved at man kan købe hash inde på staden. Vi er dog ikke helt sikre på priser eller om de inde på staden overhovedet vil sælge til os. Har i nogle erfaringer der evt. Kunne svare på vores spørgsmål.

Hilsen Hilsen - :peace:


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Hash
Indlæg: 09 jul 2018 22:10 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
hejza! :)
Hvor gammel er du?..
-og må jeg spørge ind til hvorfor du/i gerne vil prøve hash?
vhS

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Hash
Indlæg: 10 jul 2018 01:07 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 jul 2018 21:53
Indlæg: 4
Jeg er 15 år, samt mine venner. Jeg vil gerne prøve hash fordi jeg gerne vil have fornemmelsen af at være høj. Mine venner og jeg har i godt et år syndes det var spændende og har gerne villet prøve det en gang eller to :D


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Hash
Indlæg: 10 jul 2018 01:21 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 mar 2018 14:41
Indlæg: 12
Hej HippieTøzzen.

Tillykke med at i vil gerne begynde at udforske hash-verden, som i nok allerede ved og har læst om at hash kan være delvis vanedannende og man får en lortliv når man er begyndt at være afhængig af hash osvosv, men alle skal jo have en første gang på noget tidspunkt hvis man virkelig vil gerne prøve. Så kan man jo ligeså godt gøre det ordentlig og få alle infos man skal have, det gør du allerede nu ved at undersøge på internettet om hvordan man skaffer dem, hvad er fair pris osv.

Begynd med at læs alt hvad i kan omkring hash, hvad man kan forvente, hvordan man ryger dem, forbedre jer godt, så på den måde sikrer jer nogenlunde en god ryge-oplevelse ;)
Pris på en færdig rullet joint plejer ligger på 50-100 kroner afhængig af hvor stærkt i vil ha den skal være, og hvad slags stof (skunk,pot,hash, hvoraf skunk og pot er græs ;) )

Ja i kan skaffe dem på staden, selvom politet snuser rundt. Jeg vil anbefale jer at begynd med at gå rundt i staden, kig efter i pusher street, se hvordan folk handler, hvordan de opfører sig. Generelt skal man vise ydmyghed på staden, for der er meget frygt blandt pusher med nuværende høj politi aktivitet. Men der er altid plads til spørgsmål, så i kan nemt spørge sælgere om hvilke joint vil være passende for første gang, og jeres alder bør ikke være en problem IMO, ellers kan i bare gå til næste sælger. I skal selvfølgelig prøve at opføre jer voksent det mindste ;)

Så når i har skaffet jer noget gode ryger, så kan i vælge at tage dem med hjem eller ryge på stedet. Hvis i vælger at tage jointen med hjem, så skal i jo også tænke på at undgå politet fra staden til evt metro eller bus. Der er altid risiko, det vil være ærgerligt hvis i bliver stoppet, så derfor kan det evt også overvejes at bare ryge på staden ved volden evt og bare chille med god snacks og cola. Begyndt langsomt ud, tag en hiv hvert og giv det tid, efter 15 minutter så kan i tage flere runde. Og generelt, ik ryg Joint som i gør med smøger det er rookie mistake, har set så mange går koldt på joint pga de troede at man skal suge så hårdt som man gør med smøger.

Ved ikke hvad der er mere at sige andet end "god ryger mate"


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Hash
Indlæg: 10 jul 2018 06:37 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 jul 2018 21:53
Indlæg: 4
Tusind tak! Mega fedt du har tid og lyst til at hjælpe mig og mine venner en smule. Vi vil prøve at gå rundt i pusher Street og se sælgerne af. Så må vi ellers prøve os frem :eyes: :D

Tak igen, ses ses :D


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Hash
Indlæg: 10 jul 2018 12:05 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Håber ærligt ikke at de vil sælge til jer derinde

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Hash
Indlæg: 10 jul 2018 15:08 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Det tror jeg desværre, at de vil med glæde, medmindre de ligner decideret børn.
På den anden siden, kan de sandsynligvis også sagtens gå i brugsen og købe en flaske vodka, hvilket jeg synes er væsentligt mere uansvarligt, men det rynker de færreste næsen af.
Så længe at det ikke bliver til en vane at ryge sig skæv, ser jeg intet galt i at prøve at ryge en lille pibe som 15-årig, men det er uhyre vigtigt at tage nogle forholdsregler, da et misbrug i teenage-årene, kan hæmme dit intellekt og sociale udvikling.

hilsen hindbærroulade, der røg første gang som 14-årig, jævnligt siden 16, og jeg er pænt retarderet :eyes: :eyes: :eyes:


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Hash
Indlæg: 10 jul 2018 15:33 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Du har helt ret!

Jeg røg også selv da jeg var 16, men vil da også argumentere at jeg ikke ligefrem er et forbillede man skal gå efter haha

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Hash
Indlæg: 10 jul 2018 18:51 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5084
Vrøvl med jer, i er nogle dejlige mennesker begge to!

Men ja, pas på med at gøre det til en fast ting, og undgå så vidt muligt at gøre det til en del af jeres personlighed (siger jeg fordi du kalder dig hippetøzzen), men det kan gøre at man overser nogle advarselstegn på overforbrug, hvis man definere sig som hashryger og tager det som et angreb på ens person hvis folk påpeger at man ryger for meget/ofte. Det kan være en nem måde at skabe identitet som ung, men det er ikke så hensigtsmæssigt.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Hash
Indlæg: 10 jul 2018 21:33 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 jul 2018 21:53
Indlæg: 4
Mit brugernavn var egentlig bare et tilfældigt valg. Jeg har ikke tænkt mig at gøre det til noget jeg bliver ved med. Jeg vil bare gerne prøve mig frem og være en såkaldt "teenager". Jeg har ingen intention om at blive en der ryger hash på daglig plan :D


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Hash
Indlæg: 11 jul 2018 15:29 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
@Hippietøzz: ^det lyder fornuftigt! (for bismann har fat i noget helt reelt der..)
Jeg tror personligt vi er en del herinde der har lavet den beskrevne fejl, og det ønsker man jo ikke skal ske for andre!
har du/i prøvet at indtage andre ting før, eller er hash det første?..
vhS

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Hash
Indlæg: 11 jul 2018 16:40 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Hippietøzzen skrev:
Mit brugernavn var egentlig bare et tilfældigt valg. Jeg har ikke tænkt mig at gøre det til noget jeg bliver ved med. Jeg vil bare gerne prøve mig frem og være en såkaldt "teenager". Jeg har ingen intention om at blive en der ryger hash på daglig plan :D

Tvivler på der er særligt mange, som prøver at ryge hash med den intention, men det ændre desværre ikke på at der er rigtigt mange der ender der alligevel. Men held og lykke med det og ryg nu ikke for meget første gang

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team