Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 apr 2024 02:23


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 28 jun 2018 19:52 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 jun 2018 19:24
Indlæg: 5
Hey.

Jeg købte 500 HB Woodrose Frø fra E-bay sidste måned, de skulle gerne lande engang i næste uge. Jeg har prøvet nogle lette doser på 7 frø for snart 10 år siden og har en masse gode minder med dem, syntes det er på tide at prøve igen.

Jeg er meget grøn og aner ikke hvad leg laver, ryger an masse hash men ellers har jeg holdt mig fra andre stoffer de sidste mange år.

Vil gerne prøve at lave et LSA udtræk for at slippe for kvalmen, nu har jeg også frøene til det så hvorfor ikke prøve.

Fandt en video på youtube der forklarer hvordan man udtrækker LSA fra frøene og undrer mig over hvor man kan købe de ting han bruger i den video.

https://www.youtube.com/watch?v=lx4UrpJfOXw

Først siger han man skal bruge Naphta og bagefter isopropyl alkohol. Hvor kan jeg købe naphta og isopropyl alkohol? Har læst man kan bruge nogle alternativer i så fald hvilke vil i anbefale?

i videon bruger han 91% isopropyl alkohol. er der nogen forskæld hvis jeg bruger 99%?





Og er der nogen der har erfaring med Mimosa hostilis root bark eller acacia bark. og kan i anbefale en sælger og noget læse materiale på hvordan jeg kan udtrække DMT fra det?



:peace:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 jun 2018 21:39 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2454
Geografisk sted: Sjælland
Naptha kan være forskellige petroliumspodukter, men der er formentlig tale om heptan, som sælges som rensebenzin. Både det og isopropyl alkohol kan du købe de fleste steder der er større end Netto. Og nej, jeg kan ikke forestille mig det gør nogen forskel at isopropylen er mere koncentreret, og heller at der skulle være bedre alternativer. Bemærk de 2 opløsningsmidler ikke er til levnedsmiddelbrug, så der er altid en risiko for at der er noget i dem, der ikke kan fordampes væk og derfor ender i dig. Men de virker nu til at være meget rene. Jeg har brugt dem begge (fra Borup Kemi) til at lave nol og lever endnu, men det er ingen garanti for noget.

_________________
All perverts may not be marijuana smokers, but practically all marijuana smokers are perverts.
Colonel Garland Williams, former head of U.S. Narcotics Enforcement


Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jun 2018 02:33 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 jun 2018 19:24
Indlæg: 5
Ok, tak for svaret, jeg prøver mig frem og håber på det bedste.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jul 2018 04:25 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 31 jan 2014 17:56
Indlæg: 1
Geografisk sted: Kolding
Jeg har enlig planer om at gører det samme som dig med at trække lsa'en ud af frøene og fandt en metode med rensebenzin og etanol men kan selvfølgelig ikke finde det indlæg igen


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jul 2018 13:26 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 jun 2018 19:24
Indlæg: 5
meh, har ikke penge til benzin eller alkohol før næste måned aligevælg, plus jeg skal have nogle bedre frøer. jeg pillede 12 igår og satte dem i køleren i et koldt glas vand tildækket for at undgå lampen i køleren, de træk i 4 timer og jeg fik ikke mere end små bølger af en rus, vandet blev flitreret igennem et kaffefilter. har sat 12 mere ind med skald idag men vil prøve at drikke det med plante materie i det, håber på en bedre tur men tvivler. de kostede 4 EU og omkring 400 Kr for transport og told, lidt nederen, men fandt en bedre forhandler.


Senest rettet af ImKingFlippyNips 06 jul 2018 15:11, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jul 2018 15:05 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
ImKingFlippyNips skrev:
meh, har ikke penge til benzin eller alkohol før næste måned aligevælg, plus jeg skal have nogle bedre frøer. jeg pillede 12 igår og satte dem i køleren i et koldt glas vand tildækket for at undgå lampen i køleren, de træk i 4 timer og jeg fik ikke mere end små bølger af en rus, vandet blev flitreret igennem et kaffefilter. har sat 12 mere ind med skald idag men vil prøve at drikke det med plante materie i det, håber på en bedre tur men tvivler. de kostede 4 EU og omkring 400 Kr for transport og told, lidt nederen, men fandt en bedre forhandler.

ny sælger hvis du er interesseret - XXXXXXXXXXXXx

Forhandler links er ikke tilladte.

Må jeg spørge hvorfor I gider rode så meget med LSA frø? Imo er det et virkeligt crappy stof.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jul 2018 15:13 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 jun 2018 19:24
Indlæg: 5
sry, det vidste jeg ikke.

det er en nice ros, og jeg har oplevet nogle ud af kroppen oplevelser uden påvirkning af stoffer, HBW frø har været tæt på at åpne døren igen.

hvad er dit fortrukne naturlige stof?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jul 2018 16:40 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
ImKingFlippyNips skrev:
sry, det vidste jeg ikke.

det er en nice ros, og jeg har oplevet nogle ud af kroppen oplevelser uden påvirkning af stoffer, HBW frø har været tæt på at åpne døren igen.

hvad er dit fortrukne naturlige stof?


Det må være DMT eller cannabis. Har altid fundet LSA rusen utroligt ubehagelig, ikke så meget dybde, men masser af bodyload og ubehag i kroppen.

Ville til hver en tid vælge LSD over LSA

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jul 2018 17:18 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 jun 2018 19:24
Indlæg: 5
jeg vil virkeligt gerne prøve DMT, men ved ikke hvordan jeg skal få fat i det. har prøvet et frimærke engang, jeg var ikke i kontrol og sad bare og skrald grinede midt i festen, indtil jeg så mig sur på en dør og slog et hul i den på størelse med en basket bold. LSD er meget sjovt men ikke særligt godt til en kontrolleret ud af kroppen oplevelse.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jul 2018 17:49 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
ImKingFlippyNips skrev:
jeg vil virkeligt gerne prøve DMT, men ved ikke hvordan jeg skal få fat i det. har prøvet et frimærke engang, jeg var ikke i kontrol og sad bare og skrald grinede midt i festen, indtil jeg så mig sur på en dør og slog et hul i den på størelse med en basket bold. LSD er meget sjovt men ikke særligt godt til en kontrolleret ud af kroppen oplevelse.


LSD er perfekt til en kontrolleret ud af kroppen oplevelse, men det er en fest ikke, tror du har misforstået noget der. Måske du skulle prøve i en anden setting og med en anden dose, et frimærke er jo et meget vidt begreb og bare fordi det er et frimærke er det jo ikke sikkert at det er LSD.

Angående DMT kan du jo selv trække det ud af Mimosa Hostilis rodbark.
Imp har skrevet en dansk guide til det her:
https://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... 80&t=38153

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team