Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 15:06


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 19 maj 2018 15:05 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 maj 2018 19:34
Indlæg: 95
Jeg er spritny i denne gruppe . Tak for medlemskab !

Nuvel. Har fået fat på en sampler-pakker med forskellige kratom som jeg er i gang med at arbejde mig igennem i kapsleform : Det jeg leder
efter er noget der er opkvikkende og som giver energi ( feks bruge det på jobbet for at holde mig vågen ) Indtil videre syntes jeg at Green Riau er den bedste , bortset fra lidt ondt i maven . Nogle der har erfaring m kratom ifbm det jeg søger ? Den er effekt jeg allerhelst søger er hvad 20mg Ritalin giver.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 maj 2018 20:06 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 maj 2018 19:34
Indlæg: 95
Tak for svar :-) anyway. Fandt selv ud af det og til orientering for evt kommende læsere er White Sumatra den absolutte bedste til det beskrevet formål . Købte nogle flere i går som kom dagen efter fra Holland !!! Bestilte kl 11.15 og bum ca. Kl 12 lå de klar til afhentning hos den lokale tobakonist . Fanmer hurtig levering !


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 maj 2018 08:42 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
hej Stådreng!
og velkommen til! :)
vil du uddybe hvordan/hvilken effekt den strain har i forhold til det du leder efter?..
vhS

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 maj 2018 12:22 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 maj 2018 19:34
Indlæg: 95
Hej stwod,

Det vil jeg meget gerne . I morges da jeg stod op var jeg pisse træt . Sov ad helvede til i nat . Jeg tog ca. 5-6 gram WS (15-18 kapsler) som røg ned i et hug ,sammen med noget kaffe og vand . Efter ca 30-45 min forsvandt trætheden og det har egentligt kørt ganske udemærket siden .En lidt brusende fornemmelse i hovedet er det eneste ud over det sædvanlige . Fungererer fint ifbm med mit job inden for hjemmeplejen , da det ikke er noget påvirker på andre måder. Det giver ikke det kik som Ritalin giver , som har været mit fave produkt inden for de sidste år , men kratom virker tilgengæld længere . Får desværre sikkert hurtigt tømt posen med kapsler da der skal en del til . Til orientering vejer jeg 75 kg og er 186 høj :-) Har måske en betydning hvor meget der skal til .


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jul 2018 16:53 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jul 2013 11:44
Indlæg: 361
Geografisk sted: Syd for månen.
Min prime vendor af livs vigtigt kratom sender ikke til DK mere, de ødelægger sku da alt.(tolderne) Kratom er perfekt til afvænning af opioider og andre typer narko.
Nu skal man bruge energi på flere hårde stoffer og en helvedes flere abstinenser. De burde legalisere kratom og hash. Forpulede røvhuller. Santans fjolser der ikke fatter en meter af afhængighed.
Dansk lov er helt hen i vejret. Nu køre man selv efter kæmpe mængder til eget brug. I stopper ingen, i gør det blot lidt mere farligt og kompliceret. Idioter.

_________________
https://youtu.be/dyqyVKSJiOM


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jul 2018 16:33 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 jun 2018 18:25
Indlæg: 12
Stådrengen skrev:
Hej stwod,

Det vil jeg meget gerne . I morges da jeg stod op var jeg pisse træt . Sov ad helvede til i nat . Jeg tog ca. 5-6 gram WS (15-18 kapsler) som røg ned i et hug ,sammen med noget kaffe og vand . Efter ca 30-45 min forsvandt trætheden og det har egentligt kørt ganske udemærket siden .En lidt brusende fornemmelse i hovedet er det eneste ud over det sædvanlige . Fungererer fint ifbm med mit job inden for hjemmeplejen , da det ikke er noget påvirker på andre måder. Det giver ikke det kik som Ritalin giver , som har været mit fave produkt inden for de sidste år , men kratom virker tilgengæld længere . Får desværre sikkert hurtigt tømt posen med kapsler da der skal en del til . Til orientering vejer jeg 75 kg og er 186 høj :-) Har måske en betydning hvor meget der skal til .


Kratom er en fandens ambivalent substans i mine øjne. Jeg startede med at tage kratom for ca. 3 år siden med henblik på at selvmedicenere mig selv og imødekomme mine ADHD/ADD synptomer, som forhindrede mig i at præstere på almindeligt funktionelt niveau i arbejdsmæssige-sammenhæng. Jeg var langt mere funktionel, da jeg var påvirket af kratom, og kunne arbejde som en hest, men jeg blev MEGET afhængig. Inden jeg startede på kratom, havde jeg ikke så meget som spist en enkelt morfin pille eller andre opiater. Jeg blev pludseligt meget interreseret i opiater, da jeg oplevede, at det gav mig energi paradoksalt med, hvad jeg havde forestillet mig. Hvis du ikke ved det, så virker kratom på nøjagtigt samme recetorer som morfin, heroin, oxycodone osv. og kratom er meget euforisk, når man starter på det.

Hvis du skal bruge det fornuftigt, og undgå at blive fysisk afhængig. Så er det et MUST at holde 3-4 dages pause i mellem dit indtag, men det er langt fra alle, som kan holde det til så "få gange" på ugen, hvis man læser på det. Tjek selv www.reddit.com/quittingkratom hvis du skulle være i tvivl.
For mig var kratom abstinenserne er et helvede. Langt værre end de psykiske abstinenser som ritalin f.eks. kan give.

Så vil råde dig til at passe på med det. Personligt åbnede det op for opiat-verdenen for mig, og sidder nu i min 3. døgnbehandling og trapper ned på metadon. Jeg har også selv været en idiot i forbindelse med min nysgerrighed, så jeg måtte da også lige prøve morfin, heroin, oxycodone (ekstremt vanedandene) fentanyl og dem alle sammen.

Pas på dig selv. Ja kratom er naturligt, men jeg har selv oplevet svær afhængighed og underlige/ubehagelige bivirkninger med det. Ville ønske jeg aldrig havde prøvet det i sin tid. At det kan være meget brugbart i forbindelse med heroin afvænning underkender jeg skam ikke, men man skal satme respektere det på lig-fod med andre opiater, hvis man vil undgå at være meget afhængig.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jul 2018 18:06 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 maj 2018 19:34
Indlæg: 95
Uhadada skrev:
Stådrengen skrev:
Hej stwod,

Det vil jeg meget gerne . I morges da jeg stod op var jeg pisse træt . Sov ad helvede til i nat . Jeg tog ca. 5-6 gram WS (15-18 kapsler) som røg ned i et hug ,sammen med noget kaffe og vand . Efter ca 30-45 min forsvandt trætheden og det har egentligt kørt ganske udemærket siden .En lidt brusende fornemmelse i hovedet er det eneste ud over det sædvanlige . Fungererer fint ifbm med mit job inden for hjemmeplejen , da det ikke er noget påvirker på andre måder. Det giver ikke det kik som Ritalin giver , som har været mit fave produkt inden for de sidste år , men kratom virker tilgengæld længere . Får desværre sikkert hurtigt tømt posen med kapsler da der skal en del til . Til orientering vejer jeg 75 kg og er 186 høj :-) Har måske en betydning hvor meget der skal til .


Kratom er en fandens ambivalent substans i mine øjne. Jeg startede med at tage kratom for ca. 3 år siden med henblik på at selvmedicenere mig selv og imødekomme mine ADHD/ADD synptomer, som forhindrede mig i at præstere på almindeligt funktionelt niveau i arbejdsmæssige-sammenhæng. Jeg var langt mere funktionel, da jeg var påvirket af kratom, og kunne arbejde som en hest, men jeg blev MEGET afhængig. Inden jeg startede på kratom, havde jeg ikke så meget som spist en enkelt morfin pille eller andre opiater. Jeg blev pludseligt meget interreseret i opiater, da jeg oplevede, at det gav mig energi paradoksalt med, hvad jeg havde forestillet mig. Hvis du ikke ved det, så virker kratom på nøjagtigt samme recetorer som morfin, heroin, oxycodone osv. og kratom er meget euforisk, når man starter på det.

Hvis du skal bruge det fornuftigt, og undgå at blive fysisk afhængig. Så er det et MUST at holde 3-4 dages pause i mellem dit indtag, men det er langt fra alle, som kan holde det til så "få gange" på ugen, hvis man læser på det. Tjek selv http://www.reddit.com/quittingkratom hvis du skulle være i tvivl.
For mig var kratom abstinenserne er et helvede. Langt værre end de psykiske abstinenser som ritalin f.eks. kan give.

Så vil råde dig til at passe på med det. Personligt åbnede det op for opiat-verdenen for mig, og sidder nu i min 3. døgnbehandling og trapper ned på metadon. Jeg har også selv været en idiot i forbindelse med min nysgerrighed, så jeg måtte da også lige prøve morfin, heroin, oxycodone (ekstremt vanedandene) fentanyl og dem alle sammen.

Pas på dig selv. Ja kratom er naturligt, men jeg har selv oplevet svær afhængighed og underlige/ubehagelige bivirkninger med det. Ville ønske jeg aldrig havde prøvet det i sin tid. At det kan være meget brugbart i forbindelse med heroin afvænning underkender jeg skam ikke, men man skal satme respektere det på lig-fod med andre opiater, hvis man vil undgå at være meget afhængig.


Hejsa ,

Tak for input !!! Jeg bruger det max. et par gange om ugen. . Sat forbruget ned til omkring 3-4 gr. pr. gang hvilket jo er next to nothing for seriøse bruger. Kratom er fedt men hold da ferie hvor bliver jeg træt når virkning er på retur. Vil til enhver tid fortrække ritalin (gerne 54mg depot ), da de overhovedet ingen bivirkninger gav , men fanme om jeg gider at betale de priser som bliver forlangt for en skide 10mg pille.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jul 2018 15:29 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 jun 2018 18:25
Indlæg: 12
Jeg startede selv med en gang om ugen. Det blev efter et par måneder til et par gange om ugen, og ja så blev det daglige til sidst. Det er sindsygt svært at holde igen med Kratom, når man bliver glad for stoffet. Man kan i øvrigt opleve abstinens symptomer helt ned til 2g om dagen, det er jo helt vanvittigt.

Ang. ritalin kan du vel undersøge om en diagnose kan stilles? Det var relativt nemt for mig, men har også bøvlet med symptomerne siden barndommen. I øvrigt er jeg kommet frem til, at jeg heller ikke vil tage ritalin i fremtiden. Da jeg er i en proces, hvor jeg er ved at finde mig selv.

Anyway husk nu for dælen at pas på mht. kratom. Tænk over det hver gang du tager en dosis, om det er "forsvarligt" mht. afhængighed. Det er bare et råd. Hvis jeg kan få bare et menneske til at undgå at ende i samme situation, som jeg gjorde med det, så vil det gøre mig glad.
Når man først bliver fysisk afhængig, så sidder man satme i saksen.

Pas på dig selv :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 aug 2018 13:42 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 maj 2018 19:34
Indlæg: 95
Slut med Kratom ! Har kun haft få bivirkninger de 15-20 gange jeg har taget det siden jeg fik min nye sending fra Holland (White Sumatra og et blandings- produkt(tror jeg) de kalder Energizer) i maj .Tog ca . 3-4 gram i sidste uge og virkningen var som sædvanligt perfekt, men fik nogle bivirkninger i form af en lidt kvalme og ubehag som er svært at beskrive. Kom først efter at virkningen var fordampet . Det tog resten af aften, hvilket var lidt surt. OK - var på den igen i går , hvor jeg skulle gøre rent i hytten og så kunne man jo ligesom hygge sig lidt med noget WS for at få det kedsommelige arbejde til at glide lidt lettere : tog de sædvanlige 3-4 gram og det virkede fint nok MEN da virkningen ebbede ud efter nogle tid , fik jeg hjertebanken, kvalme og opstød der gav ømhed i kadaveret og generelt utilpashed. Pisse ubehageligt. Jeg måtte simpelthen gå i seng og ligge og vente på jeg fik det bedre. Hvad jeg egentlig først har nu dagen efter . Så det dér Kratom :Syntes det var et wonder-drug men efter de seneste 2 episoder ved jeg sgu ikke rigtigt. Tager det ihverttilfælde ikke mere. Ikke meget sjovt ved at have det max og vide at regningen skal betales 3-4 timer efter. Så det gider jeg sgu ikke mere. Ligger inde med 100g + som jeg vil forærer væk til en værdigt trængende , gerne med adhd :-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 aug 2018 14:12 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Prøv at bestille ren Panax Ginseng ekstrakt samt Rosenrod Ekstrakt hjem og megadose det med 1-3g af hver om dagen, sammen med en god spand kaffe. Det er langt sundere end Ritalin og lignende men det giver også en slags kick men ikke euforisk mere du kommer igang med at arbejde og kan næsten ikke stoppe igen. Minus fatigue, træthed, eller sløvhed. Hvis ikke du gider rode med pulver så prøv disse: og disse gerne 4-6 kapsler af hver om dagen.

https://www.ebay.com/itm/Herbal-Formula ... m570.l1313

https://www.ebay.com/itm/Mentat-Himalay ... m570.l1313

(ADHD-Relevant også)
Der er nok samlet over 30 slags urter i som alle hjælper til at stabilisere dit system så du kan arbejde i dit optimale stadie. Har selv været afhængig af Kratom med 10-40 g om dagen og den eneste måde jeg overlevede var at hoppe på adaptogener og få mit system tilbage på sporet.
Husk at key er at bytte high risk/high reward ud med low risk/high reward + time når det kommer til dit indtag, så går man aldrig helt galt i byen :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 aug 2018 15:49 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 maj 2018 19:34
Indlæg: 95
Hej Nafets , tak for svar . Ser endda meget interessant ud det du skriver . Vil 100% gå i dybden med det og skride til handling . Har selvfølgelig taget ginseng og den slags uden jeg egentlig har kunnet mærke forskel på energiniveauet , men det er også i mindre doser , så i større og i kombination , som du beskriver , der kan der måske være bingo .


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 aug 2018 20:54 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 maj 2018 19:34
Indlæg: 95
Nafets - det ser skide spændene ud og jeg er med på den , men kan se at den ene bliver sendt fra Indien . Har prøvet at se om den findes lidt mere lokalt men det er sgu en jungle med alle de produkter . Er der noget i kapsle-form , er ikke så glad for at rode m pulver, du kan anbefale sådan mere lokalt ( EU )af Ginseng og Rosenrod ekstrat ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 aug 2018 17:12 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Beklager det sene svar, fik ikke lige tjekket svar. - Ja gør dig selv den tjeneste at integrere det i din hverdag og vær standhaftig, mange leder ubevidst efter nogle små hjælpere eller "plante allierede" hvad man nu vil kalde det, men har ikke tålmodighed til at virkningen ofte er ugevis til månedsvis om at komme, men så er det til gengæld også bæredygtige forandringer og ikke små kemiske twigs i hjernen som ofte skader mere på lang sigt.

Du har ret i at man skal være på vagt overfor udenlandske sælgere af især kosttilskud, men dem her har jeg handlet med i årevis og de har aldrig skuffet, hvorimod nogle af de mere "velansete" faktisk har skiftet leverandører og nogle gange ikke når at kvalitetteste eller bare accepterer faldet i potens.

Du kan sagtens finde danske eller europæiske firmaer som sælger eks. Rosenrod, Ginseng og Bacopa, men ofte er det til betydelig overpris så kig godt efter hvis det er, så du ikke bliver snørret lige som mange af de ældre i DK bliver af de her herbadit og vitadat.

Især Bacopa er god til opiat-abstinenser og det er også min favorit urt udover det, da den øger synaptogenisis hvilket simpelt fortalt betyder at din hjerne gror tættere sammen indefra og ud, hvilket har bivirkninger iform af øget hukommelse, forhøjet IQ samt mere mental klarhed over tidligere usete strukturer som påvirker en.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 aug 2018 21:26 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 maj 2018 19:34
Indlæg: 95
Jo, men nu er jo ikke ude efter noget jeg skal bruge i flere uger eller mdr før der kommer en virkning . De fleste af dem der sælger den slags produkter skriver somregel altid at man skal tage deres herligheder i flere uger før en virkning kommer og det er jo ikke helt uforståeligt ;-) . Det jeg er ude efter er et hurigt kick ifbm med en akut træthed efter feks dårlig søvn etc og ikke noget langvarigt , da jeg somregel er ok. Der har Ritalin været super ( der kan gå uger hvor jeg ikke tager det ) Det er pisse godt i sådan en situation. Men det du har linket til er måske noget der skal tages i længere tid før virkning indtræffer ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 aug 2018 18:18 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Rosenrod er en mild stimulant og Panax Ginseng har en klar virkning på træthed og fatigue i større mængder. Det er en god start som er lav risikos. Ellers er der også de kemiske Nootropics som Modafinil, div. Racetamer, osv men det er ikke ufarligt at lege med. - Det jeg mener er at selvom disse naturmidler også giver et boost så er de også sunde at tage i længden og gør dig mere resilient imod stress, hvorimod Ritalin i langt de fleste tilfælde kræver større og større doser for at være effektivt og til sidst har skadet store dele af systemet med vægttab, lav grad af naturlig dopamin genopbyggelses evne osv. Mange tror desværre at medicin skal virke hurtigt i dag grundet opfindelsen af pencillin og andre delvist fine nye remedier, men hvis du skal reparere et skadet nervesystem så skal der nogle mere langsigtede strategier til. For mig er Bacopa grænse-psykedelisk når jeg tager det i +5g ekstrakt om dagen i en mere end en måned. Men de færreste har tålmodigheden til at prøve denne ældgamle kur desværre. I Indien fastede de på mælk og Bacopa/Saft i månedsvis for at skarpne sindet. Jeg begynder at få klarsyn og gennemskuer mønstre overalt, såvel som husker drømme og minder jeg havde fra jeg var helt lille, hvilket ofte er ret kartatisk. Når jeg blander de mentalt løftende urter som Bacopa, med de fysisk energi-givende som Rosenrod så har du en cocktail som i længden kan medfører store skred i den personlige og karrieremæssige udvikling. Men igen, jo mere rod der er i nervesystemet, jo længere tid før man kommer dertil hvor man selv bemærker det, ofte lægger andre paradoksalt nok hurtigere mærke til at man er mere balanceret, da vi primært responderer på afvisning vs tilnærmelse og balance kræver ingen af de to for at udvikle sig. I sidste ende er din mangel på energi en misprioritering på et eller andet plan i din tilværelse. Måske er det dit indtag, måske er det din søvn/hvilerytme, måske er det dine sociale udfoldelser, måske er det den viden du propper hovedet med, måske er det den måde du taler/behandler dig selv på, måske den bevægelse/motion du får/ikke får. Det handler lige så meget om at få bevidsthed til at finde ud af hvor din energi forsvinder hen og hvorfor. Prøv at gå i tænkeboksen, og hvis du vælger at fokusere på dit indtag så inkorporer nogle gode ting som hjælper dig i længden, det er lidt som at investere, det tager tid, men det er sådan du bliver rigtigt svine-rig ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 sep 2018 21:24 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 16 sep 2016 19:16
Indlæg: 149
^^ Brand god læsning Nafets!!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team