Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 01:19


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 21 apr 2018 19:13 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 jan 2017 20:07
Indlæg: 30
Hej med dig.

Jeg står i denne situation at jeg føler at jeg umiddelbart kan få mere ud af stærk THC-olie, end noget af det andet, på sigt, og generelt mere holdbart.
Der er så prisen. Jeg bør nævne, at det handler KUN om Christiania, ABSOLUT intet lokalt.

Jeg lægger måske 1000kr +- til ryger, når jeg køber til en måned, cirka.
De tager omkring 350kr pr. flaske THC/CBD-olie, og 2 flasker vil så være 700kr.
Det vil sige 300kr skal jeg give mindre.. men jeg er i tvivl.
Påtrods af jeg i dette eksempel har denne tanke, tvivler jeg på holdbarheden.

Det er trodsalt målet af det skal holde så mange dage som det er muligt tæt på omkring 30 dage, mere eller mindre - dog er effekten i fokus og jeg skal ikke have Kina-kvali, bare for at spare mange hundrede kroner.

Et klogt hoved, der kan være hjælsom?

Tak på forhånd!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 apr 2018 00:40 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
MrLean skrev:
Hej med dig.

Jeg står i denne situation at jeg føler at jeg umiddelbart kan få mere ud af stærk THC-olie, end noget af det andet, på sigt, og generelt mere holdbart.


Hva mener du med dét?

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 apr 2018 10:21 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 dec 2016 18:28
Indlæg: 245
Spørgsmålet er vel hvordan man får mest THC for sine penge
Hash i gennemsnits kvalitet indeholder 25 - 30 % THC. Så hvis prisen for 1 gram er 75 kr, koster 1 mg : 75 * 100 / 1000 * 25 = 0,30 kr
Og så er det bare at lave samme beregning på olien - pris pr gram * 100 / 1000 * THC % , men her er problemet at du nok ikke kan få oplyst THC %. Ren THC olie trukket fra hamp med ISO indeholder ca 60-80 % THC, denne olie at helt fast ved 20 C. Den olien som du kan få, er sikkert flydene ved 20 C, så den er fortyndet, og indeholder nok mellem 5-30 %.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jun 2018 19:16 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 jan 2017 20:07
Indlæg: 30
Ryhudaso skrev:
Spørgsmålet er vel hvordan man får mest THC for sine penge
Hash i gennemsnits kvalitet indeholder 25 - 30 % THC. Så hvis prisen for 1 gram er 75 kr, koster 1 mg : 75 * 100 / 1000 * 25 = 0,30 kr
Og så er det bare at lave samme beregning på olien - pris pr gram * 100 / 1000 * THC % , men her er problemet at du nok ikke kan få oplyst THC %. Ren THC olie trukket fra hamp med ISO indeholder ca 60-80 % THC, denne olie at helt fast ved 20 C. Den olien som du kan få, er sikkert flydene ved 20 C, så den er fortyndet, og indeholder nok mellem 5-30 %.


Jeg takker for svaret. Jeg tror at jeg holder mig til at ryge en pind, det virker ikke som pengene værd ift. olien. :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team