Det kan sagtens være pga du har indtaget det sammen med alkohol, men det kan også være at du er ekstremt modtagelig for effekten. Jo oftere man har røget cannabis, jo mere kan man typisk holde til, men der er også særtilfælde. Kender flere der konsekvent får det som dig, og deres løsning har været at holde sig fra urten. Personligt tror jeg det er fordi cannabis vækker noget i en, og det bedste man kan gøre er at ligge ned og mærke hvad det vækker, gå ind i følelserne, selvom det er kvalme og lignende.
Jeg har en ven, der til nytår tog 1 (!) sug af en joint, hvorefter han fik en reaktion der lignede din, bare med voldsom angst oveni. Og han har tidligere i dit liv røget cannabis hver dag.
Havde også selv en lang periode i mine teenageår hvor jeg konsekvent fik det dårligt af at ryge hash.. Jeg blev så, mystisk nok, bare ved på trods af at jeg fik det så skidt. Har flere gange haft svær kvalme, balanceproblemer, sløret syn, svækket hukommelse, også i dagene efter. Desuden har jeg flere gange haft fullblown psykedeliske oplevelser på cannabis, har oplevet dæmoner der ville gøre mig fortræd, set små mænd bygge en dæmning i min hals, så jeg ikke kunne trække vejret, følt at hvis den musik der kørte, stoppede, så ville jeg dø og alt sådan noget..
Det er ikke legetøj. Hvis du får lyst til at prøve igen, så prøv noget mild pot eller skunk, og så start med 1 sug, uden alkohol i blodet, vent 20 minutter og så tag et sug mere el. lign.
_________________ Jeg har aldrig haft problemer med at ramme klimaks, i amfetamin-påvirket tilstand.. Tværtimod. Jeg har engang fået udløsning af at trække i skinkelynet 4 gange/dryppe den af, efter jeg havde pisset. - Halose 2018
|