Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 10:57


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 25 dec 2017 19:13 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 dec 2017 12:29
Indlæg: 2
Hej jeg vil gerne vide hvilke sorter der er de bedste at kombinere af skunk og klump (så man får det mest sygeste trip).


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 dec 2017 20:01 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Øøøø.... Bare find den af bedste kvalitet du kan. Du skal ikke tro på alt hvad folk siger, så når du bliver tilbudt superskurke69-darthvaderskunk, så vær lidt skeptisk.

Så bare find noget i god kvalitet af begge dele og du burde være godt set. Det var noget andet hvis vi var i Cali, hvor man rent faktisk kan stole på hvilke strains der egentlig er

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 dec 2017 20:07 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 maj 2016 15:12
Indlæg: 313
BHO, Shatter, Honey oil, THC olie, så skal du dælme blive lagt ned som ingen skunk eller hash har kunnet før, men pas på, helt ren THC udtræk kan dælme sparke røv, start altid lavt ud med den slags :)

SKulle jeg give en kombo som svarer på dit spørgsmål : bland Jack Herrer med sort katmandu charas, denne kombo er nok kun mulig at skaffe i Amsterdam, men den vil med garanti få dig til at se alfer og lyserøde elefanter ;-)

_________________
Bonzai guru


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 dec 2017 23:33 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 dec 2017 12:29
Indlæg: 2
Hvis man nu tager udgangspunkt i Danmark (staden) hvad ville i så anbefale?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 dec 2017 00:29 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 maj 2016 15:12
Indlæg: 313
Girl scout cookies, Jack herrer, Cheese, blue cheese, alt der hedder charas, katmandu, nepal, er i min favorit, lidt marok sort kan også gøre det HVIS det er den ægte vare du finder, hos den rigtige mand på staden

_________________
Bonzai guru


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 dec 2017 13:45 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Jeg vil foreslå Pollen hash + Northern Lights skunk. Men det er selvfølgelig et spørgsmål om smag og behag. Hvis du vil have et stærkt trip, så skal du bare tage mere af det. Det afhænger ikke så meget af sorterne.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 dec 2017 21:18 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 maj 2016 15:12
Indlæg: 313
Enspænderen skrev:
Hvis du vil have et stærkt trip, så skal du bare tage mere af det. Det afhænger ikke så meget af sorterne.


hvis sort ikke havde noget at sige hvorfor er der så stor forskel på virkningen fra henholdvis indica og sativa, hvor den ene kan løfte en op, give energi, og blive kreativ ( sativa )

den anden giver Tung skævert, god mod smerter, langsom og døsig og træt, typisk Indica skævert.

Så bare i indica, sativa verdenen er der kæmpe forskel fra sort til sort, for ikke at nævne terpene snakken som ændre hele ens Cannabis profil, og ændre fuldstændig ens skævert, alt afhængig af hvilke duftstoffer du vælger at købe ( terpener ) .

en verden af skæverter og smagsoplevelser, og du vil kun huske 10 % af dem :D

_________________
Bonzai guru


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 dec 2017 02:04 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Det jeg mente var at han bare skal tage hvad han plejer og bedst kan lide, men tage mere af det, hvis han vil have et stærkt trip. Han skal ikke begynde at prøve andre sorter, fordi vi siger at de virker stærkere. Han risikerer at få noget, som han ikke kan lide.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 dec 2017 13:42 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Det bedste du kan gøre, for at få noget trip agtigt ud af cannabis er at spise det. Har ikke et studie eller noget, der backer det op, men mener en herinde skrev, at optagelsen gennem maven gør det langt mere psykedeliske. Noget med nogle cannabinoider der bliver optaget bedre den vej.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 dec 2017 14:35 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 maj 2016 15:12
Indlæg: 313
Det rigtigt enspænderen, det er jeg enig med dig i, men hvis han nu alligevel er på staden, så skal han bare slå sig løs.

Jeg bruger sanserne, ser det lækkert ud, dufter det godt, er forhandleren glad og smiler, sådan finder jeg aldtid det jeg synes er bedst :)

_________________
Bonzai guru


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Majestic-12 [Bot] og 50 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team