Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 apr 2024 04:40


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 25 dec 2017 01:08 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 05 dec 2017 14:31
Indlæg: 2
Hej!
Hvor mange gram vil i anbefale i en 10 smøgs? Vi er nok 4-5 gutter som vil fyre op for en 10 smøgs til nytår


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 dec 2017 01:37 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
509 ca.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 dec 2017 01:46 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 796
Hvis nu i tager gennemsnittet af hvad i hver smidder i til en et smøgs, og ganger med 10, så har i den mængde som i skal bruge for at lave en 10 smøgs.. :D
Hvis ikke i ved hvor meget i smidder i, så må i enten lave en måling eller et estimat.

@fudge
509 -hvad?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 dec 2017 01:47 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Ton til kiloton afhængig af tolerance. På den anden side er det måske lidt i overkanten. Måske.

Det selvfølgelig fis, bare lidt skægt man ikke tænker på selv at tage regnestykket hvad man plejer til 1 joint også gange det op som du selv nævnte.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Senest rettet af Limpomaden 25 dec 2017 01:48, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 dec 2017 01:48 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 796
Pfff.. svagryger

Naturligvis er det fis ;)


@Poochie:
En 3~4 gram burde være tilstrækkeligt imo.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 dec 2017 02:04 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
~6hash -hvis det er bong.. :D
en 10smøgs joint blir sku nok lidt krads halvvejs ;) -medmindre en af jer er superSUPER vild til at riste tobak perfekt!
er det grønt i joint, så lav den efter temperament.. f.eks halv tobak halv grønt.. eller en ren weed! <-- (:] Det dur!!)

Peace out Stw

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 dec 2017 02:09 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Vil også råde jer til at prøve at riste i en gryde med så mange smøger, især hvis nogle af vennerne ikke ryger cigaretter til dagligt. Så skal der altså ikke mange sug til folk kan få det dårligt af nikotinen. Virkelig noget jeg synes der ikke bliver snakket om nok generelt. Kender værtfald en god håndfuld stykker der har prøvet at ryge på lidt joints og håbede på good times, og i stedet blev herre dårlige. Selvfølgelig kan selve cannabissen også spille ind, men stik en vape i kæften på den og jeg ville vædde på 33% af dem vil have haft en hundredfold bedre oplevelse

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 dec 2017 02:13 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
^SPOT ON^ :)

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 dec 2017 05:31 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
10 gram

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 dec 2017 14:14 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 maj 2016 15:12
Indlæg: 313
Køb Prince silver, vildeste light smøg ever, 0,1 nikotin 0,1 tjære 0,1 kulilte, disse bruger jeg hver gang, smager bare bedre end alt andet IMO, har prøvet at give dem til folk som ryger smøger, og de bliver svært skuffet, og kommer ikke og spørg om smøger igen, så jeg har altid haft en hel pakke smøger for mig selv til fest, da ingen gad at nasse dem fordi de fik noget nikotin eller tjære, altså ingen halskrads, at ryge en prince silver er tæt på det samme som at trække vejret.

jeg smidder altid 0,8 til 2 smøger, så min 10 smøgs ville være med 4 gram hash :-) Skunk, der ville jeg nok smide en lille håndfuld mere i.

For at være korrekt heder de :

Prince double filter Silver

_________________
Bonzai guru


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 dec 2017 15:08 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 05 dec 2017 14:31
Indlæg: 2
Tak for hjælpen :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 dec 2017 15:20 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 796
Jordforbindelse skrev:
Køb Prince silver, vildeste light smøg ever, 0,1 nikotin 0,1 tjære 0,1 kulilte, disse bruger jeg hver gang, smager bare bedre end alt andet IMO, har prøvet at give dem til folk som ryger smøger, og de bliver svært skuffet, og kommer ikke og spørg om smøger igen, så jeg har altid haft en hel pakke smøger for mig selv til fest, da ingen gad at nasse dem fordi de fik noget nikotin eller tjære, altså ingen halskrads, at ryge en prince silver er tæt på det samme som at trække vejret.

Nu er det ikke for at være efter dig, men faktisk skyldes det filteret og ikke tobakken.
http://jyllands-posten.dk/indland/ECE33 ... lig-tobak/
https://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... =1&t=51870

penispooch skrev:
Tak for hjælpen :)

Godt nytår :peace:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 dec 2017 19:45 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 maj 2016 15:12
Indlæg: 313
Det skal jeg ikke kunne udtale mig om, jeg tog hele filteret af og røg den som en grøn cecil, hvis din påstand er korrekt burde denne smøg (prince silver) smage voldsomt krads uden begge filtre, og taget i betragtning af at jeg ikke ryger smøger, jeg sugede og sugede, og vil sige at blev hverken nikotin skæv eller følte jeg røg en rigtig smøg, kan ikke sige om det var fordi røgen blev varm tilsidst at det mod enden gav en rar følelse, men starten af smøgen havde absolut ingen effekt, tænker en normal cigaret ryger ville blive slemt skuffet hvis jeg stak personen en af mine prince silver hvor begge filtre er blevet fjernet, jeg aner ikke indholdet i de smøger, men de blev solgt varedeklareret med 0,1 mg nikotin/tjære/kulilte, så hvis de lyver burde man vel sagsøge dem ?

Vil lige tilføje at jeg arbejdede på en tankstation da en kvinde fra Tobak industrien kom forbi med nye varer og reklame skilte, fik en folder og lyn kursus i hvad de nye smøger gik ud på, på det tidspunkt hed de vist Prince Sand og kom i en gul æske, på siden var anført 0,1mg nikotin 0,1 tjære 0,1 kulilte, senere skiftede det navn til Prince Silver, men med samme varedeklaration altså de 0,1, nu her nogle år senere, hvor de har sat flotte billeder på og gud ved hvorfor de har fjernet alle oplysninger på alle pakker så man ikke længere kan læse hvad der er i.

vil her til sidst sige at gennem alle disse år har jeg altid brugt Prince Sand/silver double filter, og den har ikke forandret sig en tøddel, og det elsker jeg denne cigaret for, verdens bedste joint smøg mine damer og herre !!

godt nytår :D

_________________
Bonzai guru


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 dec 2017 13:44 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
10 smøgs = 10 gram til 10 smøger. Evt. spæd den op med skunk.

Mvh spaffeh, superryger.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team