Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 16:04


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 09 dec 2017 23:49 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 aug 2017 21:32
Indlæg: 28
Geografisk sted: Andeby
For nylig købte jeg noget pot som jeg fik at vide var af dansk oprindelse.

Jeg har tydeligvis ikke inspiceret det godt nok da jeg købte det, for da jeg grindede noget af det fandt jeg en masse frø i det. Jeg ved ikke hvad effekten af frøene er, altså om det er usundt at ryge eller noget, men effekten er fin i en pibe. Jeg vil meget gerne vide om nogen har noget information af frøenes virkning.

Jeg har også prøvet flere gange at ryge det i en joint og er kommet til konklusionen at dette er umuligt.

Hver gang jeg ruller en joint som ellers ser fin nok ud så kan jeg ikke få den til at brænde. Selv hvis jeg tag et sug mens jeg tænder jointen kommer der næsten intet røg igennem.

Findes der cannabis arter som det er svært at rulle joints af? Jeg har aldrig prøvet noget lignende. Det kan muligvis være frøene, men som sagt ryger det fint i en pibe. Jeg vil også gerne vide om man kan plante frøene hvis man sorterer dem fra.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 dec 2017 00:24 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Personligt har jeg ikke noget imod at ryge lidt frø, men kender mange som siger de får hovedpine af det.

Er du sikker på at det er tørret godt nok? Det kan nemlig sagtens være grunden til at det er svært at ryge i en joint, eller at jointen ikke er stampet ordentligt

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 dec 2017 01:15 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 796
Jeg får også hovedpine af at ryge frø, og ikke nok med det, så kan de ødelægge pinden når de popper.
Jeg plejer at bruge en si, da frøene på den måde sorteres fra automatisk, og potten findeles.
Hvad angår din joint lyder det bare til at filteret er stoppet, det kan ske, særligt hvis ikke man putter bund i.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 dec 2017 08:28 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 dec 2016 18:28
Indlæg: 245
løsningen er at bruge en almindelig køkken si. Jeg bruger det også til findeling af semilla, for at få fjernet de små kviste der gør det bøvlet at rulle en joint.
Når det er dansk dyrket hamp kan frøene jo så godt give planter som kan gro i danmark, men resultatet er uforudsigelig det kan ligge fra alt imellem super godt til total skod


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 dec 2017 15:35 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
si si si - frø skal i jorden, ikke ryges - de smager dårligt!, popper og har meget mere lyst til at spire


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 dec 2017 23:50 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 aug 2017 21:32
Indlæg: 28
Geografisk sted: Andeby
Tak for alle jeres tips!

Efter flere forsøg lykkedes det mig endelig at lave en succesfuld joint der røg fint efter at jeg havde grinded potten ekstra meget og sørget for at lukke og stampe den ekstra ordentligt.
Dejligt at vide at vores egne danske planter virker.

Til gengæld kom jeg til at ryge noget af filteret. Jeg har ikke følt nogen effekt men vil bare gerne vide om det er skadeligt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 dec 2017 13:53 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 maj 2016 15:12
Indlæg: 313
Prøv tør dit pot lidt mere, lyder som om det er vådt siden du ikke kan tænde det, smid frøene i jorden og dyrk din egen pot.
Lad vær at ryg filteret, alt rygning er skadeligt, så ja det er skadeligt at ryge filteret, smager sikkert heller ikke så godt, køb noget pro joint papir og filtertips, så bliver det hele altså meget nemmere, så er det nemt at se hvonår man kommer ned til filteret :) eller køb færdigrullede CONES, du bare skal fylde op :)

_________________
Bonzai guru


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team