Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 23:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
Mig og nogle af mine venner var blevet enige om at nu skulle hashen ikk ryges mere, den skulle spises! så vi lavede en herlig guldkakao. jeg fik nok lidt mere en de andre og mit trip blev væsentlig stærkere -og så var det jeg tænkte, kan stærkt krydret mad sætte farten op på sådan et trip?

Medlem

jeg forstår ikke helt spørgsmålet, men når du spiser canabis produkter bliver effekten stærkere og oxo anderledes ofte mere psychedelisk.
Hvis det du vil vide er om krydret mad (krydret ment som andet en canabis [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] så tvivler jeg meget stærkt på det...

[ 12 Februar 2003: Besked ændret af: Travelogue ]

Dedikeret medlem

det virker ikke stærkere ... det er bare fordi at mange der spiser hash ikke ryger vildt meget... så når de endelig spiser det, så får de mere thc end de normalt plejer at ryge, og hvis de deler en joint med 3 andre, og der ryger en masse til splide, på grund af dårlig rullet joint, så er det jo klart at man bliver mere skæv af at æde det... det er bare et spørgsmål om ikke at sidde og brænde sit stash af, som om det var en cigaret til Kr. 1,50

Junior medlem

Jow, det jeg tænkte på var, om hivs man havde frådet en ordentlig omgang Chilli con carne, eller Hot Salsa Mix (for eks....) om maven så ikk ku gå helt amok? for mit trip startede før de andres, og var væsentlig stærkere end deres.... og jeg ryger ligesåmeget som dem...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af -*+[S3K]+*-:
det virker ikke stærkere ... det er bare fordi at mange der spiser hash ikke ryger vildt meget... så når de endelig spiser det, så får de mere thc end de normalt plejer at ryge, og hvis de deler en joint med 3 andre, og der ryger en masse til splide, på grund af dårlig rullet joint, så er det jo klart at man bliver mere skæv af at æde det... det er bare et spørgsmål om ikke at sidde og brænde sit stash af, som om det var en cigaret til Kr. 1,50<HR></BLOCKQUOTE>

Den forstår jeg ikke rigtig.Hvordan kan du sige at Hash ikke virker stærkere når man spiser det,sammenlignet med hvis man ryger det?
[img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]
Quote fra Erowid:
Smoking is the quickest but least efficient method of ingesting marijuana and experiencing its effects.

[img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

[ 13 Februar 2003: Besked ændret af: Gonzo ]

Medlem

Alle de gange jeg har ædt hashkage har jeg indtaget en dosis der var lavere end den jeg normalt kan ryge. og effekten har været mindst lige så kraftig. Samtidigt er det en anden type rus. Og det samme er hvad jeg har hørt fra andre og læst mig til i div børe og netsteder...

vis jeg bare har ryge bong.så plaje jeg og ryge 2-3g standard.om dagen.og vist jeg lave kakao med .ca det halve .....

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]