Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 apr 2024 00:58


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 26 jul 2017 03:05 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 26 jul 2017 02:52
Indlæg: 1
Hej forum.
Jeg havde her den anden nat en træk oplevelse. Efter jeg havde suget lidt bong og var blevet Semi skæv, lå jeg i min seng så tv og halv sov. Lige pludselig da jeg rører ved min kind, føles det som om der er orme eller Noget ligene der kravler rundt under huden på mit ansigt jo mere jeg mærker på det og tinker over det jo værre blev det... nogle der ved hvad der kunne have være sket?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jul 2017 19:40 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 dec 2016 18:28
Indlæg: 245
Man ved aldrig hvad men møder så det gælder om at være forberedt på hvordan sådanne situationer kan takles

Jeg havde engang et trip hvor jeg sidder i lotusstiiling og mediterer, jeg får fornemmelsen af at de sidder fluer på mig, jeg kan både mærke dem og høre dem. Jeg har tidligere haft er fobisk forhold til fluer, hvis der havde siddet en på min tallerken eller mad vil jeg ikke spise det. Jeg har god erfaring med hash trip så istedet for at gå ud af oplevelsen går jeg ind i den og efterhånden føler jeg min helt dækket af fluer og er ved at gå i panik. Men ganske langsomt flytter følelsen sig over i noget mere og mere behageligt, til sidst nyder jeg at sidde fuldstændigt dække af summende fluer. En helt fantastisk behagelig kildrende følelse.
Min forbi for fluer var efter trippet væk, min mærkværdige skræk for fluer og afsky for ting som de havde siddet på var bare fuldstændig væk, og har været det siden.

Så op på hesten igen, og find dine orme, og find ud af hvad det drejer sig om. Måske en god ide at have en trip-sitter med, og forberede dig godt inden. Og så prøv at finde tilbage og ind i den orme oplevelse. held og lykke


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 jul 2017 14:43 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
Hej! Jeg tilslutter mig helt Ryhudaso´s måde at håndterer den slags oplevelser på (I øvrigt en fantastisk rejse du have Ryhudaso, og en god beskrivelse af den :D ). Cannabis viser os nogengange det vi har fobier over, så vi på trippet har mulighed for at lære at rumme dem. God ide med en der er sammen med dig imens, og som har lidt erfaring i urtens dybere sider.
Jeg kan i øvrig anbefale dig at ryge pot eller skunk næste gang. Det giver en dybere psykedelisk virkning end meget af de hash man kan købe.

Hilsen Fanny

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 jul 2017 21:41 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 dec 2016 18:28
Indlæg: 245
Mange tak Fanny.
Hippoman du skriver at du ligger skæv, halv sover og ser fjernsyn, en beskæftigelse jeg ikke kan se formålet med, for mig sker for meget på den indvendige side til at holde fokus på handlingen i en film. Og måske bringer du dig også i en sårbar tilstand overfor ubehagelige tanker og følelser der uventet dukke op. Så sjusk ikke med cannabis.
Jeg bruger idag kun cannabis til meditation, har tidligere forsøgt at bruge det til sjov, men har aldrig kunne få dette til at fungerer. Når jeg tager på trip er det altid en velovervejet beslutning, hvor jeg har mærket efter om det nu også er det jeg vil, altså ikke en flugt fra noget fx kedsomhed, ensomhed, tristhed eller andet. Når jeg tager på trip kan det være uden mål, hvor jeg blot følger med, hvor det fører hen, og her møde jeg tit tanker, følelser eller syner som kan være skræmmende eller ubehagelige, hvis man flygte væk, vil man opleve tripper som et "bad trip", hvis man derimod går med helt ind i oplevelsen, oplever jeg at den opløses, forsvinder, bliver ligegyldig, ændre sug fra noget grimt til noget smukt, og man komme ud på den anden side med en god følelse, eller har måske fået en indsigt eller afklaring på et eller andet. Andre gange går jeg ind i et trip/meditation med et bestemt mål fx Fanny¨s " husk at du skal dø " eller hvorfor blive jeg ked af at ?, Det kan være en voldsom tur, men jeg kan kun anbefale at prøve. Det kan tage lang tid, og kræver en del øvelse, inden man mestre en form for "mental kontrol" over et cannabis trip, som gør at man kan styre det i en bestemt retning.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 jul 2017 21:59 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2454
Geografisk sted: Sjælland
Alternativt til at dykke mere ned i det, så drik en cola og få dit blodsukker op, så er jeg ganske sikker på de kravler tilbage bagerst i dit sind, hvor de kom fra.

_________________
All perverts may not be marijuana smokers, but practically all marijuana smokers are perverts.
Colonel Garland Williams, former head of U.S. Narcotics Enforcement


Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jul 2017 00:39 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2016 22:30
Indlæg: 109
Fanny skrev:
Hej! Jeg tilslutter mig helt Ryhudaso´s måde at håndterer den slags oplevelser på (I øvrigt en fantastisk rejse du have Ryhudaso, og en god beskrivelse af den :D ). Cannabis viser os nogengange det vi har fobier over, så vi på trippet har mulighed for at lære at rumme dem. God ide med en der er sammen med dig imens, og som har lidt erfaring i urtens dybere sider.
Jeg kan i øvrig anbefale dig at ryge pot eller skunk næste gang. Det giver en dybere psykedelisk virkning end meget af de hash man kan købe.

Hilsen Fanny


Ja måske noget pot, men hvis man får et "trip" på den måde som han beskriver, så tror jeg ikke skunk ligefrem er bedre .
Da den tit indholder meget større mængder af det psykoaktive stof THC. Som har en større effekt på din psyke(sind).

_________________
Everything will be okay in the end.
If it´s not okay, it´s not the end.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jul 2017 06:56 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 dec 2016 18:28
Indlæg: 245
Det er nok lidt ligegyldigt om det er hash eller pot, men med pot ved men hvad man får den rene vare.
Eneste måde at undgå bad trip - ubehagelige følelser, tanker, syner er ved at lade være med at ryge.
Men hvis man vil alt det smukke som cannabis kan tilføre en, må man være forberedt på at man kan møde ubehageligheder, og være i stand til at takle dem.
Bubbers løsning er fin, bund en kold cola og gå et tur, bad trippet forsvinder, men efterlader en angst


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 aug 2017 23:13 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 nov 2016 18:10
Indlæg: 2
Jeg har ikke selv prøvet, men det med at dyr - oftest insekter - kravler under huden, er en bivirkning der af og til beskrives af coke(mis)brugere. Såfremt det ikke skyldes coke, er jeg meget enig med resten af tråden. Håber du fremover er i stand til at nyde cannabis.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 62 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team