Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 08:38


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 02 jul 2017 20:55 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 jul 2017 20:18
Indlæg: 1
Kære alle.
Sagen er den, at min eks kæreste gør alt for at ødelægge mit liv, og har derfor ringet til mit udannelsessted og fortalt at jeg tager narko.
Heldigvis har han ikke kunnet holde sin mund, og har fortalt det til en af sine venner som ringede mig op og fortale mig det.
Jeg har været hash misbruger i 2 år, men er i dag cleen på 8. dag. Jeg er nødt til at pjække 1 uge fra skole, og til mit held har jeg 3 ugers sommerferie efter denne ene uge.
Mit spørgsmål lyder på vil jeg kunne aflevere en ren urinprøve efter 5 uger uden at have røget hash? Har købt multidrug test fra bilka, så jeg løbende kan følge med.
Mit andet spørgsmål er, om nogle kender nogle metoder til at lægge en ren urinprøve (i tilfælde af at det ikke er ude af mit system)??
Jeg har læst at THC binder sig til fedt, så hvis jeg i løbet af de næste par uger gør en stor indsats for at tabe mig nogle kilo, vil der så være mindre det kan binde sig i?
Har hørt at man skal drikke en masse citronvand, og lave ingefærshots med hvidløg og drikke 3 dagligt - Er der nogle som ved om det virker?
Mvh. en meget frustreret kvinde


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jul 2017 04:25 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 27 feb 2009 19:21
Indlæg: 1379
Måske, det kommer an på hvilken test det er, og hvor meget du har røget fast de sidste par måneder. Bliver du smidt ud hvis du tester positiv? Da jeg blev udvalgt til "tilfældig" kontrol, tilstod jeg istedet, og kravet var så at gå i misbrugsbehandling til jeg kunne aflevere nogle rene tests, det lykkedes godt nok ikke, men hvis du kan det, tror jeg ikke der er noget at frygte (kunne fortsætte imens).

_________________
Tilgiv Tilbliv


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jul 2017 07:59 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2017 09:42
Indlæg: 52
De tager nok kun en pisprøve og i det tilfælde kan du teste positiv i op til 30-40 dage
Men du kan også bare sige at det er second-hand røg fra en fest og at du ikke røger slev


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jul 2017 09:44 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 dec 2016 18:28
Indlæg: 245
Du beskriver dig selv som misbruger i 2 år der nu er cleen i 8 dage, efter at din eks. har lavet lidt støj - du har måske bare verdens bedste eks.

THC test sælgerne skriver at efter dagligt forbrug i længere tid, er der sporbarhed i 4 - 8 uger, så det er ikke sikkert at du er ren på 5 uger.
Jeg har ikke meget tiltro til at man kan indtage bestemte ting som kan sløre en test, der er ihvertfald ikke noget som er sikkert.
Hvis dine indkøbte test er positive når ferien slutter, er bedste løsning nok at få talt med skolen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 aug 2017 13:20 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 aug 2017 00:49
Indlæg: 5
Sådan en fætter her burder klare tricket :) Har brugt dem førhen, bare tag dem ned i kanten af undebukserne/lige over dilleren. Så de kun sidder lidt fast i elastikken (Man kan ikke mærke den og den er usynlig). Bare prop den der ned en times tid før skole or du burde være klar! :)

https://chillo.dk/cleanurin/2717-cleanu ... results=13


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 aug 2017 19:44 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2485
Geografisk sted: Inside the animal
Jeg tillader mig at henvise til en sticky post, jeg selv har forfattet. https://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... 85&t=51604
Her kan du se mulige bud på hvordan du slører en laboratorietest (skrevet af de udførende labs) selvom det ikke er en sådan du får lavet her, formoder jeg. Du kan også læse, at man ved 'kronisk' brug af cannabis, kan detektere det i helt op til 4-5 uger, men det er naturligvis bestemt af individuelle faktorer.

Kan du ikke bare nægte? Hvilken ret har de til at teste, og i så fald, hvad er konsekvensen?

Jeg mener.. der er en vis risiko for, at det grej de tester med alligevel viser noget falsk positivt eller negativt, så kan det så ikke være ret ligegyldigt at tage den? For ikke at sige risikabelt

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 aug 2017 15:56 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jan 2013 17:55
Indlæg: 155
Da jeg havde fodlænke på skulle jeg have taget en narkotest op til at jeg blev "indsat". Jeg er benzo misbruger, men jeg tager rivotril, og af en eller anden grund kan Kriminalforsorgens test ikke spore rivotril pga den har noget meget anderledes metaboliter end andre benzoer. Det vidste jeg godt da jeg havde fået taget flere test før. Men dagen inden min test havde jeg taget coke og for at falde ned tog jeg 8mg rivotril. Jeg var bange for at den ved en så høj dosis kunne teste positiv (jeg fandt senere ud af at det er fuldstændig ligemeget med dosis, den kan simpelthen ikke teste for clonazepam) Men jeg var bekymret fordi at jeg tænkte de virkelig ville kigge mig efter i sømmene hvis jeg testede positiv for benzoer inden min indsættelse. Jeg havde også røget ret kraftigt op til, men har ikke noget problem med at smide hashen fra mig fra den ene dag til den anden. Benzoer ville nok være lidt en anden sag. Jeg endte med at drikke omkring tre liter vand og derefter en lille Shake med kreatin for st gøre mit pis gult igen. Jeg testede fuldstændig negativ for hash, benzoer selvfølgelig også. Coke var det eneste jeg testede positiv for, men jeg havde også fortalt dem at jeg havde sniffet optil fordi jeg ligesom ville have en lille tur inden jeg skulle have fodlænke på.

Det jeg vil frem til er at væske kan sløre hash i en urin prøve. I hvert fald en standard urin prøve. Ved ikke hvilke de tager på dig. Men husk at indtag noget kreatin så dig urin for en gullig farve igen, ellers ved de at du har prøvet at fuske. Men efter 5 uger og fnåske bare halvanden liter vand burde du altså teste rent.

Held og lykke

_________________
"There are some sins that you commit that you can't come back from, you know, no matter how hard you try. You just can't. It's like the devil is waiting for your body to quit. Because he knows, he knows that he already owns your soul. And then I think maybe there's no devil. You die... and God, he says, Nah, nah you can't come in. You have to leave now. You have to leave and go away and you have to be alone. You have to be alone forever."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 aug 2017 23:14 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
TjaldeBong skrev:
Sådan en fætter her burder klare tricket :) Har brugt dem førhen, bare tag dem ned i kanten af undebukserne/lige over dilleren. Så de kun sidder lidt fast i elastikken (Man kan ikke mærke den og den er usynlig). Bare prop den der ned en times tid før skole or du burde være klar! :)

https://chillo.dk/cleanurin/2717-cleanu ... results=13


Ha ha ha ha! Det er jo fantastisk! Syntetisk urin :lol:

Men TjaldeBong - trådstarter har altså ingen diller.. hun er en kvinde :wink: Men det ændrer heldigvis ikke på, at hun kan bruge den syntetiske urin lige så nemt som dig.

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 39 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team