Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 apr 2024 23:47


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 05 maj 2017 20:10 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 nov 2016 16:08
Indlæg: 20
Jeg har set et andet topic for dette emne, men syntes jeg at jeg fik svarende som jeg ledte efter ordenligt.
Men nu skal i høre, jeg skal til blodprøve ved lægen på Mandag. Det er ikke en hvor de måler efter thc (Håber jeg) men bare en for at se om jeg er rask, da jeg taber vægt uden grund. Men har røget hash i 3 år snart, så derfor ved jeg godt at den ikke er clean hvis de måler efter ALT.

Så ja, er der nogle af jer der ved om de kan se thc i prøven, hvis ja. Hvad er konsekvenserne, har de ikke tavshedspligt?

Jeg takker på forhånd


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 maj 2017 20:11 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 nov 2016 16:08
Indlæg: 20
Det skal også siges at jeg har været til urin test dernede dengang jeg ikke var fyldt 18 endnu, for ja. At blive clean sjovt nok, så lægen ved godt at jeg har skullet stoppe. Det er vel forhåbentlig pisse ligegyldigt nu hvor jeg er blevet 18, eller?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 maj 2017 22:05 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2747
De kigger ikke efter thc i den, så du kan godt tage det med ro.
Hvor meget har du tabt dig?
Har du overvejet om dit forbrug af thc har noget at gøre med dit vægt tab. Fx det æder økonokinen?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 maj 2017 22:06 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2485
Geografisk sted: Inside the animal
Læger tester ikke tilfældigt om folk har brugt rusmidler, for derefter at melde dem til myndighederne. Det er i øvrigt heller ikke ulovligt at have brugt rusmidler.
Med al sandsynlighed bliver du ikke testet, altså medmindre du har gjort noget ulovligt også.
Men du kunne jo spørge præcis hvad du bliver testet for. Og nægte hvis der er noget du ikke bryder dig om, det har du ret til.

Læger har ikke tavshedspligt over for myndigheder i bestemte tilfælde. Men hvis det er fx overfor dine forældre, så jo.

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team