Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 20:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Er det spild?
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Jeg har læst samtlige posts igennem omkring spisning af hash pot osv... Også om guldkakao og bla bla bla... så dont UTFSE me [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Men jeg har stadig ik rigtig fattet om det skal være en nol du smuldrer i guldkakao, eller hvad?

Jeg har tænkt på bare at smutte skunk i den smeltede smør, og så bare filtrere kakaon til sidst...

Kan man ik bare gøre det i stedet for, da det eneste jeg kan skaffe pt er skunk...... ?

Dedikeret medlem

pointen med hash er at du opløser det i fedtstof før du smider det i kakoen/mælken/kagen/etc etc...
har aldrig prøvet med pot egenligt, madlavningen er vel anderledes?

men med hash er det det helt anderledes end at ryge det, det er direkte psykedeliske, alle gange stort set jeg har ædt det i doser over 1g (oxo under et par gange) er jeg røget på trip.

brug enlig ikke skunk.føj du kan blive dårlig og du komme sikke til og side med blad stk i munde.ryg dov dit skunk .det er da den beste ryge du få.vis alså det er godt....

Medlem

Jeg ville ikke være glad for at lave det med skunk, men here goes. Rist skunken i smør (let gylden ikke sort), filtrer i metalsi, skyl evt med varm kakao (for at få det sidste med. Put ikke skunk i vandig/kakao, da det trækker vamle smagsstoffer ud, synes jeg. Du kan også bruge dit skunk smør i småkager, det bliver dejligt. Evt kan du skumme smøret først. Letteste måde at gøre det på er, at stille smøret i en gryde ved superlavt blus i et stykke tid, så går skumet tilbunds og kan filtreres fra eller man kan bare dekantere det klare smøre fra. Det klarede smør smager bedre og er ikke så let at brænde af, som det almindelige smør. HVIS du klarer dit smør, skal potten først ristes i det KLARE smør. Ikke før. Brug helst smør uden salt.

Er der spørgsmål, så spørg! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

[ 24 Januar 2003: Besked ændret af: Nietzsche ]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]