Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 apr 2024 10:36


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 10 dec 2002 03:16 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 aug 2000 01:01
Indlæg: 1461
Geografisk sted: Sjælland
Skum P1 Om Salvia Divinorum

Godt program! Seriøst!

Mvh
Ashoka


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 dec 2002 03:53 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 11 nov 2002 02:01
Indlæg: 247
Geografisk sted: Her og der
Ja, ganske interessant ting som faktisk forholder sig ganske objektivt til emnet.

Bestemt en lytter værd.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 dec 2002 16:43 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 19 jul 2000 01:01
Indlæg: 1250
hehehe ,, det er sgu udemærket, "mindst lige så stærkt som lsd.."

Han kunne snakke .. så har han ikke været full-blown-blæst... du kan ikke snakke når du er helt ristet ... så kan du ikke engang SE eller Hører..

der er sjovt at det påvirker receptorer der har med opfattelsen af smerte, det er ihvertfald utrolig mærkelig fornemmelse når det sætter ind, like being cut from inside.

[ 13 December 2002: Besked ændret af: -*+[S3K]+*- ]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 dec 2002 17:33 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 23 okt 2001 01:01
Indlæg: 186
Geografisk sted: Kbh
Jeg har været blæst på salvia, men alligevel vil jeg sige at ting som svampe er stærkere.... selvfølgelig er du fuckt på salvia, men svampe (og syre?) rør altså en på en helt anden måde..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 dec 2002 19:49 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 sep 2001 01:01
Indlæg: 2921
Geografisk sted: Danmark
Han lyder som lidt af en lamfighter ham Siebert da de snakker med ham i telefonen...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 dec 2002 23:56 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 dec 2001 02:01
Indlæg: 1989
Geografisk sted: Danmark
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Jeg har været blæst på salvia, men alligevel vil jeg sige at ting som svampe er stærkere.... selvfølgelig er du fuckt på salvia, men svampe (og syre?) rør altså en på en helt anden måde..


Forkert, alle tryptaminer bevarer en lille del af egoet intakt og tillader derfor ikke en fuldendt transcendering ud i hyperspace med utilsløret over-sansning af det bagvedvirkende - 5-meo-dmt som forøvrigt er en neurotransmitter der bliver udskilt af pineal-kirtelen som igen har har forbindelse med den 2 bladede lotus aka det tredje øje, denne neurotransmitter påvirker og regulere forøvrigt alle de andre og forbedrer serotonin-vejene, 5-meo-dmt er bliver normalt ikke produceret efter 12 års alderen og er på sin højeste periode kort efter fødslen, eftersom det er et inkarnerende substans og er en del af kroppen selv så vil den selv om den er det absolut stærkeste mest kraftfulde tryptamin jeg kender til, ikke kunne måle sig med Salvia hvad angår at få sparket sin sjæl langt væk, Salvia er fremmed for kroppen og fører nemt en hen til den første Bardo efter døden - man kan snildt opleve en fuld tilbagevenden til altet


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 dec 2002 01:06 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 20 maj 2002 01:01
Indlæg: 1410
Geografisk sted: Wiggie
hvikét program skal man bruge for at åbne den fil?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 dec 2002 01:44 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 03 okt 2001 01:01
Indlæg: 584
real player www.real.com kig efter den gratis version


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 dec 2002 23:42 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 19 jul 2000 01:01
Indlæg: 1250
Anima> yes true words..
men jeg skal lige vide, hvad er første bardo efter døden er??


Hvis man sammenligner salvia med andre psykedeliske stoffer, kan man jo kun sammenligne de pskydeliske effekter, altså påvirkninger af sanserne, som kun kan opleves i starten inden man bliver sparket helt væk. så er ens sanser skåret fra hjernen, det betyder man kun kan se sig selv, og derfor oplever at man kun, at man eksistere, og intet andet.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 38 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team